Wat je even kwijt wilt #25

Ik heb vandaag een 5 uur durend overleg gehad waarvan de voorzitter echt een kopie was van MC dreamy :heart_eyes:

18 likes

Ik heb net Mary Poppins Returns gekeken. Wat heerlijk. Als kind was de originele altijd een grote favoriet en de nieuwe heeft alle elementen van de oude, zonder dat het echt helemaal hetzelfde verhaal is (wel héél gelijkaardig, haha, maar op een goeie manier, vind ik).

Ik vind Mary Poppins wel iets te frivool in deze film.

2 likes

Wat kwam je tegen? Bij een kennis was de riolering blijkbaar kapot, kwamen ze toen pas achter. Omg echt soort resten ontlasting en wc papier in die kruipruimte. Om over de geur maar niet te zwijgen.

Wij wonen sinds december in ons appartement en we hebben gewoon al voor de 3e keer lekkage. We dachten dat het nu was opgelost, maar vanmorgen lag er weer een plas. Gelukkig kon er vandaag al iemand komen en die heeft de oorzaak gevonden dus het wordt opgelost. Maar nu zitten er weer allemaal vlekken op de muur die we moeten fixen. Gelukkig is de dakreparatie voor de VvE.

Ik heb hier ook zo’n ontzettende last van… Ik probeer mezelf maar voor te houden dat ze me niet voor niets uitgekozen hebben, en zoveel mogelijk terug te denken aan anderhalve maand geleden, toen ik nog nul wist. Daarmee kan ik mezelf er meestal redelijk van overtuigen dat ik best iets kan. Maar voel me nog steeds een enorme n00b naast mijn collega’s…

Wilde net even rustig in bad om te ontspannen maar werd er zo duizelig van😭

Als je nu lekker gaat slapen ben je morgen uitgeruster om van je (hopelijk nog vrije) dag te genieten! :blush:

1 like

Wat lief, al jullie likes en reacties, ik voel me echt zo gesteund hierdoor! Dank <3
Heb al meteen 2 boeken besteld over kattengedrag haha

6 likes

Weet iemand hoe zo’n “katoenen doek” heet met zo’n touwtje er aan die je dus in principe aan een spijker op kan hangen.
En het doek hangt tussen twee houten latjes haha.
Echt een kinderlijke omschrijving dit MAAR ik heb dus zo’n doek hangen en nu wilde ik meerdere soorten opzoeken, maar ze hebben het niet meer waar ik het gekocht heb :sweat_smile: en kan echt amper wat vinden op internet. Dacht dat dit echt wel een ding was.
Wanddoek, canvas doek, linnen doek … allemaal gezocht.

1 like

senseo is echt vies
Ik heb een dolce gusto apparaat en ik vind dat zo’n zalig ding! Ik vind de koffies ook echt lekker!

1 like

Een schoolposter?

1 like

iVHvoA

6 likes

Ja maar dan met twee latjes en rechthoekig.
@Yellow dit ding ja!!!

3 likes

Ja je kunt ook een heerlijk kopje tjino zetten met een senseo! En ook lattes met smaakjes

3 likes

@fysicus @Karl_Lagerfeld m’n moeder appte dat we thuis nog een dolce gusto apparaat hebben wat zij niet gebruiken en die mag ik hebben!!! Dus superchill.

11 likes

Ahh kijk mn post hierboven, sorry!!

Wat wil je er voor hebben? Ik heb wel interesse hahah

Jezus wat is reizen met de trein duur! Moet morgen een enkeltje kopen voor ongeveer een uur met de trein (Inc overstap van 15 minuten) en dat kost gewoon €22,-! En om voor die 3 euro extra zo’n dagticket te kopen…

1 like

Godbless, we hadden allemaal zin in afhaal chinees Hahah en we hadden voor 10 pp veel te veel en niemand wilde het hebben, dus tot eind van de week eet ik nog bami :partying_face::partying_face:

20 likes

Check even vakantieveilingen of actievandedag, als je zoekt in google naar goedkope enkele reis trein kun je er 2 voor 25 kopen dus 12.50 per enkele reis of zelfs voor 10.50 per los enkeltje als je naar een vliegveld moet (of rotterdam centraal). Zo haal ik altijd enkele reizen eruit! Plus je laadt ze op je telefoon, geen printer nodig.