ik ging net zo’n blogilates workout doen via youtube, maar man, ik begin echt op niveau nul qua sporten. Had mezelf weer eens overschat 
Shit ik ging zo lekker met mn eetschema’s en had dit weekend toch geen plannen dus kon het makkelijk vol gaan houden. Ga ik ineens zaterdagavond en zondagmiddag afspreken met drankvrienden. Zaterdag mn beste vriend, zondag mn beste vriendin. Mega mega leuk maar dit wordt een ramp natuurlijk.
Belangrijke vraag voor de Belgen: hebben jullie kaassouffles???
Ah neee @Flamoes wat ontzettend rot… Denk je dat er nog iets van coulance kan zijn omdat het een administratieve fout van hun kant is (misschien toch al wel mogen beginnen met de master ofzo? of een vervangende opdracht?) of was die extra herkansing dat al?
Ik ga heel erg duimen dat je het wel gehaald heb, het is je gegund!
Ja dat was die herkansing inderdaad al. Ik ga er wel achteraan maar denk niet dat het mag.
Thanks voor alle liever berichtjes meiden.
Ik weet wel dat er mensen zijn die veel ergere dingen meemaken en dat het ‘maar’ studie is, maar dit is gewoon al zo veel jaar een blok aan mijn been.
Ik zal blij zijn als ik er vanaf ben. Niet omdat studeren niet leuk is maar omdat je dan niet meer afhankelijk bent van allerlei rare administratieve en onduidelijke organen.
Ohhh wat kut zeg, ik hoop dat het je allemaal een beetje meezit de komende tijd.
Ik heb een Chromebook (Acer 14 geloof ik?) en ben er heel blij mee! Start supersnel op, loopt nooit vast, geen gedoe met updates en is niet zwaar om mee te nemen. Enige nadeel is dat je er geen normale Word op kan zetten maar met Word online moet werken. Op zich kun je daar ook redelijk veel mee dus aantekeningen maken gaat er prima mee, maar bij scriptie schrijven mis ik de ‘gewone’ word soms wel dus die schrijf ik grotendeels op de laptop van m’n vriend/in de bieb.
en @visual
Volgens mij is een kaaskroket gevuld met ragout met kaas, een kaassouffle met alleen kaas. Is ook een iets andere vorm daarom, dit is ene kaassoufflé

Balen wel, ik ben aps in oktober weer in NL maar had de hoop dit weekend in Brussel een kaassoufflé te kunnen eten haha
Ik een kaaskroket is de vulling ook dikker, blijft rechtop staan. Zit geen ragout in naar mijn weten, maar een roux met kaas en soms alcohol. En bij een kaassoufle is het alleen gesmolten kaas die er zo uitdrupt
Oh sorry ik haal altijd de woorden ragout en roux door elkaar hahahaha
Haha geeft niks! In een ragout zit meestal wel vlees dus ik dacht eerst even
zit er vlees in een kaaskroket!! Maar dat is dus gelukkig niet het geval
Ah ja ik snap je stress, sorry voor de verwarring haha! Ik vind kaaskroketten alleen wel minder lekker dan kaassoufflés
ik hoop dat ik belgische kaassoufflés kan vidnen
Ik wil ook best een doos opsturen hoor? Haha
@Luzarl Jaaa dat zeiden m’n vriendinnen ook al alleen ik durf het niet zo goed aan qua bederven??
@Mgg ah neeeee wat naar voor je. Ik hoop dat Brussel gewoon een zodanig internationale/multiculturele stad is dat ze ook de zeer exotische kaassoufflés hebben
Joh dat komt echt wel goed als je er wat koelelementen bijdoet hoor.
Ik weet wel dat er sowieso in Kapellen een frituur is die kaassoufflés verkoopt maar dat is natuurlijk maar 10/15 minuten van de Nederlandse grens vandaan dus vandaar misschien
Goed gedaan, ben trots op je 
Ik heb om 15:00 een afspraak maar ben er nu al
ben altijd zo bang om te laat te komen dat ik megaveel te vroeg ben. Maar ben in Eindhoven, dat is wel een leuke stad toch?
Ik heb net een overgooier binnen gekregen en ik voel me meteen weer zoals m’n 8 jarige ik (and lovin it)
Ja chromebook! Ideaal. Super lange batterij ook en goede kwaliteit. Ik heb een Toshiba chromebook 2