Lief! Af en toe zal het even kut zijn, maar er zijn leuke mensen mee, dus het komt vast goed!
@crazyplantlady ja inderdaad! Dankjewel 
Lief! Af en toe zal het even kut zijn, maar er zijn leuke mensen mee, dus het komt vast goed!
@crazyplantlady ja inderdaad! Dankjewel 
Oh wat een afschuwelijk nieuws. Heel veel sterkte!
Hahahaha ik was laatst in belgie heel omslachtig tokkies uit aan het leggen. Veeel later op de avond dacht ik ineens MARGINAAL. Mja toen was het veel te laat om er nog op terug te komen.
Tomatensoep, lekker veel over dus invriezen, scheelt me weer heel veel dagen koken 

Wie heeft er hier ook lakleren docs? Blijft dat gekraak en gepiep of wordt dat steeds minder als je veel draagt?
Ik. Word. Gek.
Yes, ik heb mijn Airpods weer terug! En zelfs het opladen (met draad) gaat gewoon nog. Enig minpunt: ik hoor nu niets met de linker Airpod, omdat mijn oor dicht zit 
Hahaha nee was met een jongen aan het praten rn de rest was even plassen of drinken halen. Maar ik zei " Jaa van die ordinaire mensen met van die kinderen die namen hebben als djaylano enzo. Jaa tokkie is eigenlijk zon familie mja ze zijn zo eh… ja zegt de naam priscilla je iets of is dat in belgie een leuke naam…"
Maar bij pricilla snapte hij het hahahaha.
Veel sterkte 
Het word zeker minder maar is bij mij na een jaar niet helemaal verdwenen
Een nichtje van mij heet Priscilla
en iedereen noemt haar Prisca

Ik zou haar djayzilla noemen.
Snelle vraag want google geeft geen echte ja/nee antwoorden 
Als ik een screenshot maak van een tindergesprek krijgt de andere persoon daar dan een melding van?
Nee
Ik wil in bad liggen en Enya luisteren maar ik heb geen bad 
Wow wat een koopje voor een echte katoen gevoerde vouwen bad vat 
Haha gelukkig. Dankjewel, jij ook!!
Hij is wel voor volwassen kinderen… val jij onder dje catagorie?
Hahaha de slimste mens, m’n ouders zijn helemaal onder de indruk dat ik de hele Kardashian galerij ken.
Ik zal het even aan mijn ouders vragen
Goed gedaan