@hvo Hey wat kut en rot dat je je er zo alleen in voelt. Het is ook heel heftig als zoiets je ineens overkomt. Veel sterkte met de situatie, hopelijk helpt het een beetje om het hier kwijt te kunnen.
Printers zijn echt gemaakt door mensen die andere mensen haten
. Steeds gezeur met mijn niet eens zo oude printer en ik moet dingen printen voor webshopbestellingen. Dus ik heb maar weer eens een nieuwe gekocht. Ik had een Canon, nu weer een HP, want mijn vorige HP ging 8 jaar mee ofzo. Hopelijk deze ook.

Knuffel
Ik woon nu twee jaar op mijzelf en ben nu twee weken met m’n ouders op vakantie, en ik merk dat ik behoefte heb aan alleen tijd.
Nou ik kan na 18 (!!!) achttien (!!!) weken terecht bij de psych, ipv de geadverteerde drie weken. Lekker nu ik al weken vrij heb en eigenlijk best weer prima functioneer
hoop dat ze een beetje door mijn uitgeruste ik heen kunnen kijken naar de onderliggende problematiek.
En dit was trouwens alsnog niet omdat ik nr 1 op de wachtlijst ben maar iemand die last-minute had afgezegd en ik toevallig de eerste was die de telefoon opnam. Treurig hoe lang het allemaal duurt!
Ellende…
Oh zo kut en zielig! Zeker op social media van de buurt of zo posten.
Laatst een verhaal gelezen van iemand van wie de hond ontsnapt was na een verkeersongeval in het buitenland. Na posts op social media hebben ze hem toch teruggevonden.
En we hebben onze eigen kat ook teruggevonden door te flyeren in de buurt…
Succes!
Soul surfer staat op YouTube 

3 x raden wat ik nu kijk, op de tv 
Misschien is een ikea ziekenhuis wel een gat in de markt lekker huiselijk en vertrouwd. 
Ja zou ze gewoon allebei uitnodigen. Dan is het aan hen om ervoor te kiezen of ze hun ex tegen willen komen (en anders niet komen). Als ze een probleem met elkaar hebben dan hoeft dat niet jouw probleem te worden… Als je met de een veel beter bevriend was of via hen de ander had leren kennen, was het miss iets anders.
Nou ik ben dus vanmiddag gebeten door een muis?? En nu moet ik vanavond nog een tetanusprik zetten
kut muis
Ik ga om 7 uur sporten op een locatie praktisch naast mijn werk, dus ik dacht, ahh ik werk wel even door, hoef ik niet heen en weer. Nu ben ik er echt helemaal klaar mee en ik moet nog anderhalf uur, topidee weer.
Ik maakte mn keukendeur open en hij kwam naar binnen. Maar moest werken en had echt geen zin in muizen in huis dus ik heb hem gepakt en toen beet ie in mn duim. Heb m echt los moeten trekken
katten stonden erbij en keken ernaar 
Dit is echt de reden dat ik nog nooit naar een psycholoog ben geweest, terwijl dat meedere keren in mijn leven best wel nodig was. (en misschien nog steeds wel is)
Maar zodra ik die wachttijd hoor denk ik, laat maar zo erg ben ik er nou ook weer niet aan toe. Sowieso, hoe moet je overzien hoe je leven er over een half jaar uitziet? Weet ik veel of ik dan nog leef, in Nederland ben, totaal gedeprimeerd in bed lig of juist de tijd van mijn leven heb.
Ik kan echt geen keuzes maken die pas een half jaar later effect hebben als ik nu iets nodig heb.
Maar! Heel goed dat je gewoon hebt doorgezet en nu dan toch hulp krijgt. Kan ik een voorbeeld aan nemen.
Ik wil een simpel koffie apparaat hebben om een beetje cappuchino’s enzo mee te maken, is een senseo daarvoor geschikt? Of is zo’n dolce gusto beter? Ik drink geen ‘gewone’ koffie
Vaak komen psychische klachten wel terug en is het niet echt iets dat overwaait. Het onderliggende wordt met wachten niet opgelost/aangepakt. Dus ik denk dat als je er echt baat bij hebt/niet goed functioneert, dat over een half jaar ook nog is. Of dan wéér is.
Ik heb die goedkoopste dolce gusto, van 50 euro of zo, en drink idd ook gewoon af en toe een latte of cappucino. Die cups kun je overal kopen tegenwoordig, de échte van dolce of gewoon neppe van lidl of jumbo eigen merk.
Is ook echt enorm snel klaar, dus zou het zeker aanraden. Met senseo heb ik geen ervaring verder
Wij hebben een senseo en dolce gusto.
Voor de koffie die jij wil maken zou ik voor de dolce gaan. Je hebt heel veel soorten en smaken tegenwoordig 
Mijn mini-vakantie van 5 dagen is begonnen!!
Nu op bed met een maskertje op. Ik kan me niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst gedaan heb. Ik denk met één of ander meiden avondje vroeger haha