Wat je even kwijt wilt #25

Een printer werkt soieso nooit mee op wat voor een plek hij ook staat

28 likes

Ik heb weinig contact met mijn vader(zeg maar 1 keer per jaar), maar ik moet nu op fb lezen dat hij een vriendin heeft(voor het eerst in jaren) en dat voelt toch wel gek.

Maarja is nog niks vergeleken bij een vriendin die op fb moest lezen dat haar vader verloofd was, terwijl ze gewoon bij hem woonde :sweat_smile:

Same. Ben kapot.

1 like

Ik print altijd op mn werk, daar doen ze het meestal wel.
@anon39978576 @Nidorina

3 likes

Goed bezig! Je mag trots op jezelf zijn!

1 like

Elektronica en water is ook niet echt een aan te raden combi :face_with_monocle:

1 like

Hahahaha migado. Heb nu al 4x gehad dat ik op mn rooster keek en boos was dat ik volgende week zaterdag niet ben ingeplant… heb zelf vrij gevraagd die dag.

1 like

Ik heb zo wa wa wa waanzinnig gedroomd

2 likes

Omschrijf stinkt

Aiiiii dat ga ik ze maar niet naar kantoor aan doen voorlopig haha

Ik denk dat mijn schoonzusje me haat. Ik had van haar een bruis badbal gekregen met Sinterklaas surprise. Het regent. Het is koud. Dus ik ging eindelijk in bad met mijn l.ush badbal. Rook super lekker, mooi kleurtje, omdat het zomer is al tijdje niet meer in bad geweest. Ik verheugde me er dus echt op.
Halverwege dacht ik, hm dat water glinstert best wel. Zitten er allemaal van die kleine glittertjes in die bruisbal :face_with_symbols_over_mouth: drie keer raden wie eruit zag als een f*cking glitterkerstbal toen ze uit bad kwam. Heb me 3x moeten afdouchen en scrubben. Ik haat glitters :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

48 likes

:joy:

2 likes

Zou het niet eten.

1 like

Ik gebruikte altijd een oude en half kapotte gereedschapskist die ik van mijn vader had gekregen. En vandaag was de dag dat mijn vriend zomaar een nieuwe voor me kocht. En nu heb ik het helemaal perfect en handig ingedeeld met bakjes en vaste plekken voor mijn gereedschap en ik ben zo zo blij. Dit is het beste cadeau dat ik ooit van hem heb gekregen :heart:

31 likes

Ik drink nu rosé en had er chips bij gepakt. Maar door de chips (sweet-chili) smaakt mijn rosé niet meer :weary:. Wat een zwaar leven heb ik joh

1 like

Hahahaha nee daar ruikt filo deeg normaliter niet naar.

1 like

Pfff wat heftig dit. Heel erg veel sterkte voor jullie allemaal. :heart:

1 like

Heel veel sterkte :heart:

1 like

Bladerdeeg met minder boter.

1 like

Ja ik vind het lekker haha.
Ehm hou je van feta ? Dan kan je er tiropita mee maken. ( kan wel een recept geven maar weet niet de exacte hoeveelheden )

2 likes