Wat lief dat je aan ons dacht! Helaas was het slecht nieuws en blijkt de uitzaaiing van de slechtste soort af te komen. Gek genoeg was de schrik niet heel groot, omdat deze uitslag het meest voor de hand lag. We zijn vooral heel emotioneel, het is allemaal zo onwerkelijk. Vooral omdat het zo mega snel is gegaan.
Wat ontzettend heftig en verdrietig, heel veel sterkte!
Dat kan echt wel hoor. Anders in een koeltasje doen met wat elementen.
Hahaha wat grappig, ik ben het vaakst in dat vol toeristen gedeelte geweest, in Knokke.
In Duitsland weet ik het eigenlijk niet. Ben er heel vaak geweest maar alleen in grotere steden zoals Munchen, Frankfurt en dergelijke. Ik denk in kleinere plaatsen dat je dan meer verschil merkt. Oh en bij oostenrijk heb ik altijd het gevoel dat de jeugd daar leeft zoals the Amish. Ik kan me niet voorstellen dat zij āmodernā leven. Vind ik zoān gek idee. Slaat natuurlijk nergens op.
Ik lees net je bericht @klaariskees, wat verdrietig. Heel veel sterkte samen gewenst! 
Hahaha marginalen die de rust verstoren
Stond een keer een heel artikel in de krant van een meneer Tokkie en hoeveel shit hij over zich heen kreeg door zijn naam
Ik wist dit ook niet 
wist uberhaupt niet dat Tokkie een achternaam was.
Jeetje wat heftig. Stiekem hoop je toch op ābeterā nieuws. Ik kan me voorstellen dat dit heel onwerkelijk voelt. Hopelijk kunnen jullie je emoties goed met elkaar delen en steun vinden bij elkaar. Hebben de artsen ook verwachtingen uitgesproken of wil je het daar liever niet over hebben?
Ik weet uit ervaring dat dit een verschrikkelijke en moeilijke tijd is. Dus mocht je je hart willen luchten, contact me dan gerust. Heel veel sterkte. 
Ik voel een nieuw āik haat BelgiĆ«ā topic opkomen. 
Ik vind jou zo leuk en ad rem altijd 

Ja ik ook! Het was echt niet te vatten grof, en ik kreeg het Spaans benauwd toen ik echt jaaaren later dat topic las en ik er ook in had gereageerd. Als was mijn reactie heel mild in vergelijking wat er nog meer werd gezegd. Mocht iemand dit lezen en printscreens hebben van dat topic meld het dan ff 

Haha ik had vandaag ook zin in friet, maar heb het om precies de reden die jij noemde (Lowlands) maar niet gedaan. Nu baal ik dat ik worteltjes eet.
Ik besefte me vandaag ineens wat een gek jaar dit is geweest. Vorig jaar op Lowlands dacht ik nog dat het mān laatste keer zou zijn omdat ik hopelijk zwanger zou zijn, en nu ga ik voor het eerst als single naar Lowlands⦠Top. Heb ineens even een kutmoment.

(De Lowlands kleuren toch?)
Ik heb bij ikea een nieuwe grote pan gekocht en nu ben ik zelf soep (veel soep) aan het maken. En gelukkig te lopen te zijn te koken, lekker burgerlijk 
En toch stoer dat je er gewoon weer heen gaat dit jaar, ondanks dat je weet dat het moeilijke momenten geeft. Je mag trots zijn op jezelf, hopelijk zakt het kutgevoel snel.