Wat je even kwijt wilt #25

Oh dankjewel!!!

Iedereen bedankt voor de tips/uitleg/advies, ik weet genoeg! :kissing_heart:

1 like

Ik krijg dat ook heel veel, van die te blije vrouwen die mij dan willen gaan leren hoe ik binnen een maand zo veel volgers kan krijgen of weet ik veel wat kan bereiken en HET WERKT ECHT!!! Ga toch weg joh.

1 like

Ik heb me net met een lush shower oil gewassen en ik ruik nu naar pina colada.

1 like

Oh leuke ideeën! Hier kan ik iets mee! :blush:

1 like

Ja ik weet dus niet zo goed hoe of wat. Hij is geopereerd aan zn prostaat vanwege prostaatkanker. Middels een kijkoperatie. Maar goed ik heb geen idee wat je dan kan daarna.

Nee dat is absoluut waar! Ik denk dat ik een pakketje maak met puzzelboekje en tijdschrift. Misschien nog wat te eten erbij.

Joe thanks

Ah wat lief! Zelfgemaakte pakketjes zijn volgens mij altijd goed, juist ook omdat het zelfgemaakt is.

2 likes

Ik heb net mn eerste goodiebox ontvangen en er zat een oogschaduwpallet in. Ik gebruik dit nooit, maar zit nu als in een echte tutorial/kinderdroom met een kwastje heel mn kop onder te smeren op de bank

4 likes

Dat precies!

Onze deurbel was leeg, wat niet zou moeten omdat hij bedraad is. Meteen de meterkast in gedoken om en te repareren. Maar de app liet steeds zien dat hij leeg was. Mijn vriend hielp ook en keek in de app e.d.
Ging ik in de app kijken, lees vervolgens dat je de deurbel even moet induwen voor een update.

Waarom lees ik altijd wel verder en mijn vriend niet???

2 likes

Ik had Al wel gepost dat mijn portemonnee in Duitsland is gevonden want die was ik kwijtgeraakt in het OV. Toen kreeg ik een bericht van een meisje via FB dat mijn portemonnee dus was gevonden en ook mijn paspoort want helaas had ik die ook laten slingeren. Toen vroeg ze wanneer ik het kwam ophalen. Ik hoopte deze week maar dat kan alleen tussen 8 en 16 u van maandag t/m vrijdag. Ik moet gewoon werken dus het lukt niet. Maandag kan wel, en zij werkt daar bij zo’n lost and found service. Ik begrijp niet zo goed waarom ik moet doorgeven wanneer dan exact. Maar misschien gooien ze het anders weg ofzo? Terwijl het er net ligt.

Wow dit klinkt echt high tech, deurbellen met apps en updates. (Niet sarcastisch)

1 like

Haha ja de ring 2 deurbel.

Dan hoef he niet op te staan als je lui op de bank ligt. Dan kun je kijken wie voor de deur staat en dan besluiten wel of niet op te staan.
Of gewoon vanaf de bank met de persoon praten.

Het is duur, maar ideaal

2 likes

Ik ben al wel naar de gemeente geweest om door te geven dat mijn paspoort vermist is. Dat staat daar dus vermeld. En ik heb zeker geluk gehad hoor! En wat je zegt ivm identeitsfraude. Ik moet denk ik wel weer even aangeven bij de gemeente dat ik mijn paspoort weer terug is, dat kan denk ik telefonisch?

Dan heb ik dus geen geluk gehad hahaha. Nouja mijn oom weet nog wel het een en ander.

Zetten jullie ook weleens expres een kutfilm op bij Netflix waarna je meerdere keren tegen jezelf zegt:’ Wat een kutfilm joh’, maar je toch verder blijft kijken :joy:

16 likes

Ik haat serieus mijn angststoornis zo verschrikkelijk… ik kan niet eens van mijn zwangerschap genieten omdat ik geobsedeerd bezig ben met doemscenario’s en al mijn tijd en energie daar naar toe gaat.

Zogauw ik even afleiding heb komt dat stemmetje weer: wat nou als… en bam paniek. ik haat wat nou als :rage::rage::rage::rage:

Ik wil gewoon rust in mijn hoofd :sob:

Ja the surprise laatst
Maar Georgina Verbaan en Jeroen van Koningsbrugge zijn echt mn favoriete mensen, dus ik wilde hem zo graag afkijken.

1 like

Ja vooral rond november, december van die verschrikkelijk slechte kerstfilms. :laughing:

1 like