Wat je even kwijt wilt #25

Oh zo kut en zielig! Zeker op social media van de buurt of zo posten.

Laatst een verhaal gelezen van iemand van wie de hond ontsnapt was na een verkeersongeval in het buitenland. Na posts op social media hebben ze hem toch teruggevonden.

En we hebben onze eigen kat ook teruggevonden door te flyeren in de buurt…

Succes!

1 like

Soul surfer staat op YouTube :+1::blush:
3 x raden wat ik nu kijk, op de tv :heart_eyes:

Misschien is een ikea ziekenhuis wel een gat in de markt lekker huiselijk en vertrouwd. :thinking:

Ja zou ze gewoon allebei uitnodigen. Dan is het aan hen om ervoor te kiezen of ze hun ex tegen willen komen (en anders niet komen). Als ze een probleem met elkaar hebben dan hoeft dat niet jouw probleem te worden… Als je met de een veel beter bevriend was of via hen de ander had leren kennen, was het miss iets anders.

3 likes

Nou ik ben dus vanmiddag gebeten door een muis?? En nu moet ik vanavond nog een tetanusprik zetten :+1: kut muis

1 like

Ik ga om 7 uur sporten op een locatie praktisch naast mijn werk, dus ik dacht, ahh ik werk wel even door, hoef ik niet heen en weer. Nu ben ik er echt helemaal klaar mee en ik moet nog anderhalf uur, topidee weer.

Ik maakte mn keukendeur open en hij kwam naar binnen. Maar moest werken en had echt geen zin in muizen in huis dus ik heb hem gepakt en toen beet ie in mn duim. Heb m echt los moeten trekken :no_mouth: katten stonden erbij en keken ernaar :+1:

6 likes

Dit is echt de reden dat ik nog nooit naar een psycholoog ben geweest, terwijl dat meedere keren in mijn leven best wel nodig was. (en misschien nog steeds wel is)
Maar zodra ik die wachttijd hoor denk ik, laat maar zo erg ben ik er nou ook weer niet aan toe. Sowieso, hoe moet je overzien hoe je leven er over een half jaar uitziet? Weet ik veel of ik dan nog leef, in Nederland ben, totaal gedeprimeerd in bed lig of juist de tijd van mijn leven heb.
Ik kan echt geen keuzes maken die pas een half jaar later effect hebben als ik nu iets nodig heb.

Maar! Heel goed dat je gewoon hebt doorgezet en nu dan toch hulp krijgt. Kan ik een voorbeeld aan nemen.

2 likes

Ik wil een simpel koffie apparaat hebben om een beetje cappuchino’s enzo mee te maken, is een senseo daarvoor geschikt? Of is zo’n dolce gusto beter? Ik drink geen ‘gewone’ koffie

Vaak komen psychische klachten wel terug en is het niet echt iets dat overwaait. Het onderliggende wordt met wachten niet opgelost/aangepakt. Dus ik denk dat als je er echt baat bij hebt/niet goed functioneert, dat over een half jaar ook nog is. Of dan wéér is.

4 likes

Ik heb die goedkoopste dolce gusto, van 50 euro of zo, en drink idd ook gewoon af en toe een latte of cappucino. Die cups kun je overal kopen tegenwoordig, de échte van dolce of gewoon neppe van lidl of jumbo eigen merk.
Is ook echt enorm snel klaar, dus zou het zeker aanraden. Met senseo heb ik geen ervaring verder

1 like

Wij hebben een senseo en dolce gusto.
Voor de koffie die jij wil maken zou ik voor de dolce gaan. Je hebt heel veel soorten en smaken tegenwoordig :heart_eyes:

1 like

Thanks meiden @DikkeKip @boemboem dolce it is!

1 like

Mijn mini-vakantie van 5 dagen is begonnen!! :star_struck: Nu op bed met een maskertje op. Ik kan me niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst gedaan heb. Ik denk met één of ander meiden avondje vroeger haha

18 likes

Dat is toch niet normaal meer!

@Infidel ja ben eigenlijk wel blij dat ik vooraf niet wist hoe lang het ging duren. Een jaar geleden heb ik het ook aangevraagd en toen zeiden ze dat het 50 weken kon duren, toen heb ik maar weer afgemeld. Maar het blijft inderdaad terugkomen, en als ik toen gewoon had gewacht was ik dit jaar precies ‘op tijd’ aan de beurt geweest. Ik zou toch op de wachtlijst gaan, niks gaat vanzelf over!

Heb net aan mn jaarclub verteld wanneer ik af ga studeren en niemand zei gefeliciteerd oid (als je je afstudeerdatum hebt dan weet je bij ons op de uni sowieso dat je je master titel gaat behalen die dag) maar de meesten zeiden puur en enkel “wanneer is de borrel?” Of “wanneer gaan we zuipen dan?” Rot toch op met je borrel, en ga je op je eigen kosten bezatten ipv op die van mij en me compleet voor lul te zetten verder die avond. Joeee ga het lekker met mensen vieren die het wel leuk voor me vinden dat ik eindelijk afgestudeerd ben ipv alleen te vragen naar gratis drank.

37 likes

Ahw dat is best lang inderdaad! Mijn huisarts heeft een aanvraag voor mij doorgestuurd laatst en heb vandaag een afspraak gemaakt en kan donderdag terecht voor mijn 1e gesprek. Hoop dat je dr alsnog wat aan hebt, ook al gaat het momenteel beter.

1 like

Wat een onaardige reacties! Gelijk heb je dat je het viert met mensen die echt blij voor je zijn.

Ja baal wel echt gigantisch van de reacties hoor. Weet nu al bij voorbaat dat niemand naar mn praatje komt kijken ook behalve mn beste vriendinnetje uit mn club.

Ik lees hier vaker over noise cancelling headphones. Ben zelf vandaag wezen passen bij de mediamarkt en nu wil ik er nog liever eentje haha.
Welke hebben jullie en ben je er tevreden mee?
Ik heb vandaag de nieuwste van Bose gepast (Bose 700) en die was zo mooi en zo fijn maar ook zo duur. En pas over 2 dagen uit.
Wat dus wel betekent dat het oude model ietsje goedkoper is nu :see_no_evil: