Ik heb een Chromebook (Acer 14 geloof ik?) en ben er heel blij mee! Start supersnel op, loopt nooit vast, geen gedoe met updates en is niet zwaar om mee te nemen. Enige nadeel is dat je er geen normale Word op kan zetten maar met Word online moet werken. Op zich kun je daar ook redelijk veel mee dus aantekeningen maken gaat er prima mee, maar bij scriptie schrijven mis ik de ‘gewone’ word soms wel dus die schrijf ik grotendeels op de laptop van m’n vriend/in de bieb.
en @visual
Volgens mij is een kaaskroket gevuld met ragout met kaas, een kaassouffle met alleen kaas. Is ook een iets andere vorm daarom, dit is ene kaassoufflé

Balen wel, ik ben aps in oktober weer in NL maar had de hoop dit weekend in Brussel een kaassoufflé te kunnen eten haha
Ik een kaaskroket is de vulling ook dikker, blijft rechtop staan. Zit geen ragout in naar mijn weten, maar een roux met kaas en soms alcohol. En bij een kaassoufle is het alleen gesmolten kaas die er zo uitdrupt
Oh sorry ik haal altijd de woorden ragout en roux door elkaar hahahaha
Haha geeft niks! In een ragout zit meestal wel vlees dus ik dacht eerst even
zit er vlees in een kaaskroket!! Maar dat is dus gelukkig niet het geval
Ah ja ik snap je stress, sorry voor de verwarring haha! Ik vind kaaskroketten alleen wel minder lekker dan kaassoufflés
ik hoop dat ik belgische kaassoufflés kan vidnen
Ik wil ook best een doos opsturen hoor? Haha
@Luzarl Jaaa dat zeiden m’n vriendinnen ook al alleen ik durf het niet zo goed aan qua bederven??
@Mgg ah neeeee wat naar voor je. Ik hoop dat Brussel gewoon een zodanig internationale/multiculturele stad is dat ze ook de zeer exotische kaassoufflés hebben
Joh dat komt echt wel goed als je er wat koelelementen bijdoet hoor.
Ik weet wel dat er sowieso in Kapellen een frituur is die kaassoufflés verkoopt maar dat is natuurlijk maar 10/15 minuten van de Nederlandse grens vandaan dus vandaar misschien
Goed gedaan, ben trots op je 
Ik heb om 15:00 een afspraak maar ben er nu al
ben altijd zo bang om te laat te komen dat ik megaveel te vroeg ben. Maar ben in Eindhoven, dat is wel een leuke stad toch?
Ik heb net een overgooier binnen gekregen en ik voel me meteen weer zoals m’n 8 jarige ik (and lovin it)
Ja chromebook! Ideaal. Super lange batterij ook en goede kwaliteit. Ik heb een Toshiba chromebook 2
Hahaha ja tuurlijk, dat ben ik nu aan het doen 
Je hoeft het toch niet supergoed met iemand te kunnen vinden om het oprecht erg te vinden als ze ziek zijn? Had bijna nooit contact met een oom die ver weg woonde, maar ik vond het toch wel heel erg om te horen dat hij terminaal was. Misschien vooral voor hemzelf en zijn gezin (want dus weinig contact, al vond ik het wel een heel aardige man), maar ik vond het wel naar en erg.
Volgens Google hebben ze dat in Brussel wel:
http://www.fritlandbrussels.be/catalogue/men
Eet smakelijk! Love kaassoufle 
Ja mijne is echt totaal niet meer roze, ik denk steeds was ik maar voor zwart of een andere donkere kleur gegaan. Kan geen reviews online vinden, maar zag net wel YouTube filmpjes, dus die ga ik bekijken als ik terug ben van vakantie. Welke kleur heb jij?
Ik moest aan jou/je moeder denken, omdat jullie nog aan het wachten waren op een spannende uitslag. Hoe gaat het nu? 
Ze hebben het gevonden en we hebben heerlijk in de tuin kunnen lunchen. Heerlijk!
De beeldjes mochten we op zicht houden zodat we kunnen kijken welke we het mooiste in ons huis vinden passen. Dit beeldje heeft mijn voorkeur
het hoofd en de borst is heel glad gemaakt en het haar en het rokje is ruw gemaakt, echt een mooi contrast wat helaas niet zo goed uit de verf komt op de foto.