Wat je even kwijt wilt #25

Ik ben al wel naar de gemeente geweest om door te geven dat mijn paspoort vermist is. Dat staat daar dus vermeld. En ik heb zeker geluk gehad hoor! En wat je zegt ivm identeitsfraude. Ik moet denk ik wel weer even aangeven bij de gemeente dat ik mijn paspoort weer terug is, dat kan denk ik telefonisch?

Dan heb ik dus geen geluk gehad hahaha. Nouja mijn oom weet nog wel het een en ander.

Zetten jullie ook weleens expres een kutfilm op bij Netflix waarna je meerdere keren tegen jezelf zegt:’ Wat een kutfilm joh’, maar je toch verder blijft kijken :joy:

16 likes

Ik haat serieus mijn angststoornis zo verschrikkelijk… ik kan niet eens van mijn zwangerschap genieten omdat ik geobsedeerd bezig ben met doemscenario’s en al mijn tijd en energie daar naar toe gaat.

Zogauw ik even afleiding heb komt dat stemmetje weer: wat nou als… en bam paniek. ik haat wat nou als :rage::rage::rage::rage:

Ik wil gewoon rust in mijn hoofd :sob:

Ja the surprise laatst
Maar Georgina Verbaan en Jeroen van Koningsbrugge zijn echt mn favoriete mensen, dus ik wilde hem zo graag afkijken.

1 like

Ja vooral rond november, december van die verschrikkelijk slechte kerstfilms. :laughing:

1 like

Jury nodig??? :heart_eyes:

Ga je geblinddoekt proeven? Ben benieuwd of je het zou proeven dan!

Ik kan dus alle landen van de wereld in 7 minuten en 59 seconde intypen. Ik hoop dat dit talent ooit van pas gaat komen

28 likes

Ik had net ff paniek en benauwd en argh, gewoon alles was ff te veel. En ik moest naar buiten voor mn gevoel.
Dus nu zit ik buiten, met mn badjas aan, te rillen want koud. Mooi :woman_facepalming:

Maar het helpt wel, want ben wel rustiger nu. :+1:

1 like

:heart::heart::heart::heart:
Even buiten zitten (zoals ik) en daarna douchen en naar bed? :heart:

Hahaha heb je hem uiteindelijk helemaal afgekeken? Een vriendin van mij vond die film nog best leuk trouwens, maar ja zij heeft een obsessie met Jeroen van Koningsbrugge dus die is misschien wel niet helemaal objectief :joy:

@anon42392789 Hahaha oh ja vast zat kutfilms in het kerstgenre :joy:

@Zemraluani ik voel een wedstrijd aankomen.

2 likes

Dat is bijna 4 minuten sneller dan mijn record hoor. Het duurt bij mij al bijna een minuut voor ik Kirgizië op zn Engels goed spel (Kyrgyzstan)

3 likes

Uit je hoofd?

Ik begrijp nooit goed wat er in een grote man gaat qua eten. En dan een fanatiek sportende man al helemaal niet. Geen idee wat voor porties ik moet geven. Snap er geen zak van. En dan denk ik, doe het maar lekker zelf.

2 likes

hallo WAAROM STEL IK STUDEREN UIT
heb maandag examen van een heel moeilijk vak
i’m fucked, en niet op de leuke manier

Ja, in zo weinig tijd heb je geen tijd om op te zoeken hahaha.

Laat ik maar zeggen dat ik heel vaak aan mijn scriptie had moeten zitten

Helpt het om een rondje te lopen? Sterkte in elk geval! Blijf ademen

1 like

Ja ik vond hem niet verschrikkelijk, maar zo cliché haha

1 like