Wat je even kwijt wilt #25

Past wel geweldig bij je forumnaam en plaatje :star_struck:

1 like

Heb je ook een goed recept voor tzaziki? Het lukt me nooit zo helemaal lekker

1 like

En van de tzaziki naar mn baarmoeder. Ik krijg morgen de uitslag van de zwangerschapstest en ik ben echt heel erg nerveus :face_vomiting::face_vomiting:

Haha true :joy: Misschien wordt het tijd voor een titel? :joy:

1 like

Via de huisarts?

@lula :face_with_monocle:

1 like

Het duurt wel eeuwen. Ik kook m’n groenten vaak alvast eventjes (niet volledig gaar), zodat het in de oven minder lang duurt.

(Tenminste, dat deed ik vroeger, ik heb momenteel geen oven.)

Sorry als dit stom overkomt maar het valt mij wel eens op dat je het vaker zegt ā€˜volgens mama…’ in je posts. Ik vind het zo aandoenlijk klinken :slight_smile: (Niet sarcastische smiley!)
Vraag me dan altijd af hoe oud je bent, als je het wilt delen? Niet dat je dit niet meer mag zeggen als je 40 bent uiteraard maar ik stel me dan altijd een heel jong iemand op de middelbare school voor. Maar dat heb ik vast mis :joy:

3 likes

Hmm, ik denk dat het ook aan de kwaliteit van je oven ligt.

Ja, rauwe bloemkool is lekker! Als kind stonden wij vaak met z’n drieĆ«n in de keuken als m’n moeder kookte en toen kregen we geregeld wat stukjes (rauwe groenten, vlees, eens proeven van de saus, spatels aflikken, etc.). Geen idee hoe m’n moeder ook echt erin slaagde om bv. champignons of bloemkool in de pot te krijgen, als ze ons tussendoor ook constant voerde, haha, maar ze vond het belangrijk, om ons groenten te leren eten en vers te leren koken.

1 like

Ik (wel de vegan, weet niet of dat uitmaakt?). Was bij mij na een paar weken weg, hoor nu echt niks meer (heb ze vorig jaar augustus gekocht).

Omg wat een dodemansrit net met de auto. Ik zag echt geen fuck door de regen en hoe donker het was buiten. Ik stond zelfs stil op een invoegstrook omdat ik veeeel te laat pas kon zien dat het een invoegstrook was waardoor ik in z’n 1 moest invoegen. Omfg het was zo eng ik tril nu nog na.

Ik heb ze nieuw van iemand overgenomen dus geen idee… denk het niet!

Geen idee van wat?

Ik heb een bedtafeltje gekocht. Nu kan ik nog luier zijn :laughing:.

4 likes

Je moet helemaal niks

37 likes

Elke keer als ik iets moet uitprinten bij mijn ouders. "Pap hij doet het volgens mij niet, omg wat is dit een kutding. Pap hij doet het echtniet en heb hem wel aangezet deh! Jezus wat een kutding. IK HOEF MAAR 2 BLADEN TE PRINTEN. Oh hij doet, oh nee toch niet. PAP DIT DING IS ECHT KAPOT!!! HIJ LOOPT VAST. " En dan ben ik zo geĆÆrriteerd dat ik het niet meer aankan. Haha koop aub een printer die werkt (bestaan die?).

4 likes

Kan iemand mij even vertellen dat ik echt geen fluwelen poef nodig heb in mijn leven?
:sweat_smile:

1 like

Nee joh, super fijn dat je zo’n goede band hebt met je moeder/mama/hoe je haar dan ook noemt! Je moet niets.
Ik was gewoon nieuwsgierig :smile:

2 likes

Weet je wat jij nodig hebt!? Een fluwelen poef.

10 likes

Nee doe dan toch maar poffertjes. :wink:

@Banananana Kwam er 1 tegen met opbergruimte dan is het nog moeilijker om niet overstag te gaan. :frowning: