Wat je even kwijt wilt #25

Yesss! Eerste werkdag na vakantie, geen zin maar zou met een collega meerijden. Hij belt net dat hij me wel thuis komt ophalen yesssss

9 likes

Ja shit dit is precies mijn gedachte haha. Ik moet volgende week weer werken (zie er nu al tegenop), dus ik dacht laat ik deze week dan vast een beeeetje op tijd gaan opstaan. Maar t lukt niet echt :stuck_out_tongue:

2 likes

Ai, ja ik ren op goeie schoenen. Heb over 2 weken zo’n obstacle run haha! Eens kijken of dat slim/haalbaar is…

1 like

Ik wilde graag om 8 uur weg om te studeren in de bieb van de uni van de stad waar ik nu ben (daar hebben ze boeken voor mijn scriptie). Alleen toen regende het, en nu zit ik nog steeds hier, haha.

3 likes

In 1 week zijn 2 grote stressoren opeens weggevallen:

1. Ik heb een appartement gevonden met m’n vriendin!!!
  2. Ik heb groen licht gekregen voor mijn eigen onderwerp voor m’n scriptie na hard te zitten werken aan een voorbereiding, ben zo trots op mezelf!! Ik mag anderhalfjaar gaan werken aan een scriptie rond kattengedrag! :grin: Ik ga vooral onderzoek doen naar de relaties tussen katten en de problemen die hier bij komen kijken en me uiteindelijk focussen op de introductie tussen 2 katten. Crazy cat lady level 100!
104 likes

Heel veel succes! Hopelijk gaat het lukken :smile:

1 like

Ahh gefeliciteerd! Wat leuk allebei. Heel veel succes en plezier met allebei.
Misschien een beetje een rare: maar geniet ook vooral van je scriptie! Als je een leuk onderwerp hebt, kan het heel leuk zijn

1 like

Dankjewel!!
Ja ik ben zo blij dat ik me mag verdiepen in iets dat ik super interessant vind en meer van wil weten. Ik ga er dus sowieso wel plezier aan hebben. Er is veel werk te doen dus ik denk ook dat het heel zwaar gaat worden, maar een scriptie is sowieso zwaar dus liever dan met een leuk onderwerp!

3 likes

Het ging een paar dagen weer wat beter en nu heb ik vannacht maar 2u geslapen en ik stort gelijk weer in. :unamused: Krijg morgen gelukkig hulp en donderdag en vrijdag is m’n man vrij maar ik baal toch :tired_face:

Aaah hoe fijn!!

1 like

Ah ik ben echt blij voor je, en omg een kattenscriptie klinkt echt als een droom!!

4 likes

Op mijn werk zitten zoveel wespen dat we nu denken dat er ergens een wespennest moet zitten. Alleen natuurlijk geen idee waar we moeten zoeken…

Wreef ?

Maar fijn dat je duidelijkheid hebt!

Wat rot dat je je zo voelt :frown: heeft dat een specifieke reden, heb je bijvoorbeeld veel last van winterdepressie? Of weet je het ook niet echt

1 like

Eerste echte vrije vakantiedag, en wilde naar de sportschool maar luiheid (en een app waar je moet kleuren op nummer) nam het over :crazy_face:
Nu ga ik even met youtube wat oefeningen doen en dan lekker iets kijken op tv.
Moet toch kunnen genieten van mn vrije dag :slightly_smiling_face:

2 likes

Ik heb echt enorm last van imposter syndroom op mijn nieuwe werk;
:see_no_evil:

24 likes

Haha onverwacht een dag vrij, zou moeten werken vandaag maar degene waarmee ik moet werken is ziek en heeft iedereen afgebeld behalve mij. Dus ik sta daar…niemand. En toen kreeg ik antwoord op mijn appjes en ben ik weer naar huis gefietst. Eigenlijk best chill, op dat kwartier waarin ik ineens twijfelde of vandaag wel 13 augustus was na :joy:

5 likes

Oh nee, dat is echt zeker geen luxe probleem! Ik heb vorig jaar thuis een enorme verbouwing gehad en heb elk moment ervan gehaat! Het is uiteindelijk heel erg mooi geworden maar dat is allemaal achteraf. Die zooi (en stof) waar ik niet tegen kon schoonmaken, overal spullen en misschien nog wel het ergste, de mensen die nog in huis waren als ik thuis kwam. Lijkt me in jouw geval nog zwaarder omdat je fysiek ook niet optimaal bent. Verbouwen is gewoon niet leuk en heel zwaar. Ja het is luxe dat je dat kan laten doen maar dan mag je er echt nog wel even heel erg van balen! En helemaal in combinatie met de rest.

1 like

Als iemand liegt, bedriegt, stalkt en manipuleert is het toch logisch dat ik zo iemand niet in mijn leven wil. Ik begrijp niet dat andere dat niet begrijpen. Zijn er mensen die weten dat iemand zo is en bewust wel iemand in hun leven laten?

Denk dat er wel mensen zijn die dat uit liefde doen

3 likes