Ah wat leuk dit zeg😊 had er nog nooit van gehoord
Google lens heet dat.
Awwwwwwwhhh
Het is net Jean Claude van Damme in die Volvo commercial met die Split tussen vrachtwagens 

Ik wilde naar het Rijksmuseum maar mn wekker ging niet en ik ben net wakker??? Wtf. En ik moet ook nog douchen dus eer dat ik er ben is het 15:00 en dan is het nog 2 uur open. Dan maar een andere keer deze week 
Ik ga intern van functie veranderen. Nu ga ik waarschijnlijk pas 1 okt over en niet 1 sept. Ik vind het zo stom. Motivatie is volledig weg op deze afdeling.
Mijn manager heeft het aan iemand in mijn groep (staat 1 plek boven mij) gevraagd voor advies. Wanneer ik over kan.
Ja euh hallo, ik mag die vent niet.
Straks toch nog maar eens mijn manager vragen. Vind dit gewoon niet kunnen.
Zit te wachten op het voorspelde ‘CODE GEEL!!! ONWEER!!’, maar het gaat elke keer net langs mijn woonplaats heen 
Maak ik iemand blij met een volle Etos badhanddoek spaarkaart?
Even ter info voordat ik mezelf weer in een kapot mooie lingerie body zie lopen. Maar de lingerie zaak ineens aan het renoveren is maar dat nergens online staat. Bestaat Lincherie in Maastricht nog staat tie echt op die juiste plek hebben ze daar echt grote maten of zeg je van nee meid ga naar een andere.
Ik ga dit hele lingerie pas drama nog 1 x doen bij een goeie zaak. En als dit weer zo kut word dan verbrand ik mn bh en laat ik mijn veel te grote boobs lekker los in het hok.
Aah super ! Dankjewel 
Ik hoor en lees veel positieve verhalen over Superbra in Rotterdam. Zij hebben maten vanaf D.
Ja heb opzich geen lastige cup bij grote maten kan ik hem wel vinden. Alleen in new york zijn ze gekrompen haha. Dus wil even goed opgemeten worden.
@Bunnyslippers ja me 2 alleen ga ik toevallig binnenkort naar limburg hahaha
Ja, las pas net je bericht goed, sorry voor de schaamteloze Rotterdam promotie😂
Heeft iemand een tip voor een fijne weer-app? Ik weet dat die nooit 100% gaan kloppen maar eentje die iets meer in de buurt komt dan buienradar zou ik wel fijn vinden.
Hahaha in New York hahaha
Iemand een aanrader voor een bleitfilm (liefst via Netflix te zien)? Ik voel me vandaag een beetje mottig en heb zin om eens veel medelijden met mezelf te hebben en een goed potje te janken bij een droevige film (geen al te maatschappelijke thema’s o.i.d., gewoon een ordinaire jankfilm, haha).
Ik ben erachter gekomen dat een kennis heel veel van haar leven heeft verzonnen. Een hele relatie + ziekte. Ik had al heel vaak dat ik errors had bij haar verhalen, maar zaterdag kon ik opeens allemaal verhalen aan elkaar koppelen. En elk uur komen er meer herinneringen aan verhalen op die dus niet waar zijn. Ik heb geen idee wat te doen. Ik heb voor nu geen contact, meer. Geen idee wat ik precies wil zeggen, maar ik wilde het even kwijt.
Ik weet niet of hij nog op Netflix staat, maar Hachi (die film over Richard Gere en zijn hond) vond ik zo triestig. Maar misschien heb je die al gezien?
Ik vind The Notebook daar altijd geschikt voor. Denk dat ik die zelf zo ook ga kijken, voel me ook een beetje neerslachtig. Ondanks dat ik hem al zo vaak gezien heb
Ik ga vrijdag met mijn vriend naar Parijs toe en ik kan echt niet niet niet wachten. Ben nu allemaal plekken aan het opzoeken die we kunnen gaan bezoeken terwijl ik eigenlijk echt moet werken :’)