Lijkt op een wants. Als je die kapot slaat of als ze zich bedreigd voelen scheiden ze een stinkende geur af.
Een wants. Lekker laten zitten
Ik reed vanmiddag in de auto langs iemand die in de regen liep en ben niet gestopt om een lift aan te bieden en daar heb ik nog steeds spijt van.
Wie ging er om 10 uur naar bed, viel gelijk in slaap maar is nu klaar wakker? Mešāāļø
Morgen op werk gebied ga ik samen met zakelijke partner een mijlpaal halen. Vind tof om dan wat leuks en bijzonders te doen. Iemand leuke ideeĆ«n/tips om te doen om iets te āvierenā?
#me2
Ik kan niet normaal iets uitlezen. Of het moet in 1 of 2 dagen of doe er jaren over met tussenpozen en boeken er doorheen. Probeer mijn stapel weg te lezen.
Ik zit er een soort van aan te denken om mijn studentenkamer weg te doen en alleen nog maar te onderhuren. Super riskant, maar het lijkt me zo fijn
Wow ik hoor al sinds ik wakker ben, 10 over 6, ZOVEEL vogels. Echt ze houden hun bek gewoon niet en het zijn er zoveel. Lijkt wel een burgeroorlog tussen vogels en ze klinken als ganzen wtf. Moeten die overvliegen ofzo. Sheesh. Ik wou dat ik in mān slaapkamer dubbele beglazing had. Echt hou op. Ohhh en NOU 6:36 komt er een duif roekoeāen.
Ik moet zo met mijn auto naar de garage. Nu werk ik dus in de ochtend thuis en straks weer op kantoor. Maar dan moet ik ook bij de garage werken en dat vind ik super stom.
Na vandaag zeven dagen vrij. Na vandaag. Na eerst 8-15 en dan 16-22:30. Maar dan zeven dagen vrijā¦
Ik ben pas een tijdje aan het hardlopen maar heb nu al ruim een week pijn aan mijn knie met buigen. Na hoeveel tijd laten jullie er naar kijken / ga je je zorgen maken? Het is niet minder geworden.
Edit: strekken doet nu ook pijn 
Dan zou ik even naar de fysio gaan.
Komt vaker voor dat beginnende sporters (maakt niet uit welke sport je begint) sneller een blessure krijgen.
Duidelijk voor jezelf op een rijtje zetten waarom je vindt dat je een loonsverhoging verdiend. Bedenk er ook een duidelijke uitleg bij mocht jouw leidinggevende doorvragen. Je hebt kans dat hij/zij zal vragen wat je de afgelopen periode goed vond gaan. Dan kun je daarop inhaken en aantonen dat je goed hebt gepresteerd en dat je een aanwinst bent voor het bedrijf aan de hand van jouw voorbeelden. Als hij/zij het daarmee eens is kun je aangeven dat je het passend zou vinden om hierdoor een stap te maken naar een volgende loonschaal o.id.
Je hoeft het natuurlijk niet zo te verwoorden, maar ik denk dat je dan wel een mooi bruggetje hebt.
Yesss! Eerste werkdag na vakantie, geen zin maar zou met een collega meerijden. Hij belt net dat hij me wel thuis komt ophalen yesssss
Ja shit dit is precies mijn gedachte haha. Ik moet volgende week weer werken (zie er nu al tegenop), dus ik dacht laat ik deze week dan vast een beeeetje op tijd gaan opstaan. Maar t lukt niet echt 
Ai, ja ik ren op goeie schoenen. Heb over 2 weken zoān obstacle run haha! Eens kijken of dat slim/haalbaar isā¦
Ik wilde graag om 8 uur weg om te studeren in de bieb van de uni van de stad waar ik nu ben (daar hebben ze boeken voor mijn scriptie). Alleen toen regende het, en nu zit ik nog steeds hier, haha.
In 1 week zijn 2 grote stressoren opeens weggevallen:
- Ik heb een appartement gevonden met mān vriendin!!!
- Ik heb groen licht gekregen voor mijn eigen onderwerp voor mān scriptie na hard te zitten werken aan een voorbereiding, ben zo trots op mezelf!! Ik mag anderhalfjaar gaan werken aan een scriptie rond kattengedrag!
Ik ga vooral onderzoek doen naar de relaties tussen katten en de problemen die hier bij komen kijken en me uiteindelijk focussen op de introductie tussen 2 katten. Crazy cat lady level 100!
Heel veel succes! Hopelijk gaat het lukken