Ik kan alweer niet slapen. Nu maar eindeloos scrollen in de hoop dat kijn ogen zwaar worden.
Jetlags zijn slecht. Ik vloog veel voor werk. Tijdzones kost ongeveer een dag per uur tijdsverschil. Een nachtje doorhalen helpt. Je moet niet eten op de tijd die je nu gewend bent. Strak schema. Ontbijt, lunch, diner op de juiste tijden. Anders een klein beetje kwark voor het slapen gaan en doorbijten.
Na vier/vijf dagen zit je er sl weer goed in hoor. Moet je niet teveel aan het andere ritme toegeven!
Waarom ben je niet gestopt ?
Wanneer je zo’n korte nacht hebt gehad dat je tandenborstel nog nat is van een paar uur geleden 
@Jauregui
Ik was aan het teruglezen en las je bericht over onzekerheden betreft je social media rondje. Ik heb de afgelopen 1,5 week dus echt iets rots mee gemaakt qua studie maar op social media ziet niemand daar wat van.
Ik ben ook zo’n iemand die heeelemaal in de stress kan raken van andermans linkedin maar je kunt er dus wel vanuit gaan dat dat niet de hele waarheid is.
Plus dat er natuurlijk altijd wel hoogvliegers zijn en die zijn vaak ook heel uitgebreid op linkedin terwijl de mensen waarmee het minder/middelmatig gaat daar minder actief op zijn.
Kom kommer raspen en dan uit laten lekken . Griekse yogurt in een kom dan knoflook erbij en de komkommer beetje zout en olijf olie.
Voor de mensen die nu roepen “Ik gooi er altijd nog allemaal andere zooi doorheen echt lekker” ja gooi dat maar lekker door je tatta dip maar niet door mijn tzaziki.
Wat voor knoflook? Zo’n bak knoflook van de versafdeling of uit zo’n gore knijptube of?
Gewoon zon teentje (of 10 wat jij lekker vind)
Mijn date en ik hebben het gister officieel gemaakt. 
Aaahw leeeuk 

Mijn vriend maakte me net wakker met de mededeling dat er een muis over zijn voet liep toen hij op de wc zat
goedemorgen
Ja, ik heb het ook nog altijd over ‘papa’ en ‘mama’, maar ik sommige contexten vind ik ‘mijn moeder’ zo raar klinken, alsof je het over iemand anders hebt en niet over mama
Huh? Geen dille? Geen tijm? Mijn mind is blown. Ik ga sowieso dit originele recept uitproberen. Komkommer met of zonder schil?
Met
Azijn…??..???..?? NEE
Heel mn gezicht trekt samen van t idee van azijn in mn tzaziki.
Ben blij dat ik niet uit een extra zooi in tzaziki regio kom.
Ja dit is echt precies hoe ik het (overigens wel als echte tatta) doe.
Ik ben trots op jou 
Ik ben trouwens nog steeds boos op Rudolf ( niet het rendier maar die kok) doe er toen van die blokjes “”“feta”""" aka witte kaas door heen pleurde.
Ik wil mn tzaziki liever niet verpesten.