Wat je even kwijt wilt #25

Ah jeetje wat rot en naar voor je. Ik duim voor je dat je het gewoon haalt :heart:

1 like

Denk je? Ik wil dus dozen frikandellen meenemen en dat is maar een paar uur reizen. Maar nadat het ontdooid is moet je het dan niet direct consumeren? Of kan je ontdooide diepvriesproducten gewoon weer invriezen?

@Flamoes ah wat rot zeg!! Ik ga ook voor je duimen.

2 likes

Er zit zo onbeschrijfelijk veel zooi in een frikandel. Ik denk dat het niet uitmaakt wat je ermee doet.

9 likes

Is het al herfst? Ik verlies m’n haar weer met hopen :roll_eyes:. Nogal vroeg dit jaar…

Ja dat zal best maar ik heb geen zin om mensen te vergiftigen ofzo🤣. Heb laatst ook al een pakketje opgestuurd naar de VS en ik kreeg toen ook de vraag of ik er frikandellen kroketten enzo bij wilde doen maar dat is denk ik sowieso niet meer te vreten tegen de tijd dat dat aankomt.

1 like

@SpeedOfSound

3 likes

Nu al de zomerhit van dit jaar

9 likes

Ik heb een blikje cola in m’n tas en wil het zo graag drinken maar zit in de trein en er zit iemand naast me. Vind dat beetje aso, straks spuit de cola eruit. Ik hoop dat ze zo verplaatst maar ze ziet eruit alsof ze uit het oosten komt, precies mijn richting dus.

En ik heb eiwitpoeders besteld, drie smaken. En nu heb ik per ongeluk van een smaak twee zakken gekregen. Fingers crossed dat die smaak lekker is (speculoos)

Edit: oh ze gaat eruit in Utrecht. Ze was wel echt heel erg lief trouwens.

1 like

Het is hier echt zo bloedsbenauwd, elke keer als we naar buiten gaan en weer terug op de kamer komen moeten we steeds een uurtje naakt op bed bijkomen :joy: Maaaar ik klaag niet. Straks weer naar het zwembad en savonds in de zee zwemmen bij zonsondergang.

4 likes

:ok_hand:t2:

18 likes

Vind het wel lief dat je daarover nadenkt!

1 like

Meer dat ze eruit zag dat ze naar het eindpunt zou gaan, niet zou uitstappen in de randstad. Het was een groepje en ze zagen eruit alsof ze een dagje uit waren

Als ze uit het oosten kwam zal ze wel klompen dragen toch???

3 likes

Ik zit op de bank en heb echt een mega inkakker. Zoontje zit voor de tv, ik zit op de mijn telefoon.

Hij vraagt de hele tijd aandacht en wilt spelen, ik heb echt geen energie ervoor :sob:

1 like

Nu je het zegt, ze had dit niet eens aan. Dus had kunnen weten dat ze niet tot het eindpunt zou gaan.

Ik ga me zo verkleden.

5 likes

Hahahaha i lof dit. Die pluk bont op haar hoofd en dat tasje. Mag ik de man zijn dan?

1 like

Ik heb vanmiddag een patatje gehaald hier bij een kraampje op t plein.
Was het helemaal waard :face_with_hand_over_mouth::wink:

1 like

Ik wilde vanavond broccoli eten. Maar nu kan ik alleen maar aan patat en snacks denken.

2 likes

Ik ben dus altijd benieuwd of ze in België Duitsland enzo ook denken van “pff nou in Noord België wonen echte boeren! En in het zuiden in die en die stad echte tokkies/paupers.” Heb werkelijk geen idee.

2 likes

Ik vind wel dat je in Duitsland een beetje verschil merkt tussen mensen uit verschillende deelstaten.