Bij mijn zus ging het dak inderdaad ook via de VvE, maar ze kon de waterschade binnen ook nog via haar verzekering claimen! Dus alles is nu gewit en weer prachtig, ik zou zeker even informeren of dat bij jou ook het geval is.
Aah goeie! Ga ik eens nakijken. Thnx 
Ja hier ook al!
Haha det weit ik tooooch! Naar blijf Ikea Heerlen aan jou koppelen
Ik weet dat ik vanmiddag een paar uur moet werken in een ruimte van 4(!!! vier!!!) graden en bij de gedachte aan die kou kan ik echt mân warme bed niet uitkomen.
Woo das koud! En koelcel ofzo?
Ja, ik ben nu maar allemaal laagjes aan het inpakken haha
Muts en handschoenen niet vergeten! Haha succes straks!
Ja handschoenen kan niet helaas
moet vrij precies werk doen (al heb ik wel van die latexachtige handschoenen aan dus dat helpt wel iets hoop ik). Dankjewel!
Het is gebeurd. De eerste dikke spin van dit jaar zat gister avond bij mij binnen. Een vriendin zag hem over de muur lopen en haar vriend heeft me gered van de dood. (De spin ook, die heeft hij buiten gezet)
Omg wat een nacht, mijn superschuwe kat heeft tegen mijn benen aan geslapen en ik heb haar geaaid en dat vond ze okee. 
Vriend helemaal blij dat ik mee wil naar de bioscoop vrijdag, want mannenfilm (zijn woorden). Little did he knowwww dat ik vooral voor Brad Pitt en Leonardo DiCaprio ga.
Dit zijn echt de betere soort dromen haha
Echt pijn aan mijn arm van die tetanusprik
Maar welke liedjes zongen ze? Dat nummer van youp van 't hek of Nijntje een lief klein konijntje of, waren het opera konijnen a la Luciano Rabbitoti? Hopelijk geen Wonderwall van Oasis. Of gewoon Lil Konijne. 
Dit is echt een van de weinige keren dat ik het leuk vind om over iemands droom te horen. Super leuk!
(ik droomde zelf dat ik me weer kut voelde over een exdate, dus doe mij vanavond die konijnen maar!)
Iets minder moe. Ben stiekem wel een beetje trots op mezelf hoe ik met mn kutgevoel van gisterenavond om ging. Ipv het weg te stoppen of te negeren heb ik er op een andere (creatievere) manier proberen te verwerken. Hielp 
Dadelijk met een vriendin naar ik.ea 
Ik heb het zo koud 
Het is vandaag weer voor warme koffie. Ik heb al zo lang geen warme koffie gedronken.
Ik ben weer thuis aan het werk, ondertussen We Zijn Er Bijna opgezet. Ik ga helemaal stuk âJa hier hebben ze geen hollandse kaasâ nee Jan, je bent in BosniĂ«.