Wat je even kwijt wilt #25

Oh nee, wat heftig! Heb je een idee waarom ze het heeft gedaan? Weet zij dat jij het weet? Wat ingewikkeld, lijkt me

Zij weet absoluut niet dat ik het door heb. Ik vraag altijd veel aan mensen; uit pure interesse en ik heb een sterk geheugen. Ik vond alle verhalen al zo onwaarschijnlijk. En dat heb ik tegen iemand uitgesproken en zo is het balletje gaan rollen. Het is om aandacht, denk ik. Of interessant willen zijn. Of jaloers, als het niet om haar gaat. (Het gaat echt bizar ver: een heel persoon verzonnen, kanker verzonnen!!!) De andere vriendin is vooral boos, omdat het natuurlijk veel tijd en aandacht heeft gekost. Ik zit vooral met open mond alle gekkigheden aan elkaar te verbinden. Wtf.

1 like

Heh maar hoe verzin je een relatie en dat dat niet uitkomt als niemand diegene heeft gezien? En hoe verzin je een ziekte je moet op een gegeven moment toch over ziekenhuizen en uitslagen gaan praten… hoe houd ze het vol zeg.

Ik ga boodschappen doen op de fiets ipv auto.
Al is deze supermarkt ook lopend prima te doen.

1 like

Ik snap de boosheid wel maar als iemand zo ver gaat met leugens zou ik niet uitsluiten dat er sprake is van (best ernstige) psychische problematiek. Zowel een familielid van mij als een kennis hebben heel vergaande verhalen verteld die niet bleken te kloppen maar hun problemen gingen wel verder dan enkel van aandacht houden. Vind het eigenlijk vooral heel sneu klinken.

10 likes

Ik lag zaterdagnacht in bed op m’n telefoon te kijken, toen er ineens een spin naast m’n hoofd rende. Zo. Veel. Paniek.

In een reflex sloeg ik hem weg, maar hij ging er echt ontzettend snel via de zijkant van m’n bed vandoor. Toen heb ik hem kunnen pletten met m’n knuffel (:broken_heart:), die nu in de was zit. Ik heb ook nog een foto die ik in paniek naar m’n vriend stuurde.

Samenvatting

Klopt helemaal! Het is inderdaad heel sneu. Een ex van een vriend was ook een leugenaar en er waren alleen maar verliezers.

Ik zit in een huisje in de bergen en voel ineens zo’n spanning van me afglijden en kan eindelijk weer ademen, wat fijn dit :heart:

23 likes

Ik vond spinnen ook altijd echt eng.

Verhaal over spin in haar

Ooit fietste ik naar de supermarkt, en ik had een knotje in, en onderweg voelde ik een paar keer of ie nog goed zat en het voelde al een beetje raar / stug.
Toen was ik in de supermarkt, voelde ik weer aan mijn knotje en haalde ik gewoon iets uit mijn haar - een blaadje of zo dacht ik - gooide het op de grond en het begint te kruipen. Een fucking dikke zwarte spin. Ik ben blond en het kan niet anders dan dat mensen het gezien hebben.
Nou heb serieus mezelf daar voor lul gezet in die winkel. Schreeuwen!!! Ieuw fuck bah ieeeeuw.

Maar tegenwoordig ben ik “ er over heen “ of zo. Ik pak levende spinnen gewoon met een keukenrolletje, knijp een keer en pleur het zo in de prullenbak.

8 likes

Ben ik de enige die spinnen/beesten vangt en deze uit het raam gooit of buiten neerzet? Vind dat altijd zielig om ze te pletten. Behalve vliegen, geen genade, die rooster ik met mijn vliegenmepper.

8 likes

Ik laat ze meestal gewoon zitten. :blush:

10 likes

@Coincidence, @Paperclip, @Belle Goeie tips inderdaad! Helaas vind ik ze niet op Netflix. Ik heb besloten om voor Soul Surfer te gaan. Ik ken de film niet, dus geen idee of het is wat ik wil. We zullen zien.

2 likes

hahaha, ik zit nu even in de studio van een vriendin. Ik wist wel ongeveer waar ze woonde, maar niet welk nummer. Ik heb zojuist dus aan het slot van de studio van een vreemde zitten porren. Ik hoop dat diegene er niet was

1 like

Ik ook! Behalve muggen dan. Vliegen laat ik wel gewoon vliegen

Ik ben ook getrouwd, heb een huis en ben zwanger van de 2e.

Voel ik me geslaagd? No way,
Voel ik me succesvol? Verre van dat.

Het zegt niks hè, het gaat erom hoe je je mentaal voelt, niet wat je hebt :kissing_heart:

2 likes

Ha-ha zoiets rende dus gisteren over mijn vloer heen. :cry: Wou al bijna de kier onder mijn slaapkamerdeur barricaderen met handdoeken zodat hij daar niet heen kon rennen. (Gelukkig wist de kat hem te pakken)

1 like

Ja mooie film, zielig ook. Staat die op netflix? Dan weet ik wat ik vanavond ga doen

Edit: ik kan hem niet vinden op netflix :frowning:

1 like

Helemaal waar! Het gras is ook altijd groener op een ander, wat niet wil zeggen dat die gedachte het meteen makkelijk maakt.
Kan het niet helemaal goed verwoorden vandaag.

:heart:

Edit: dat hoe je je mentaal voelt, daar ben ik bij andere nog het meest jaloers op. Ik denk dan altijd dat zij mentaal het heel makkelijk hebben, omdat ze de rest op orde hebben.
En mijn hoofd denkt nog steeds ergens dat als alles op orde is, alle mentale problemen weg zijn.
(Wat natuurlijk nergens op slaat). Maar goed, ik ben vooral jaloers nu op mensen die gezond zijn, een partner hebben en een kind hebben. :woman_shrugging:

1 like

Is dit echt? Dit is een van de meest lieve dingen ooit :smiling_face_with_three_hearts:

1 like