Heel veel succes vandaag!

Vind ik ook superirritant… iedereen gaat trouwen, een groot huis kopen of baby’s hebben…
En ik… ik ben jaloers

Ik ga vandaag zeggen dat ik niet wil dat mijn contract verlengd wordt 1 september, maar ik ben zo zo zo intens bang voor mijn baas. Hij is een tiran en compleet onaantastbaar. Ik lig er al dagen wakker van…
Holyshit ik lig er nog steeds af van een feestje afgelopen zaterdag
ik hoop heeeeeeel erg dat de cliënt niet op komt dagen = 4 uur lang beetje computeren en bijkomen
Helpt het om even te bellen naar het bedrijf? Ik heb zo weleens geregeld dat de chauffeur mij belde toen hij er bijna was.
Ik zit helemaal klaar en aangekleed te wachten tot de loodgieter komt om de verstopping in de keuken te fixen. Op de enige dag dat ik uit zou kunnen slapen. 
Succes, je kunt het! Zo snel mogelijk proberen te doen en denk aan hoe opgelucht je erna bent 
Lief!!!
Ik ben er ook zo eentje: ga cum laude afstuderen, al twee publicaties, werk aan een derde publicatie, stages tijdens m’n master, “bestuursjaar” gedaan en op verschillende exhibities gestaan met mijn projecten. En hoewel het super tof staat op LinkedIn hoor, zou ik het eerder als onsuccesvol beschrijven: heb echt een incapability to say no. Ik ambieer geen academische carrière, wil bij nader inzien toch niet bij de grote vier werken. Maar als je eenmaal iets hebt wat succesvol is sta je zo bekend en hoef je er geen moeite voor te doen en volgen vanzelf meer dingen in dat rijtje. Heb slechts 1 project heel goed gedaan, toen kreeg ik allemaal geïnteresseerde profs die extra moeite deden = hogere cijfers = publicaties = connecties voor stages etc.
Wat heeft het me opgeleverd? Heel veel stress, een burn out en ontelbaar veel paniekaanvallen, slapeloze nachten en weinig quality time met mn vriend. Op LinkedIn zul je dat niet vinden, enkel posts waarin weer een mijlpaal beschreven wordt.
Hopelijk voel je je er wat beter want vaak komt cum laude tegen een hoge prijs in je priveleven die het niet waard is maar niemand laat dat zien.
Ik heb al mijn social media verwijderd en ik voel me ongelofelijk veel beter. Het is even een drempel, maar echt de moeite waard geweest. Misschien is het ook wel wat voor jou als het je zo van slag kan brengen!
Hey maar jij ben toch ook laatst uit huis gegaan? Dat is ook heel wat hoor! Mag je ook best trots op zijn!
Ik wil graag een regenjas bestellen (ja nu al haha) toen zag ik er 1 en ik dacht heb geen zin om lang te zoeken ik doe die wel. Staat eronder “ons model is 185 en draagt maat s” en dat die jas boven de knieën hangt. Ja natuurlijk, de gemiddelde chick heeft die jas dan toch tot de enkels hangen wtf.
Godsamme, nog steeds niet hier 
Vandaag begint mijn stagiair en ik vind het best spannend? Hoe doe ik dit? Ik voel me zelf nog een baby 
Mijn eerste stagiaire begint over 3 weken, heb wel al een proefdagje met haar gehad en wat dingetjes vast uitgelegd. Ik vind het ook heel vreemd allemaal, wil het dan goed doen zonder dat het awkward wordt voor beiden haha. Als je tips hebt na vandaag dan zijn die welkom 
Succes!
Ik vond dat ook heel spannend. Na de periode en beoordeling van mijn manager zei ik dat ze nog leefde dus dat het goed is gegaan.
Ik voel met je mee. Ik vond het ook heel spannend. Maar er is een rede dat je een stagiaire hebt. Je doet het goed!
True, is ook zo 
Nu blijken we niet ingepland te zijn. Ik had dus uit kunnen slapen 
Kruip nog ff lekker terug in bed
!
Ik moet over een uur werken haha