Wat je even kwijt wilt #25

Ahh gefeliciteerd! Wat leuk allebei. Heel veel succes en plezier met allebei.
Misschien een beetje een rare: maar geniet ook vooral van je scriptie! Als je een leuk onderwerp hebt, kan het heel leuk zijn

1 like

Dankjewel!!
Ja ik ben zo blij dat ik me mag verdiepen in iets dat ik super interessant vind en meer van wil weten. Ik ga er dus sowieso wel plezier aan hebben. Er is veel werk te doen dus ik denk ook dat het heel zwaar gaat worden, maar een scriptie is sowieso zwaar dus liever dan met een leuk onderwerp!

3 likes

Het ging een paar dagen weer wat beter en nu heb ik vannacht maar 2u geslapen en ik stort gelijk weer in. :unamused: Krijg morgen gelukkig hulp en donderdag en vrijdag is m’n man vrij maar ik baal toch :tired_face:

Aaah hoe fijn!!

1 like

Ah ik ben echt blij voor je, en omg een kattenscriptie klinkt echt als een droom!!

4 likes

Op mijn werk zitten zoveel wespen dat we nu denken dat er ergens een wespennest moet zitten. Alleen natuurlijk geen idee waar we moeten zoeken

Wreef ?

Maar fijn dat je duidelijkheid hebt!

Wat rot dat je je zo voelt :frown: heeft dat een specifieke reden, heb je bijvoorbeeld veel last van winterdepressie? Of weet je het ook niet echt

1 like

Eerste echte vrije vakantiedag, en wilde naar de sportschool maar luiheid (en een app waar je moet kleuren op nummer) nam het over :crazy_face:
Nu ga ik even met youtube wat oefeningen doen en dan lekker iets kijken op tv.
Moet toch kunnen genieten van mn vrije dag :slightly_smiling_face:

2 likes

Ik heb echt enorm last van imposter syndroom op mijn nieuwe werk;
:see_no_evil:

24 likes

Haha onverwacht een dag vrij, zou moeten werken vandaag maar degene waarmee ik moet werken is ziek en heeft iedereen afgebeld behalve mij. Dus ik sta daar
niemand. En toen kreeg ik antwoord op mijn appjes en ben ik weer naar huis gefietst. Eigenlijk best chill, op dat kwartier waarin ik ineens twijfelde of vandaag wel 13 augustus was na :joy:

5 likes

Oh nee, dat is echt zeker geen luxe probleem! Ik heb vorig jaar thuis een enorme verbouwing gehad en heb elk moment ervan gehaat! Het is uiteindelijk heel erg mooi geworden maar dat is allemaal achteraf. Die zooi (en stof) waar ik niet tegen kon schoonmaken, overal spullen en misschien nog wel het ergste, de mensen die nog in huis waren als ik thuis kwam. Lijkt me in jouw geval nog zwaarder omdat je fysiek ook niet optimaal bent. Verbouwen is gewoon niet leuk en heel zwaar. Ja het is luxe dat je dat kan laten doen maar dan mag je er echt nog wel even heel erg van balen! En helemaal in combinatie met de rest.

1 like

Als iemand liegt, bedriegt, stalkt en manipuleert is het toch logisch dat ik zo iemand niet in mijn leven wil. Ik begrijp niet dat andere dat niet begrijpen. Zijn er mensen die weten dat iemand zo is en bewust wel iemand in hun leven laten?

Denk dat er wel mensen zijn die dat uit liefde doen

3 likes

Janine Elschot uit Meerdijk, verder ken ik ze ook niet.

60 likes

Ik ga eerst eens een afspraak maken, vandaag is het echt killing. Zelfs naar de koffieautomaat lopen is te veel.

Ik moet poepen maar heb geen wcpapier meer (moet ik zo halen). :cry:

Niet stalken maar bv mijn zusje pikt echt veel van onze moeder. Ik spreek haar niet meer maar mijn zusje stelt haar loyaliteit boven haar eigenwaarde en spreekt/ziet onze moeder echt regelmatig, elke week ofzo. Liegen, manipuleren, kleineren, stelen, alles. Maar het is toch je moeder zegt ze dan. Dat zal best, maar ik heb mijn grens getrokken en zij laat onze moeder er telkens overheen gaan bij haarzelf.
Overigens zeiden veel mensen in mijn omgeving ook dat ik contact moest blijven houden toen ik die beslissing maakte. Ik denk dat veel mensen van je verwachten dat je dingen maar accepteert ofzo.

3 likes

@Bertie, wat goed dat je die stap hebt genomen.

@Eddie, ik ken iemand die zo is. Ik heb geen banden met die persoon en dus besloten dat ik dat niet wil en die persoon niet in mijn leven wil. De mensen die wel met die persoon omgaan en ook zelf ervaren hebben hoe die persoon is, begrijpen niet waarom ik hieraan vasthou. Dingen als ‘ maar het maakt toch niet uit of die persoon erbij is’ ‘ die persoon verpest toch niks’. Terwijl ik die persoon gewoon geen ammunitie wil geven door mijn leven open te stellen. De mensen die ik bedoel vinden dus dat ik me aanstel omdat zij die persoon wel ‘vergeven’ hebben voor alles.

2 likes

Ik begrijp je echt helemaal. Waarschijnlijk hebben we iets heel anders met die persoon meegemaakt, maar die persoon doet je pijn en wil je niet zien. Anderen gaan daar niet in mee en dan ben jij de aansteller.
Ik vind het bv kut om haar tegen te komen bij familiedingen, zoals zusjes verjaardag of jubileum van andere familie. Kerst sla ik zelf al over maar als ik daar over klaag is het mijn eigen schuld volgens sommigen :woman_shrugging: