Ik begrijp hem wel, het is erg lastig om contact te hebben met iemand en verliefd bent op diegene maar het niet wederzijds is.
Geef hem ff te tijd, misschien komt hij er nog op terug.
Ik begrijp hem wel, het is erg lastig om contact te hebben met iemand en verliefd bent op diegene maar het niet wederzijds is.
Geef hem ff te tijd, misschien komt hij er nog op terug.
Even een hele dikke knuffel 
Er bestaan van die zakken met alle drie de smaken erin. Dus choco - crispy en pinda.
Ik kan die altijd alleen maar vinden met groen (hazelnoot) en geel⊠
En @anon50122296. Ik begrijp het inderdaad ook wel van zijn kant. Maar vooral dat het zo ineens is. En dat hij dus naar mijn idee alleen verliefd is op mijn uiterlijk + hoe hij bedacht heeft dat ik moet zijn (kwam heel erg naar voren uit wat hij vertelde). Denk overigens niet dat hij erop terug komt, want hij heeft buiten mij nooit vrienden gehad en vindt het prima om altijd alleen te zijn (hij werkt bijvoorbeeld ook al tien jaar thuis). Dus ik moet maar accepteren dat t zijn leven is en dat het weinig zin heeft om er met hem over te praten.
Ohh muhh, bij mij in de AH hebben ze wel die mix zakken.
Omg die reclame van de iPhone xr, dat liedje is gezongen door Julie Andrews is zo mooi 
Ik heb al een week pizza cravings en er niet aan toegegeven, heb twee uur geleden avond eten gehad en nu is er een pizza onderweg onder het mom van âdan heb ik de rest van de week om te compenserenâ
Is goed meid
Ik heb al 10x gezegd hier volgens mij hoe lief mijn vrienden zijn maar doe het gewoon weer. Mijn fiets is kapot gegaan en ik heb echt geen geld nu om hem te maken en nu krijg ik van iemand alle onderdelen zodat iemand anders (die fietsenmaker is geweest) het kan vervangen voor me. Veel te lief dit. 
Zit echt te huilen nu, zo lief dit.
Verdien je ook! 

omg wanneer ben je hierrrr:scream:
en ja die bestaat nog naast de Dille en Kamille haha
Wow het onweert hier opeens keihard.
Haha ik probeer net een topic te starten in de categorie persoonlijk maar ik was even vergeten dat ik uit het members only gekickt was omdat ik een tijd niet actief meegepost had. 
Is er ergens een topic over doelen stellen enzo al? Waar je als niet members only geval wel in kan?
Donderdag waarschijnlijk haha. Oeeh top dankje! Ik vind Limburgers sws lief dus hopelijk vindvik eindelijk de perfecte lingerie body.
Nooo. Ik ben vrijdag terug gekomen van vakantie en ik log vandaag in op de site van corporatiewoningen, staat er dat ik niet gereageerd heb op een uitnodiging voor een bezichtiging van een woning (met mega tuin), maar ik heb helemaal geen uitnodiging gehad in mijn mail?
Je krijgt toch altijd mail met de uitnodiging?
Het regent en het onweert en het klinkt zo fijnnnn
Vanaf dat ik voor het eerst een duurdere zonnebril had ben ik er juist heel voorzichtig mee, altijd netjes in het hoesje als ik hem afdoe en in mijn tas of iig op een plek waar ik er niet op kan gaan zitten of staan. En het is echt een verschil met een cheap ass zonnebril, mijn ogen zijn me echt dankbaar dat ik tegenwoordig investeer in zonnebrillen (al ben ik wellicht ietsje doorgeslagen met mijn verzameling inmiddelsâŠ)