@anon39978576 mijn Instagram deed mij gisteren aan jou denken hahaha. Ik typte een berichtje naar iemand en mijn telefoon ging ineens uit zichzelf eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee typen 
Oke ik wil eigenlijk even naar de stad, maar alle parkeermogelijkheden zijn daaar zo duur.
Nu heb ik de optie:
Met de auto > kost benzine en zeker €10 parkeren, duurt 30 min, kan gaan wanneer ik wil
Met de bus > geen benzine en kost €7 retour, duurt 45 min, tijden zijn bepaald
Vind het overigens heel chill om even in de bus te zitten en met muziek op naar buiten te staren maar vind het heeel irritant dat ik moet wachten als ik wil gaan, omdat de bus dan bijv. net geweest is
Wat zouden jullie doen?
- Auto
- Bus
0 stemmers
HahahahahahahaahH
Ik heb weer van die rare buikpijn. Het doet niet echt pijn maar het is vervelend. Ik weet niet of het stress is en dat frustreert.
Misschien worden hun stemmen ook wel zwaarder naarmate ze verder de chonk chart op gaan…
En ik ben niet zwanger! Hele week gedacht dat ik dat wel was, en was er eerst misschien wel blij mee maar toen toch wat minder en nu ben ik zo opgelucht en kan ik weer verder met mijn leven en mijn night time martini in bad.
Succes vandaag!
En 1 bepaal blouseje was eindelijk verkrijgbaar is mijn maat direct weg en het hangt nog niet in de winkel volgens de website.
Mag ik er niet leuk uitzien deze herfst.
Heel veel mensen vinden dit weer zo ruk en ik word met de dag vrolijker. Alsof ik een zomerslaap heb gehouden :’)
Voor de nieuwsgierigen: ik ga met de bus. Thanks for the help 
Oh nee, klinkt naar! Wat is er aan de hand? Sterkte!
Ik zit als enige in de UB, dat werkt echt demotiverend. Daarnaast zit ik aan een opdracht die als deadline vanavond heeft. Ik snap alleen een deelopdracht echt niet. Ik heb twee jaar Hebreeuws gehad, en het zou makkelijk moeten zijn, maar het ziet eruit als natuurkunde en wiskunde. Ik snap het gewoon niet, ik weet niet wat ik moet doen of überhaupt wat er staat. Ik voel me zo dom, hahaha. Ik moest gewoon net hardop lachen.
Vanochtend gesprek gehad bij de psycholoog en weer mijn verhaal moeten doen en nu ben ik uitgeput.
Ik vind het echt fascinerend dat die Nederlanders die zijn opgepakt (Sziget) zoveeeel drugs mee hadden. Heb echt elk nieuwsartikel hierover gelezen, ook al staat er steeds hetzelfde in. Ik kan het NIET begrijpen.
Edit: ook dat die ene dude zo’n serieuze atleet was, waar niemand het van verwachtte.
Ja mijn moeder was mee en ben nu bij Mn ouders en ga even dutten op de bank. Ven ook wel blij dat ik ben gegaan ondanks de ommezwaai in mijn leven de afgelopen paar weken. Op de lange termijn blijft het namelijk toch altijd wel terugkomen
Of ze vegan lakleer zijn, dat weet ik niet.
Nou, ik zit ingetaped en mag forever geen knie/scheen/onderbeen belastende sporten meer beoefenen zoals hardlopen.
Lacheeeeeen.
Oh god… Ik had vandaag mijn 2de gesprek bij GGZ. Ik het het 3 weken terug al afgezegd omdat ik te gaar was dus zou hem vandaag hebben maar ik ben compleet door mijn wekker heen geslapen. Nu durf ik niet meer te bellen.
Schaam me dood.
Vanochtend had ik een controleafspraak bij de tandarts en toen gaf m’n tandarts mij een afkeurende preek omdat mijn tandvlees ontstoken is en nu baal ik zowel van dat mijn tandvlees ontstoken is als dat hij best bot deed. Ik zou willen dat ik dit soort dingen wat makkelijker van me af kon laten glijden 
Misschien hebben sommige athleten door hun drukke sportcarriere met weinig inkomen behoefte om snel veel geld te verdienen en zien ze dat als interessante optie? Alleen kan je dan niet het excuus gebruiken zoals die actrice dat het als voorbereiding was voor een film. Of zeg je dan dat je gewoon had meegenomen als oefening omdat je dan gauw weg kan lopen van de politie? 
Gisteren reed ik op de snelweg met 130 en zag ik ineen aan de zijkant van de vluchtstrook (aan de groenkant zeg maar) een KITTEN lopen
ik heb echt mijn best gedaan maar kon met goed fatsoen echt nergens stoppen. Ik heb er echt over gedroomd. Ben echt zo’n zieke kattenliefhebber, voel me er echt zo rot over.
Ik heb gebeld met de dierenambulance maar ik kon qua hectometer enzo niet aangeven waar ik precies reed dus ik vrees gewoon dat het slecht is afgelopen. Ik hoop zo hard dat ie het weiland weer is ingelopen