Goed zo 
Ik ben ook februari uitgerekend hur 
De opa en oma van mijn vriend komen zo bij ons op bezoek. Ze doen deze zomer namelijk een kleinkinderen tour
zo lief! Ze komen dus ook op alle studentenkamers enzo
Oma neemt ook nog eens 2 eigen gemaakte beeldjes mee die wij mogen hebben.
Ik ben wel benieuwd of ze het meteen kunnen vinden want de vorige keer dat ze hier waren hebben we ze in de wijk moeten zoeken omdat ze het niet meer konden vinden. Vriend heeft nu een uitgebreide routebeschrijving gemaakt inclusief foto’s. Hopelijk helpt dat 
Ik loop net langs de brandweermannen die aan het trainen zijn 

Mijn fjallraven kanken is zo vies dat ik hem eigenlijk wil wassen in de wasmachine. Ik lees alleen op hun website dat dat echt niet mag omdat dan de waterdicht laag eraf gaat. Nu dacht ik om hem te wassen en dan met een waterdichtlotion te wassen. Iemand enig idee of dat gaat werken? Iemand ooit zijn/haar fjallraven kanken gewassen?
Ik moet douchen en uit bed en boodschappen doen maar ik ben echt aards lui en mijn bed ligt zo lekker
Weg
Heeft iemand een tip voor een goede laptop voor studiegerelateerde dingen? Veel meer dan powerpoints openen, colleges terugkijken en aantekeningen maken in Word hoef ik er eigenlijk niet mee te kunnen (voor het zwaardere werk heb ik een andere laptop maar die is te groot en zwaar om elke dag mee te zeulen). En hij moet dus een beetje licht zijn en makkelijk in je tas kunnen. Zie door de bomen het bos even niet meer dus vandaar dat ik jullie mening even nodig heb 
Ah lief bericht! Ja is ook wel echt zo hoor. Het stomme is alleen dat ik dat jaar dit jaar eigenlijk al had. Ik ‘moest nog maar twee vakken’ dus dat heb ik gedaan en ik heb gewerkt.
Ik kan het sowieso wel opvullen met nuttige dingen uiteraard maar het voelt gewoon zó stom. Ik denk nu ook helemaal dat dit cruciaal gaat zijn in het vinden van een baan terwijl laten we eerlijk zijn: wat is het verschil tussen 7 jaar of 8 jaar?
Oh wat vreselijk die onzekerheid en die teleurstelling
ik ga heel erg voor je duimen dat je het vak gewoon hebt gehaald en dat alles kan doorgaan zoals jij het in je planning had!
Achhh @Flamoes wat rot, ik ga een kaarsje branden dat je het hebt gehaald. En zo niet dan valt er vast een mouw te passen aan die stage toch? (naar wat ik begreep is het voor sommige bedrijven wel belangrijk dat je ingeschreven staat maar wat de precieze fase zou moeten uitmaken zou ik echt niet weten?)
En ik heb zelf 7 jaar gestudeerd, was er op het einde ook zooo klaar mee en dat is natuurlijk nog sterker zo als het niet jouw schuld is, maar heb oprecht ieder jaar zulke nuttige dingen gedaan en geleerd, denk echt dat ik m’n huidige baan niet zou hebben als ik iets had overgeslagen. En volgens mij ben je ook echt goed bezig met je bijbaan etc.
Maar voor nu hoop ik heel erg dat het allemaal is gelukt!
Hè wat rot zeg!
De fout ligt niet bij jou hè, dus je eigenwaarde heeft hier echt niks mee te maken!
Maar het is wel een verschrikkelijke klote situatie 
Heel veel sterkte 
Nee is ook zo! Maar ik denk dat iedereen die lang(er) studeert wel herkent dat iedereen tot en met buurvrouw Wilma aan toe dan gaat vragen waarom je nu nóg studeert. (Soms zelfs met een blik van medelijden naar je ouders, terwijl mijn ouders echt niet teleurgesteld in me zijn.) Ik dacht dat ik daar eindelijk vanaf zou zijn en dat was eigenlijk de grootste reden dat ik blij was toen ik dacht dat ik ‘t had gehaald.
ik ging net zo’n blogilates workout doen via youtube, maar man, ik begin echt op niveau nul qua sporten. Had mezelf weer eens overschat 
Shit ik ging zo lekker met mn eetschema’s en had dit weekend toch geen plannen dus kon het makkelijk vol gaan houden. Ga ik ineens zaterdagavond en zondagmiddag afspreken met drankvrienden. Zaterdag mn beste vriend, zondag mn beste vriendin. Mega mega leuk maar dit wordt een ramp natuurlijk.
Belangrijke vraag voor de Belgen: hebben jullie kaassouffles???
Ah neee @Flamoes wat ontzettend rot… Denk je dat er nog iets van coulance kan zijn omdat het een administratieve fout van hun kant is (misschien toch al wel mogen beginnen met de master ofzo? of een vervangende opdracht?) of was die extra herkansing dat al?
Ik ga heel erg duimen dat je het wel gehaald heb, het is je gegund!
Ja dat was die herkansing inderdaad al. Ik ga er wel achteraan maar denk niet dat het mag.
Thanks voor alle liever berichtjes meiden.
Ik weet wel dat er mensen zijn die veel ergere dingen meemaken en dat het ‘maar’ studie is, maar dit is gewoon al zo veel jaar een blok aan mijn been.
Ik zal blij zijn als ik er vanaf ben. Niet omdat studeren niet leuk is maar omdat je dan niet meer afhankelijk bent van allerlei rare administratieve en onduidelijke organen.
Ohhh wat kut zeg, ik hoop dat het je allemaal een beetje meezit de komende tijd.