Als je nu lekker gaat slapen ben je morgen uitgeruster om van je (hopelijk nog vrije) dag te genieten! 
Wat lief, al jullie likes en reacties, ik voel me echt zo gesteund hierdoor! Dank <3
Heb al meteen 2 boeken besteld over kattengedrag haha
Weet iemand hoe zo’n “katoenen doek” heet met zo’n touwtje er aan die je dus in principe aan een spijker op kan hangen.
En het doek hangt tussen twee houten latjes haha.
Echt een kinderlijke omschrijving dit MAAR ik heb dus zo’n doek hangen en nu wilde ik meerdere soorten opzoeken, maar ze hebben het niet meer waar ik het gekocht heb
en kan echt amper wat vinden op internet. Dacht dat dit echt wel een ding was.
Wanddoek, canvas doek, linnen doek … allemaal gezocht.
senseo is echt vies
Ik heb een dolce gusto apparaat en ik vind dat zo’n zalig ding! Ik vind de koffies ook echt lekker!

Ja je kunt ook een heerlijk kopje tjino zetten met een senseo! En ook lattes met smaakjes
@fysicus @Karl_Lagerfeld m’n moeder appte dat we thuis nog een dolce gusto apparaat hebben wat zij niet gebruiken en die mag ik hebben!!! Dus superchill.
Ahh kijk mn post hierboven, sorry!!
Wat wil je er voor hebben? Ik heb wel interesse hahah
Jezus wat is reizen met de trein duur! Moet morgen een enkeltje kopen voor ongeveer een uur met de trein (Inc overstap van 15 minuten) en dat kost gewoon €22,-! En om voor die 3 euro extra zo’n dagticket te kopen…
Godbless, we hadden allemaal zin in afhaal chinees Hahah en we hadden voor 10 pp veel te veel en niemand wilde het hebben, dus tot eind van de week eet ik nog bami 

Check even vakantieveilingen of actievandedag, als je zoekt in google naar goedkope enkele reis trein kun je er 2 voor 25 kopen dus 12.50 per enkele reis of zelfs voor 10.50 per los enkeltje als je naar een vliegveld moet (of rotterdam centraal). Zo haal ik altijd enkele reizen eruit! Plus je laadt ze op je telefoon, geen printer nodig.
Ik moet van Venlo naar Heerlen! Dus precies de andere kant op dan een vliegveld, tenzij Maastricht ook mee doet
Ah nee, stom die doet niet mee. Maar dan zijn er dus nog 2 voor 25 maar dan moet je wel de andere binnenkort een keer gebruiken, misschien dan alsnog onhandig en duurder voor je helaas.
Treinkaartjes
Ja t stomme is dus dat ik naar Heerlen moet en daar opgehaald word. Anders zou ik zelf met de auto er heen gaan maar omdat ik daar naar de Ikea (hallo @Oprah kom ff op bezoek!) moet word ik daar opgehaald en rijd samen naar mij thuis. Ga anders ook noooit met de trein dus 2 x enkel is niks voor mij
Of meer hedendaags: een grote WhatsApp storing?
Oh super fijn. Een mug heeft mij 2x onder mijn oksel geprikt, op mijn elleboog en op mijn lip. Dat laatste ziet er ook niet uit. 

Werd gewoon wakker van de jeuk en het gezoem.
Ooooh god. Die muggenbult op mijn lip is echt niet normaal groot geworden. Fillers gone wrong is dit gewoon.