Wat je even kwijt wilt #25

wie heeft ooit bepaald dat gekookte aardappelen eetbaar zouden zijn

17 likes

Op zich klopt dat wel, als je je mentaal goed voelt dan functioneer je beter in het dagelijks leven.
Maar ik ken een hoop mensen die er aan de buitenkant ā€œgelukkigā€ uit zien maar van binnen behoorlijke problemen hebben.

Het is tegenwoordig vooral ā€œ mooi weer spelenā€ het instaperfect plaatje. Maar dit is echt totaal niet realistisch…

Ik val er ook voor hoor, de perfecte mensen, maar ook die krijgen een keer problemen.

Edit: ik krijg ook vaak te horen; maar je hebt alles, waarom ben je dan niet gelukkig? Dan antwoord ik altijd: de buitenkant is mooi maar van binnen is het een chaos.
Lastig uit te leggen aan mensen die het niet begrijpen.

3 likes

:heart:

1 like

Lief, dat heb je mooi verwoord, dat is inderdaad zoals het voelt. Dankje!

1 like

Jeej heb al 2 van de messen van de Jumbo gekocht ( en mn moeder ook 2 haha) heb zin om sushi tr maken nu haha. Maar ik bewaar ze nog braaf.

Een vriend van mij heeft me net volledig onverwacht gezegd dat hij geen contact meer met me wil. Reden: hij is verliefd op mij, en ik niet op hem. En ergens kan ik me dat voorstellen, maar ik vind het zo zonde om een jarenlange vriendschap definitief weg te gooien voor zoiets. Zeker ook omdat ik denk dat hij niet echt verliefd is op mij (hij vindt een bepaalde kant van mij heel erg leuk en doet alsof de andere kant niet bestaat).

Sowieso is hij de laatste tijd enorm bezig met zo min mogelijk sociaal zijn en alleen maar op zijn kamer zitten computeren. En daardoor voelt het helemaal stom, alsof hij bezig is iedereen uit zijn leven te werken. Sorry voor dit mega warrige verhaal, maar het uittypen voelt iets beter dan hier alleen maar zitten huilen.

Ik begrijp hem wel, het is erg lastig om contact te hebben met iemand en verliefd bent op diegene maar het niet wederzijds is.

Geef hem ff te tijd, misschien komt hij er nog op terug.

1 like

Even een hele dikke knuffel :yellow_heart:

1 like

Er bestaan van die zakken met alle drie de smaken erin. Dus choco - crispy en pinda.

2 likes

Ik kan die altijd alleen maar vinden met groen (hazelnoot) en geel… :sob:

En @anon50122296. Ik begrijp het inderdaad ook wel van zijn kant. Maar vooral dat het zo ineens is. En dat hij dus naar mijn idee alleen verliefd is op mijn uiterlijk + hoe hij bedacht heeft dat ik moet zijn (kwam heel erg naar voren uit wat hij vertelde). Denk overigens niet dat hij erop terug komt, want hij heeft buiten mij nooit vrienden gehad en vindt het prima om altijd alleen te zijn (hij werkt bijvoorbeeld ook al tien jaar thuis). Dus ik moet maar accepteren dat t zijn leven is en dat het weinig zin heeft om er met hem over te praten.

Ohh muhh, bij mij in de AH hebben ze wel die mix zakken.

Zo ziet de zak eruit in ieder geval! Geniet ervan alvast haha!

3 likes

Omg die reclame van de iPhone xr, dat liedje is gezongen door Julie Andrews is zo mooi :two_hearts:

Ik heb al een week pizza cravings en er niet aan toegegeven, heb twee uur geleden avond eten gehad en nu is er een pizza onderweg onder het mom van ā€˜dan heb ik de rest van de week om te compenseren’ :roll_eyes: Is goed meid

7 likes

Ik heb al 10x gezegd hier volgens mij hoe lief mijn vrienden zijn maar doe het gewoon weer. Mijn fiets is kapot gegaan en ik heb echt geen geld nu om hem te maken en nu krijg ik van iemand alle onderdelen zodat iemand anders (die fietsenmaker is geweest) het kan vervangen voor me. Veel te lief dit. :heart:

Zit echt te huilen nu, zo lief dit.

29 likes

Verdien je ook! :heart:

4 likes

:cry: :heart:

3 likes

omg wanneer ben je hierrrr:scream:

en ja die bestaat nog naast de Dille en Kamille haha

1 like

Wow het onweert hier opeens keihard.

1 like