Wat je even kwijt wilt #25

Oh dat is echt de ultieme huil-film!

Oh, ja, sorry voor de teleurstelling. Hij staat op de Canadese Netflix, ik kijk via een vpn-verbinding.

:sob::sob:

Ja heb ik heel vaak

1 like

Ik moet over 3 kwartier weg naar de bios en de film duurt tot 23:00 dus ik moet eigenlijk wel koken nu, maar ik heb absoluut geen honger???

OHNEEE WAT NU?!?!?!?!

OMG dit is écht mijn nachtmerrie nu. Ik loop alweer panisch iedere hoek/ruimte waar ik in ga te checken omdat ik vorig jaar rond deze tijd jankend de eerste grote spin tegen kwam.

En ja ik heb toch op je foto geklikt ondanks je perfecte waarschuwingen.

Zak m&ms leegeten in de bios denk ik maar :sob:

4 likes

Enlighten me en vertel aub welke VPN nog met Netflix werkt

Mijn oma ligt terminaal en ik vind het toch gek. Ik had helemaal geen goede band met haar, ze was een beetje de boze en gemene stiefmoeder van mijn moeder. Maar ik ben aantal maanden geleden op bezoek geweest omdat ze dementerend is en laatste keer dat ik haar gezien had was tijdens een ruzie op mama’s verjaardag en dat was geen prettig uit elkaar gaan. Toen ik haar een paar maanden geleden zag had ze een goede bui, overlaadde met complimentjes en vond het heel fijn me te zien (maar goed omgaan met mensen met dementie is mijn werk dus weet wellicht ook wel hoe ik haar moet benaderen). Dus mijn laatste herinnering aan haar is wel fijn en goed en vroeger was ze ook echt wel een oké oma, deed altijd spelletjes met me. Dus weet niet voelt toch allemaal beetje gek en dubbel maar vind het ook raar dat te zeggen omdat ik zo veel negatieve verhalen over haar heb en ook wel zo over haar sprak (tot het bezoekje aantal maanden geleden, dat was eigenlijk heel mooi en voelt ook wel als een afscheid). Lekker warrig verhaal weer.

4 likes

Ssstttt ik wil geen spinnendingen meer lezen hier :cry:

2 likes

Ohjaaa met die kaassaus
@Nidorina ik wil het liefst een mix van alle smaken :sob:

ExpressVPN, wel betalend dus. Maar het wordt steeds moeilijker, bij sommige locaties ziet Netflix wel dat het een vpn is.

1 like

Helemaal geen warrig verhaal, integendeel. Dat is toch hoe je oma voor jou is, een oma met wie je goede herinneringen hebt gemaakt, maar van wie je evengoed ook slechte kanten hebt gezien. Familie verliezen is meestal zwaar, dementie ook, maar dat maakt niet dat je de negatieve herinneringen daarom hóórt te vergeten. Sterkte, snap dat het dubbel voelt.

2 likes

wie heeft ooit bepaald dat gekookte aardappelen eetbaar zouden zijn

17 likes

Op zich klopt dat wel, als je je mentaal goed voelt dan functioneer je beter in het dagelijks leven.
Maar ik ken een hoop mensen die er aan de buitenkant “gelukkig” uit zien maar van binnen behoorlijke problemen hebben.

Het is tegenwoordig vooral “ mooi weer spelen” het instaperfect plaatje. Maar dit is echt totaal niet realistisch…

Ik val er ook voor hoor, de perfecte mensen, maar ook die krijgen een keer problemen.

Edit: ik krijg ook vaak te horen; maar je hebt alles, waarom ben je dan niet gelukkig? Dan antwoord ik altijd: de buitenkant is mooi maar van binnen is het een chaos.
Lastig uit te leggen aan mensen die het niet begrijpen.

3 likes

:heart:

1 like

Lief, dat heb je mooi verwoord, dat is inderdaad zoals het voelt. Dankje!

1 like

Jeej heb al 2 van de messen van de Jumbo gekocht ( en mn moeder ook 2 haha) heb zin om sushi tr maken nu haha. Maar ik bewaar ze nog braaf.

Een vriend van mij heeft me net volledig onverwacht gezegd dat hij geen contact meer met me wil. Reden: hij is verliefd op mij, en ik niet op hem. En ergens kan ik me dat voorstellen, maar ik vind het zo zonde om een jarenlange vriendschap definitief weg te gooien voor zoiets. Zeker ook omdat ik denk dat hij niet echt verliefd is op mij (hij vindt een bepaalde kant van mij heel erg leuk en doet alsof de andere kant niet bestaat).

Sowieso is hij de laatste tijd enorm bezig met zo min mogelijk sociaal zijn en alleen maar op zijn kamer zitten computeren. En daardoor voelt het helemaal stom, alsof hij bezig is iedereen uit zijn leven te werken. Sorry voor dit mega warrige verhaal, maar het uittypen voelt iets beter dan hier alleen maar zitten huilen.