Wat je even kwijt wilt #25

Oke, rustig ademhalen. Het komt goed. Je kan even naar een NS-persoontje lopen en vragen wat je moet doen. Het komt allemaal goed, het is oke

1 like

@HvO @anon46421473 @Hatsmetflats ja jullie hebben gelijk. Maar normaal als ik de treintijden even check dan staat er dus gewoon 0x overstappen. En ik opende nu de app en er stond ineens 3x. En dat trek ik echt niet. Dan zit ik de hele tijd met stress of ik de overstap ga missen en kan ik nergens lekker zitten. En ik heb een grote koffer. Maar als ik het nu zo zie kan ik in de direct naar Rotterdam en daar over stappen. Dankjewel voor jullie hulp en ik weet ook wel dat het goed komt maar ik ben al zo slecht in het ov.

1 like

Hee, het is oke! Heel veel succes en ik hoop dat je toch nog een redelijk fijne reis hebt!

Dankjewel :heart:

1 like

Deed ik ook met mn zusje. Vragen or iemand zn walvis wilde ophalen want hij lag bij ons in de tuin (op zn chip stond dit telefoonnummer) en ook mensen met bijzondere achternamen. Vonden we reuze leuk. We zijn ermee gestopt toen we de dubbel fris klantenlijn belde (want gratis) en die belde ons steeds terug en stalkte ons zo plat dat we de telefoonlijn eruit hebben hebben getrokken. En vergeten terug te doen want na een dag vroegen Mn ouders zich af waarom er niemand belde. Goede tijd.

8 likes

Als je Kirgizia intypt pakt ie m ook :+1:

Ik eet morgenavond alleen en ik ben inmiddels 100 lekkere ideeën verder. Ik kan hier gerust nog uren over nadenken, keuzes keuzes…

Jammer dat ik maar één maag heb.

6 likes

Ik heb bijna twee maanden verlof opgenomen van werk binnenkort, maar ik heb nog niets bedacht of geboekt. Voelt zo suf om tegen collega’s of klanten te zeggen, ja ik ben er zometeen een paar weken niet. Ja ik ga naar zuid Amerika. Althans, denk ik, zou in principe ook ameland kunnen worden

4 likes

Lig in bed met zulke hevige buikpijn ineens. Echt kut!

Beetje hulp nodig.

Kan / wil dus weer beginnen met teamsport.

Voordelen:

• ik ga weer sporten (ik beweeg nu 0)
  • ik leer nieuwe mensen kennen
  • ik vind het oprecht een leuke sport
  • biedt wat structuur in de week

Nadelen:

• fucking duur (met aanschaf spullen erbij geteld betaal ik nu zeker €600) !!!
  • weet niet of ik het team leuk vind want ja ken ze niet echt
  • onzeker over allez (m’n lichaam en hoe slecht ik ben enzovoorts)
  • kost redelijk wat tijd

Wat zouden jullie doen?

• Wel beginnen
  • Niet beginnen

0 stemmers

Ja maar juist dat laatste, daarbij is het geld wel echt een probleem. Want ik heb echt geen zin om alle spullen van €300+ aan te schaffen en vervolgens na een jaar weer te stoppen. Daarom voelt het heel ‘definitief’, maar in principe kan ik het geld wel missen (alsin: het staat gewoon op mijn spaarrekening).
Zo stom dat je niet in de toekomst kunt kijken, haha. Ik begrijp wel helemaal wat je zegt met dat dit soort keuzes meestal goed uitpakken.

Ik weet niet of het mogelijk is, maar als het uiteindelijk echt echt niks blijkt te zijn zou je die spullen altijd nog kunnen proberen te verkopen (evt binnen de vereniging)? Dan krijg je niet alles terug wat je erin gestopt hebt, maar met een beetje geluk wel een aanzienlijk deel.

1 like

@boemboem 600 eenmalig? Niet per maand? Dan, doen!! Spullen kun je eventueel wel weer verkopen als het toch niets blijkt te zijn!

1 like

Ja dit! Probeer eens mee te trainen. Dan leer je het team kennen en kan je gelijk zien of zij leuk/aardig zijn.

Heb ik gedaan! Eerst wezen kijken, toen keertje meegedaan. Vond het heel leuk maar voelde me ook echt een kneus.
Dit was voor de seizoensstop en nu begint het weer dus nu moet ik wel de keuze maken …
denk dat ik het maar gewoon wel ga doen, aan al jullie reacties te zien vinden jullie dat ook de beste keuze haha.

3 likes

Kan je niet eerst wat materiaal tweedehands kopen of lenen en daarna als het leuk is investeren?
Geen idee welke sport en of dat mogelijk is.

Wat ga je doen dat je voor 600 euro spullen nodig hebt of is dat incl contributie per jaar oid

1 like

Wat een leuk verhaal! Hoop dat jullie een leuke tijd hebben als je afspreekt!

3 likes

Het is net 7 uur geweest, ik kon niet slapen en ik heb vanochtend al:

Schoenen gepoetst
2 wasjes gedaan
Was uitgehangen
Gestofzuigd
Afgewassen
Voetbadje genomen

En nu zit ik met een koffietje m’n werk te bewonderen, haha. Ik ben in de afgelopen uren productiever geweest dan in de hele rest van de week :joy:.

23 likes

Oke, is goed! Ik houd van wedstrijden, maar mijn vrienden vinden dit soort dingen niet leuk haha