Wat je even kwijt wilt #25

afbeelding

8 likes

Ik zeg doen! :heart_eyes:

1 like

Ik zou zeker een keer met je naar de bioscoop willen maar Pulp fiction is echt niet mijn soort film :redface:

Een andere kan ook!! Ik vind alles leuk, lekker makkelijk :sunglasses:

2 likes

Kannieslape want morgen in m’n eentje op city trip. Heb echt het schoolreisjesgevoel van vroeger :star_struck:

17 likes

Leuk! Waar ga je heen?

Ik kan ook niet slapen omdat ik een onontdekte fascinatie voor inktvissen blijk te hebben en nu de ene documentaire na de andere aan het kijken ben.

5 likes

Lyon, een vriendin bezoeken dus ben niet heel de tijd helemaal alleen :grin:

Mijn vriend heeft ook een lichte obsessie met inktvissen. Ze zijn zo intelligent dat het bijna eng is :no_mouth:

2 likes

Octopussen zijn ook erg interessant!!

1 like

Woah herinnerde me ineens dit liedje, dat is lang geleden haha

6 likes

Ik ga in oktober een paar dagen naar spanje dan terug naar nederland en dan naar londen haha. De leventjee.

Mn spaarrekening huilt.

9 likes

Wat is de allerlekkerste wasverzachter kwa geur?

2 likes

Absoluut! Ze vallen onder de inktvissen.

@shortandsmiling Ik snap je vriend, echt bijzondere dieren.
Goede reis morgen!

1 like

1 like

Ja en londen is maar 2 straten en een big ben dus ik ga je sws zien hahaha.
Ik ga in de week van 7 oktober!

9 likes

Meh meh meh ik lig wakker maar ik ben moe. Brein plz ga uit

2 likes

Katten zijn zulke rare beesten.

Mijn vriend en ik hadden net in de huiskamer seks. We hebben daar nog geen raambekleding, maar het was toch al donker buiten dus ja, moet kunnen toch. Begint mijn vriend ineens te lachen omdat een kat hem vanuit de tuin aanstaarde?! Hij zat echt zo heel chill te zitten en naar binnen te loeren. De hele tijd dat we bezig waren heeft dat beest naar ons gekeken. Zelfs toen we van plek veranderden, ging hij meeverhuizen.

Het was niet onze kat. WE HEBBEN NIET EENS EEN KAT!

62 likes

Sportschool! Het gevoel erna zal vast heerlijk zijn.

1 like

Ik heb de Ray-Ban van m’n vader gekregen want hij had hem toch maar 2 keer gedragen zei die. Maar ik ben eigenlijk een zonnebril meer dan 15 euro niet waard want ik laat hem toch ergens slingeren, ik ga er met m’n dikke reet opzetten waardoor het glas knapt, ik ga erop staan etc. Maar wel heel lief natuurlijk!

3 likes

Goed bezig! Je bent er, dat is het belangrijkste. Als het na 5 minuten niet lukt, jammer dan, je hebt het geprobeerd.

2 likes