Ik ook! Behalve muggen dan. Vliegen laat ik wel gewoon vliegen
Ik ben ook getrouwd, heb een huis en ben zwanger van de 2e.
Voel ik me geslaagd? No way,
Voel ik me succesvol? Verre van dat.
Het zegt niks hè, het gaat erom hoe je je mentaal voelt, niet wat je hebt 
Ha-ha zoiets rende dus gisteren over mijn vloer heen.
Wou al bijna de kier onder mijn slaapkamerdeur barricaderen met handdoeken zodat hij daar niet heen kon rennen. (Gelukkig wist de kat hem te pakken)
Ja mooie film, zielig ook. Staat die op netflix? Dan weet ik wat ik vanavond ga doen
Edit: ik kan hem niet vinden op netflix 
Helemaal waar! Het gras is ook altijd groener op een ander, wat niet wil zeggen dat die gedachte het meteen makkelijk maakt.
Kan het niet helemaal goed verwoorden vandaag.

Edit: dat hoe je je mentaal voelt, daar ben ik bij andere nog het meest jaloers op. Ik denk dan altijd dat zij mentaal het heel makkelijk hebben, omdat ze de rest op orde hebben.
En mijn hoofd denkt nog steeds ergens dat als alles op orde is, alle mentale problemen weg zijn.
(Wat natuurlijk nergens op slaat). Maar goed, ik ben vooral jaloers nu op mensen die gezond zijn, een partner hebben en een kind hebben. 
Is dit echt? Dit is een van de meest lieve dingen ooit 
Oh dat is echt de ultieme huil-film!
Oh, ja, sorry voor de teleurstelling. Hij staat op de Canadese Netflix, ik kijk via een vpn-verbinding.

Ja heb ik heel vaak
Ik moet over 3 kwartier weg naar de bios en de film duurt tot 23:00 dus ik moet eigenlijk wel koken nu, maar ik heb absoluut geen honger???
OHNEEE WAT NU?!?!?!?!
OMG dit is écht mijn nachtmerrie nu. Ik loop alweer panisch iedere hoek/ruimte waar ik in ga te checken omdat ik vorig jaar rond deze tijd jankend de eerste grote spin tegen kwam.
En ja ik heb toch op je foto geklikt ondanks je perfecte waarschuwingen.
Zak m&ms leegeten in de bios denk ik maar 
Enlighten me en vertel aub welke VPN nog met Netflix werkt
Mijn oma ligt terminaal en ik vind het toch gek. Ik had helemaal geen goede band met haar, ze was een beetje de boze en gemene stiefmoeder van mijn moeder. Maar ik ben aantal maanden geleden op bezoek geweest omdat ze dementerend is en laatste keer dat ik haar gezien had was tijdens een ruzie op mama’s verjaardag en dat was geen prettig uit elkaar gaan. Toen ik haar een paar maanden geleden zag had ze een goede bui, overlaadde met complimentjes en vond het heel fijn me te zien (maar goed omgaan met mensen met dementie is mijn werk dus weet wellicht ook wel hoe ik haar moet benaderen). Dus mijn laatste herinnering aan haar is wel fijn en goed en vroeger was ze ook echt wel een oké oma, deed altijd spelletjes met me. Dus weet niet voelt toch allemaal beetje gek en dubbel maar vind het ook raar dat te zeggen omdat ik zo veel negatieve verhalen over haar heb en ook wel zo over haar sprak (tot het bezoekje aantal maanden geleden, dat was eigenlijk heel mooi en voelt ook wel als een afscheid). Lekker warrig verhaal weer.
Ssstttt ik wil geen spinnendingen meer lezen hier 
ExpressVPN, wel betalend dus. Maar het wordt steeds moeilijker, bij sommige locaties ziet Netflix wel dat het een vpn is.
Helemaal geen warrig verhaal, integendeel. Dat is toch hoe je oma voor jou is, een oma met wie je goede herinneringen hebt gemaakt, maar van wie je evengoed ook slechte kanten hebt gezien. Familie verliezen is meestal zwaar, dementie ook, maar dat maakt niet dat je de negatieve herinneringen daarom hóórt te vergeten. Sterkte, snap dat het dubbel voelt.