Ik heb er eentje met een kabel overgekocht van het forum, geweldig, maar als ik er nog eentje zou kopen zou ik er eentje met bluetooth nemen, want dan zit je niet met dat snoer de hele tijd. Die van mij werkt op batterij en dat vind ik dan wel weer handig want mn oude koptelefoon moest lang opladen en met een batterijtje kan je hem ook gewoon onderweg snel vervangen natuurlijk. Verder is Bose altijd een goeie…
Kan ik me ook voorstellen. Maar dan weet je wel dat de mensen die er komen er ook echt voor jouw zijn. (en ik zou dus ook niet meer naar het praatje van die anderen gaan
)
Holy shit jij hebt talent
Dan zie je ook die lul van vakantieveilingen zelf die ineens 25 biedt zeker. Next!!
Dat zijn pushers die er voor zorgen dat jij zelf ook nog even hoger biedt. Heel lullig
NIET DOEN. Straks zit ik op alles te aasgieren op vakantieveiling hahaha. Moet sparen!!!
Het is een hel!!! Dont go there!!! Ik heb al geboden op een messenblok, tandenborstel, stofzuiger en pannenset die ik niet nodig heb!!!
Jippie uitgenodigd voor tweede sollicitatiegesprek!!!
Ik ben zo zo moe. Ik wil alleen niet slapen, want dan gaat mn vakantie nog sneller voorbij. Dus ik wil nog lezen en eten en serie kijken, maar te moe.
Uhgl
Hahahaha je hebt me avond wel weer goed gemaakt met deze glitter units. Dankjewel hahaha.
@Trivia ik ben de tweede die afstudeert, de eerste die afstudeerde was een maand geleden en mijn beste vriendinnetje dus heb alles zelf gewoon geregeld. Van bloemen na het praatje, cadeau voor de borrel tot aan ervoor zorgen dat er mensen kwamen naar het praatje. Dus misschien zegt het meer over m’n jaarclub hoor.
Ik verveeeeeel me echt zooooo laat mij maar weer werken.
Edit: be prepared voor een post over twee weken; OMG ik wil vakantie!!!
Ben helemaal moe van mn stress aanval net, we waren de hotelkamersleutel kwijt… en daar kwamen we achter voor de deur toen we net 30 min hadden gelopen. Toen weer helemaal 30 min precies dezelfde weg teruggelopen en op de laatste mogelijkheid lag ie!!! In het restaurant waar we hadden gegeten, zodra we daar weer waren kwam er een blij Grieks vrouwtje op ons af “Oohhhh your key!!” Heb echt als een klein kind naast haar staan springen en hard haar hand geschud hahaha. En toen weer 30 min teruggelopen 
Ik heb vandaag een 5 uur durend overleg gehad waarvan de voorzitter echt een kopie was van MC dreamy 
Ik heb net Mary Poppins Returns gekeken. Wat heerlijk. Als kind was de originele altijd een grote favoriet en de nieuwe heeft alle elementen van de oude, zonder dat het echt helemaal hetzelfde verhaal is (wel héél gelijkaardig, haha, maar op een goeie manier, vind ik).
Ik vind Mary Poppins wel iets te frivool in deze film.
Wat kwam je tegen? Bij een kennis was de riolering blijkbaar kapot, kwamen ze toen pas achter. Omg echt soort resten ontlasting en wc papier in die kruipruimte. Om over de geur maar niet te zwijgen.
Wij wonen sinds december in ons appartement en we hebben gewoon al voor de 3e keer lekkage. We dachten dat het nu was opgelost, maar vanmorgen lag er weer een plas. Gelukkig kon er vandaag al iemand komen en die heeft de oorzaak gevonden dus het wordt opgelost. Maar nu zitten er weer allemaal vlekken op de muur die we moeten fixen. Gelukkig is de dakreparatie voor de VvE.
Ik heb hier ook zo’n ontzettende last van… Ik probeer mezelf maar voor te houden dat ze me niet voor niets uitgekozen hebben, en zoveel mogelijk terug te denken aan anderhalve maand geleden, toen ik nog nul wist. Daarmee kan ik mezelf er meestal redelijk van overtuigen dat ik best iets kan. Maar voel me nog steeds een enorme n00b naast mijn collega’s…
Wilde net even rustig in bad om te ontspannen maar werd er zo duizelig van😭