Wat je even kwijt wilt #25

Aaaah onweer echt recht boven ons huis zo’n beetje. Toch eng.

En wie moet er om half twaalf op dr werk zijn.

Er zijn al veel goede woorden gezegd dus ik gooi maar even een paar plaatjes er tegenaan:

27 likes

Ik ben niet efht verlegen praat gewoon met vreemden enzo maar ik vind niks zo ongemakkelijk als de kapper…
@Rozecoupeschaar waarom woon je niet dichterbij!!

1 like

Veel mensen zetten daar hun mindere dingen niet op he. Bij mij lijkt het ook allemaal koek en ei maar ik zet daar ook niet op dat ik dit jaar heb thuisgezeten met een depressie en overspannen was, dat hoeven mijn toekomstige werkgevers allemaal niet te weten.
Dus ook al is iemand cum laude afgestudeerd, misschien is een familielid wel overleden, of hebben ze die toffe baan niet gekregen, of hebben ze al jaren zoveel last van hun knie dat ze niet kunnen sporten of lang lopen (cum laude afgestudeerde vriendin van mij) of proberen ze al een poos zwanger te raken wat niet lukt. Dat staat er allemaal niet bij.
En ook al was het wel allemaal perfect bij deze mensen, dan nog ben jij daar niet minder om. Jij hebt jouw pad bewandeld en je bent er nog, en als je gisteren een goede dag had gaat dat dus best prima. Mag je ongeacht de prestaties van andere gewoon trots op zijn :heart:

5 likes

Ik ging me vanmorgen wegen, doe ik normaal op dinsdag maar ga vanavond uit eten en wilde toch even before zien (heb niet de intentie te cheaten maar ja). Maar vond het nogal tegenvallen. Half uur laten moest ik ineens grote boodschap en heb me hierna nogmaals gewogen en toen was ik wel tevreden.

20 likes

Ik heb door dit forum buienalarm gedownload, en elke keer als iemand een screenshot post open ik vol hoop die app.
Maar het regent hier haast nooit dus valt altijd tegen eigenlijk, wil regen meh

Godsamme wat heftig zeg… heel veel sterkte gewenst :heart:

1 like

Ik kom terug van vakantie en… ineens is het gat opgevuld in de formatie en krijg ik van deze nieuwe collega goede en degelijke begeleiding bij mijn opleiding! Woehoe doei stress

16 likes

Ik heb lekker weer twee dagen vrij na vandaag, en ben zo toe aan heel lang uitslapen! Heerlijk

Sorry!! Lijkt me wel heel gezellig. Misschien moet ik op ff kapper tour gaan.

4 likes

Ik moet er straks aan denken mijn laptop mee te nemen, ik start namelijk morgen thuis met werken.

Een collega heeft vandaag een tshirt aan met op de voorkant een Arabische tekst en achterop een heel groot geweer met de tekst united.
Iemand enig idee wat dat zou betekenen??

Ik zou het hem vragen

9 likes

Yes onweer overdag :heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Ben echt niet vooruit te branden vandaag. moet eigenlijk nog superveel doen voor werk maar in plaats van werken zit ik maar wat op het forum rond te kijken

Dr bestaat een google translate app waar je een foto van iets kan maken en dan vertalen. Succes.

1 like

Ik wil zo graag een mieren kolonie maar dat gaat niet. Kan moeilijk iedere keer dat ik ergens oppas mijn mieren kolonie mee verhuizen :frowning:

3 likes

Heeft iemand toevallig tips voor Kiev?

Pfff ik ben ook niet vooruit te branden vandaag. Voel me een beetje meh, net alsof ik ziek aan het worden ben, maar niet ziek genoeg ben om echt ziek te zijn zeg maar. Moet vandaag aan mn eigen onderzoek werken, mn vriend helpen met die van hem, afwassen en boodschappen doen. Eerst maar aan mn eigen onderzoek beginnen :sleeping: