Wat je even kwijt wilt #25

Dat is toch niet normaal meer!

@Infidel ja ben eigenlijk wel blij dat ik vooraf niet wist hoe lang het ging duren. Een jaar geleden heb ik het ook aangevraagd en toen zeiden ze dat het 50 weken kon duren, toen heb ik maar weer afgemeld. Maar het blijft inderdaad terugkomen, en als ik toen gewoon had gewacht was ik dit jaar precies ‘op tijd’ aan de beurt geweest. Ik zou toch op de wachtlijst gaan, niks gaat vanzelf over!

Heb net aan mn jaarclub verteld wanneer ik af ga studeren en niemand zei gefeliciteerd oid (als je je afstudeerdatum hebt dan weet je bij ons op de uni sowieso dat je je master titel gaat behalen die dag) maar de meesten zeiden puur en enkel “wanneer is de borrel?” Of “wanneer gaan we zuipen dan?” Rot toch op met je borrel, en ga je op je eigen kosten bezatten ipv op die van mij en me compleet voor lul te zetten verder die avond. Joeee ga het lekker met mensen vieren die het wel leuk voor me vinden dat ik eindelijk afgestudeerd ben ipv alleen te vragen naar gratis drank.

37 likes

Ahw dat is best lang inderdaad! Mijn huisarts heeft een aanvraag voor mij doorgestuurd laatst en heb vandaag een afspraak gemaakt en kan donderdag terecht voor mijn 1e gesprek. Hoop dat je dr alsnog wat aan hebt, ook al gaat het momenteel beter.

1 like

Wat een onaardige reacties! Gelijk heb je dat je het viert met mensen die echt blij voor je zijn.

Ja baal wel echt gigantisch van de reacties hoor. Weet nu al bij voorbaat dat niemand naar mn praatje komt kijken ook behalve mn beste vriendinnetje uit mn club.

Ik lees hier vaker over noise cancelling headphones. Ben zelf vandaag wezen passen bij de mediamarkt en nu wil ik er nog liever eentje haha.
Welke hebben jullie en ben je er tevreden mee?
Ik heb vandaag de nieuwste van Bose gepast (Bose 700) en die was zo mooi en zo fijn maar ook zo duur. En pas over 2 dagen uit.
Wat dus wel betekent dat het oude model ietsje goedkoper is nu :see_no_evil:

Ik heb er eentje met een kabel overgekocht van het forum, geweldig, maar als ik er nog eentje zou kopen zou ik er eentje met bluetooth nemen, want dan zit je niet met dat snoer de hele tijd. Die van mij werkt op batterij en dat vind ik dan wel weer handig want mn oude koptelefoon moest lang opladen en met een batterijtje kan je hem ook gewoon onderweg snel vervangen natuurlijk. Verder is Bose altijd een goeie…

1 like

Kan ik me ook voorstellen. Maar dan weet je wel dat de mensen die er komen er ook echt voor jouw zijn. (en ik zou dus ook niet meer naar het praatje van die anderen gaan :blush:)

1 like

25 likes

Holy shit jij hebt talent

2 likes

Chill idee!!

@Khoshekh ah dan zijn ze beter geworden! Mijn oude moet echt wel 8 uur laden

1 like

Dan zie je ook die lul van vakantieveilingen zelf die ineens 25 biedt zeker. Next!!

1 like

Dat zijn pushers die er voor zorgen dat jij zelf ook nog even hoger biedt. Heel lullig

1 like

NIET DOEN. Straks zit ik op alles te aasgieren op vakantieveiling hahaha. Moet sparen!!!

2 likes

Het is een hel!!! Dont go there!!! Ik heb al geboden op een messenblok, tandenborstel, stofzuiger en pannenset die ik niet nodig heb!!!

4 likes

Jippie uitgenodigd voor tweede sollicitatiegesprek!!!

64 likes

Ik ben zo zo moe. Ik wil alleen niet slapen, want dan gaat mn vakantie nog sneller voorbij. Dus ik wil nog lezen en eten en serie kijken, maar te moe.
Uhgl

1 like

Hahahaha je hebt me avond wel weer goed gemaakt met deze glitter units. Dankjewel hahaha.

@Trivia ik ben de tweede die afstudeert, de eerste die afstudeerde was een maand geleden en mijn beste vriendinnetje dus heb alles zelf gewoon geregeld. Van bloemen na het praatje, cadeau voor de borrel tot aan ervoor zorgen dat er mensen kwamen naar het praatje. Dus misschien zegt het meer over m’n jaarclub hoor.

1 like

Ik verveeeeeel me echt zooooo laat mij maar weer werken.

Edit: be prepared voor een post over twee weken; OMG ik wil vakantie!!!

8 likes

Ben helemaal moe van mn stress aanval net, we waren de hotelkamersleutel kwijt… en daar kwamen we achter voor de deur toen we net 30 min hadden gelopen. Toen weer helemaal 30 min precies dezelfde weg teruggelopen en op de laatste mogelijkheid lag ie!!! In het restaurant waar we hadden gegeten, zodra we daar weer waren kwam er een blij Grieks vrouwtje op ons af “Oohhhh your key!!” Heb echt als een klein kind naast haar staan springen en hard haar hand geschud hahaha. En toen weer 30 min teruggelopen :sweat_smile:

11 likes