Wat je even kwijt wilt #25

Ja, ik vermijd ook verjaardagen en feestdagen. Ik krijg verwijten dat ik er niet ben, maar als ik aangeef waarom is het onzin. Vraag helemaal niet of zij die persoon ook uit hun leven kunnen bannen. Wil gewoon dat mijn grens geaccepteerd wordt. Dat ik dat vind en ook mag vinden.

Het zou andersom moeten zijn he, dat zij niet meer op verjaardagen enzo komen en wij gewoon overal bij kunnen zijn. Eigenlijk. Helaas geen tips want mijn familie is net zo.

1 like

ik had vanochtend zo iets bizars maar ook mooi!
we waren naar een bezienswaardigheid, iets wat er duizenden jaren staat. het is super heet dus ik leunde tegen een muur en legde mijn arm/hand zo verticaal er tegen aan voor afkoeling vanuit de koude stenen haha, naast mijn hoofd naar boven als jullie begrijpen wat ik bedoel haha. op een gegeven moment keek ik op en deed mijn hand weg, staat daaronder de naam van een van mijn beste vriendinnen die overleden is onder (ooit erin gekrast door een andere toerist waarschijnlijk).
dat is toch ook bijzonder?! op een hele andere plek op de wereld, van alle plekken, muren en palen waar ik kon zijn, leg ik nĆØt daar mijn hand op. en keek ik toevallig naar de plek onder mijn hand.

kippenvel hoor!

102 likes

Wow dat is echt zo mooi :sob::sob:

1 like

en @Nidorina

:heart:

gewoon zeer toevallig dit waarschijnlijk (maar hallo groot is die kans nou haha, ik geloof er zelf wel in maar kan me voorstellen niet iedereen), heb er wel een foto van gemaakt en een onbeschrijflijk warm fijn gevoel aan overgehouden!

3 likes

Poes lag net op schoot een beetje te doezelen, totdat opeens haar kopje naar beneden op schoot zakte. Ik was heel even bang dat er iets mis met haar was, maar na 1 seconde kwam ze alweer overeind en keek me met slaperige oogjes aan. Was ze gewoon pardoes in slaap gevallen haha.

9 likes

Ik ben zo moe en lui dat ik al 3 dagen werk in mijn eigen broeken ipv werkbroeken omdat ik er de kracht niet voor heb om 5 minuten naar mijn ouders te rijden.

5 likes

Ik ben in het rijksmuseum met de noise canceling koptelefoon die ik van @mikselke heb gekocht en wat een genot.

17 likes

Vanavond komt er een groep vrienden eten en eigenlijk wilde ik ~culinair doen, maar het is zulk teringweer dat ik geen zin heb nu naar buiten te gaan (het moet heel lang koken) dus ik geef ze gewoon iets uit een pakje.

Zijn toch lompe boeren die altijd zeiken als ik iets goed kruidt.

15 likes

Ik heb vorig jaar een antiknars bitje gekregen van de tandarts. Ging toen al wat mis want ik moest ineens 300 euro betalen ipv de 70 die ze gezegd hadden dat het zou kosten. Na nog geen 2 weken was mijn spalkje kapot omdat ze er een opstaand stukje in hadden laten zitten wat door bijten door mijn spalk heen drukte. Na een maand of 2 zaten er al barsten in bij mijn kiezen.
Word ik vanochtend wakker met een stukje plastic in mijn mond. Heb ik hem dus kapot gebeten bij mijn voortanden. Zo blij dat ik dat stuk niet heb ingeslikt maar ik voel me echt zo genaaid met dat ding.

Keukenrol?

Ja ik knars inderdaad heel heftig. Heb nu een bitje van hard plastic dus met dat scherpe stuk plastic in mijn mond vanochtend was ik niet echt blij. Ben inderdaad doorverwezen naar een kaakfysio dus daar ga ik snel een afpraak maken.

1 like

Haha heb ik ook niet. Maar ik heb eindelijk wcpapier!

1 like

Ik heb vanmiddag eerste hulp verleend op straat, er stonden zo’n 15 mensen omheen en iedereen stond erbij en keek er naar. Heb al snel geroepen dat ze verder moesten lopen. Ik snap best dat mensen geschrokken zijn en dan blokkeren, maar na 3 minuten is het wel tijd om weg te gaan en ruimte te maken voor de hulpverleners die arriveren.

12 likes

@hvo Hey wat kut en rot dat je je er zo alleen in voelt. Het is ook heel heftig als zoiets je ineens overkomt. Veel sterkte met de situatie, hopelijk helpt het een beetje om het hier kwijt te kunnen.

1 like

Printers zijn echt gemaakt door mensen die andere mensen haten :rage:. Steeds gezeur met mijn niet eens zo oude printer en ik moet dingen printen voor webshopbestellingen. Dus ik heb maar weer eens een nieuwe gekocht. Ik had een Canon, nu weer een HP, want mijn vorige HP ging 8 jaar mee ofzo. Hopelijk deze ook.

4 likes

:heart::heart: Knuffel

1 like

Ik woon nu twee jaar op mijzelf en ben nu twee weken met m’n ouders op vakantie, en ik merk dat ik behoefte heb aan alleen tijd.

4 likes

Nou ik kan na 18 (!!!) achttien (!!!) weken terecht bij de psych, ipv de geadverteerde drie weken. Lekker nu ik al weken vrij heb en eigenlijk best weer prima functioneer :partying_face: hoop dat ze een beetje door mijn uitgeruste ik heen kunnen kijken naar de onderliggende problematiek.
En dit was trouwens alsnog niet omdat ik nr 1 op de wachtlijst ben maar iemand die last-minute had afgezegd en ik toevallig de eerste was die de telefoon opnam. Treurig hoe lang het allemaal duurt!

3 likes

Ellende…

1 like