Je kan het terugvragen. Even uitleggen via Twitter. Vorig jaar €20.- gewoon teruggestort gekregen. @Luzarl
Maar €10 is dan toch het gereduceerde tarief?
Hier staat €10 of €20 dus vandaar is €10 denk ik het gereduceerde tarief. Wat in die app staat is raar ja.
Het valt mij ineens op dat mijn insta vol staat met ads (vooral in stories) en dan vooral met van die zelfbenoemde “business coaches”? Is dit een hint, toeval of heeft iedereen hier last van? Ik vind het in ieder geval heel irritant…
Ah vandaar, dit is duidelijk! Thanks!
Ahh, wat attent! Welke klas geef je les?
Groep 3 
Ik heb net bedorven tofu gegeten. Niet heel verstandig. Combinatie van honger en niet willen weggooien. En met genoeg saus ging het wel.
Maar hoe lang duurt het voordat ik hier last van ga krijgen? Kan ik nog boodschappen gaan doen? Of is het beter als ik naast de wc ga bivakkeren?
Ja shit. Soort Russische roulette dit. Zal ik dan maar gewoon gaan? Ik heb niks in huis (anders had ik ook wel iets gegeten dat niet bedorven was) dus ik moet wel echt boodschappen doen.
Aan de andere kant, als ik er nou wel last van krijg heb ik de komende uren vast geen zin in eten.
Wat geef je aan je oom die je gaat opzoeken in het ziekenhuis na een operatie? Of geef je gewoon niks? Hij is vandaag geopereerd en zaterdag mag hij waarschijnlijk naar huis. Morgen ga ik waarschijnlijk op bezoek.
Als hij gewoon alles mag en kan eten etc geef ik meestal bonbons. Anders wat tijdschriften of te lezen tijdens het opknappen, een leuke plant, gewoon een simpele kaart of een fruitschaal.
Een van deze dingen zou ik ook doen. Op sommige afdelingen mag je geen planten/bloemen volgens mij, maar dat is dan denk ik wel bekend.
Ja snap ik maar ik ben van amsterdam naar amsterdam gereisd zonder ergens uit te checken. Dat kan in principe ja, maar het is niet heel logisch
Nee want dan check je uit!
Nee maar wel bankafschrift en een getuige die daar de hele tijd met me heeft gezeten haha. Maar heb de NS chat geopend en wacht al een uur op antwoord, anders bel ik morgen even of ze er iets aan kunnen doen. En anders is het jammer!
Ik ging ook nog eens wat drinken met een jongen die Nederlands wilt leren…
Twitter gaat sneller. Geen idee of t wat uit haalt haha maar succes.
Dit weet je misschien al dan heb ik niks gezegd. Maar als je nog eens wat langer op het station moet zijn kun je op je ov-chipkaart een ‘eenmalige stationspassage’ opladen. Is gratis en dan check je niet in op saldo. Je zou dan alleen even op moeten zoeken wat er na een uur gebeurd. Ik geloof dat ik ook wel eens langer dan een uur daarmee op een station ben geweest zonder problemen.
Ja, dan had je niet genoeg saldo op je kaart staan om überhaupt in te checken (moet minimaal €10 zijn, ongeacht of je studenten ov hebt of niet) en is dus je kaart opgewaardeerd. Je kunt gewoon naar de balie gaan om het er af te laten halen.