Wat je even kwijt wilt #25

Ik kan je het nummer van mijn vriend wel even geven. Die vertelde mij afgelopen weekend dat ik absoluut geen fluwelen poef nodig heb in mn leven :sob: ook niet in de logeerkamer :sob: :sob:

6 likes

Ik was even door de war met jullie avas. Ik dacht Ti??? Citroen en azijn.

Same. Ons familierecept komt overeen met jouw recept en zo vind ik hem ook het lekkerst.

1 like

Ik koop altijd deze:

afbeelding

9 likes

Ain’t Bertie got time om dr eigen tzaziki te maken.

8 likes

Jij wint de vieste tzaziki prijs.

10 likes

WACHT EVEN. Het is tzaziki toch… waarom staat er tzatziki…

Okee ik ga het wel weer proberen. Vond het altijd een tyfuswerk want volgens mijn vriend moest de komkommer geraspt en dan wordt het zo’n natte drab als je dat niet eerst een uur laat uitlekken dat ik er al gauw geen zin meer in had.
Ik zat na te denken over de voordelen van zo’n bakje kopen en dacht aan de houdbaarheid, soms wel weken. Maar dat is eigenlijk best ranzig als je erover nadenkt, want het is met zuivel gemaakt. Wat voor rare dingen hebben ze dan met mn tzaziki uitgehaald om het weken goed te houden? :face_vomiting:

@anon39978576 cool, wat win ik?

1 like

Deze is speciaal voor tatta’s jwz.

1 like

Een prullenbak om die zooi erin te gooien.

1 like

Wij knijpen de komkommer altijd uit met de handen, gaat sneller haha

3 likes

Ja nou ik ging googlen en het werd op zoveel manieren geschreven dat ik het niet meer wist haha.

Oh en wij deden kom kommer vroeger ook door de theedoek ( en de yogurt ook want vroeger was er in dit gat geen griekse yogurt)

Maar tegen woordig ben ik te lui voor die theedoek en knijp ik gwn het vocht eruit.

1 like

This is sparta tzaziki editie!

Ik heb een griekse tattoo dus ik ben ook praktisch 1/4 griek eigenlijk. Ik ga toch voor de versie zonder azijn denk ik. Want dat heb ik sowieso niet in huis.

7 likes

Ik had een heel verhaal getypt, maar eigenlijk wil ik gewoon zeggen dat ik net een potje heb gejankt omdat ik een beetje afgunstig ben op alle mensen in mijn omgeving die ofwel bezig zijn met zwanger worden, zwanger zijn, of net bevallen, want ik wil zo graag ook die fase in, maar we hebben eerst de koophuischallenge en verhuis. Ik supporter iedereen, ben hopelijk erg aardig voor iedereen ook, maar pfoe, soms doet even zielig janken goed.

Ik ga zo weer aan de slag met de spullen die we hebben zodat we in het najaar vlot kunnen verhuizen. Dan ben ik toch weer een stap dichter bij die fase.

7 likes

Nee een stokje souvlaki in mn lies!

14 likes

Heb je een stuk feta getatoeerd?

Dat klopt, we hebben een huis gekocht, maar kunnen er pas aan het eind van het jaar of in het ergste geval in januari/februari van 2020 intrekken. Er is nog wat werk te doen in het huis dat even wat tijd in beslag gaat nemen, maar niet dat we echt gaan verbouwen. Mijn vriend wil echter nog wat wachten omdat hij niet wil dat ik in een relatief stressvollere periode zwanger ben (als het ons gegund is natuurlijk). Het scheelt dat hij ook heel graag kinderen wil. Het is gewoon even doorbijten, even knallen met alle praktische dingen en dan het liefst direct op naar de volgende fase.
We wonen nu ook op een plek waar ik wel eens net niet van de trap val omdat die heel ellendig is, dus dat koophuis is echt een uitkomst.

1 like

De najaarscollecties druppelen binnen en ik zie online zoveel leuke dingen. Slobbervesten, hysterische tops, victoriaanse blousejes en panterprintbroeken :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Ik kon ik de zomer nauwelijks slagen.

5 likes

Mijn verlanglijstje is echt superlang.

Ik moest helaas wel doorzetten. De regen zou nog veel erger gaan worden dus ik wou snel naar huis. Ik had het wel een paar keer overwogen om even te stoppen, maar gelukkig was het voor het grootste geval 1 lange weg. Dat invoegen was ook omdat ik fout reed, dus dat was wel echt klote.