Wat je even kwijt wilt #25

Jury nodig??? :heart_eyes:

Ga je geblinddoekt proeven? Ben benieuwd of je het zou proeven dan!

Ik kan dus alle landen van de wereld in 7 minuten en 59 seconde intypen. Ik hoop dat dit talent ooit van pas gaat komen

28 likes

Ik had net ff paniek en benauwd en argh, gewoon alles was ff te veel. En ik moest naar buiten voor mn gevoel.
Dus nu zit ik buiten, met mn badjas aan, te rillen want koud. Mooi :woman_facepalming:

Maar het helpt wel, want ben wel rustiger nu. :+1:

1 like

:heart::heart::heart::heart:
Even buiten zitten (zoals ik) en daarna douchen en naar bed? :heart:

Hahaha heb je hem uiteindelijk helemaal afgekeken? Een vriendin van mij vond die film nog best leuk trouwens, maar ja zij heeft een obsessie met Jeroen van Koningsbrugge dus die is misschien wel niet helemaal objectief :joy:

@anon42392789 Hahaha oh ja vast zat kutfilms in het kerstgenre :joy:

@Zemraluani ik voel een wedstrijd aankomen.

2 likes

Dat is bijna 4 minuten sneller dan mijn record hoor. Het duurt bij mij al bijna een minuut voor ik Kirgizië op zn Engels goed spel (Kyrgyzstan)

3 likes

Uit je hoofd?

Ik begrijp nooit goed wat er in een grote man gaat qua eten. En dan een fanatiek sportende man al helemaal niet. Geen idee wat voor porties ik moet geven. Snap er geen zak van. En dan denk ik, doe het maar lekker zelf.

2 likes

hallo WAAROM STEL IK STUDEREN UIT
heb maandag examen van een heel moeilijk vak
i’m fucked, en niet op de leuke manier

Ja, in zo weinig tijd heb je geen tijd om op te zoeken hahaha.

Laat ik maar zeggen dat ik heel vaak aan mijn scriptie had moeten zitten

Helpt het om een rondje te lopen? Sterkte in elk geval! Blijf ademen

1 like

Ja ik vond hem niet verschrikkelijk, maar zo cliché haha

1 like

Lief :heart:

Meestal wel, maar ik durf niet zo goed alleen in het donker :see_no_evil:
Nu in bed gaat t wel weer een beetje.

1 like

Ik heb echt iets ongemakkelijks vind ik. Had een vriendin van mij geappt of ze het leuk vond om zaterdag met haar vriend en mij en mijn vriend te gaan uiteten en nu reageert ze gewoon niet. Voelt echt alsof ik een blauwtje heb gelopen ofzo. Terwijl het ook nog eigenlijk een idee was van mijn vriend :+1:

Oke heel raar maar is er iemand die mij kan helpen? Er gaat normaal gezien gewoon een rechtstreekse trein van Amsterdam Centraal naar Vlissingen, maar als ik nu de app open staat die er niet bij? Ik heb een grote koffer bij en een tas en overstappen gaat echt de hel zijn. Weet iemand wat er aan de hand is? Ik snap het echt niet en ben een beetje in paniek. Dit is nergens aangekondigd en ik weet niet waarom dit zo is??

Ik zoek het even voor je op

Dankjewel, ik kan hier echt enorm om stressen en ik moet nu huilen haha
Maar volgens mij heeft het iets te maken met werkzaamheden tussen Den Haag en Leiden? Godver kut.

Er zijn werkzaamheden bij Leiden Centraal, je gaat moeten overstappen in Rotterdam volgens mij, en dan in Breda

1 like