Ik ben niet lang maar m’n vriend wel: een Volkswagen Up
Ik heb zelf een Hyundai i10 en die is heel hoog. Als ik hem zie staan in de wijk steekt het dak altijd boven alle autos uit. Niet belachelijk uitziend ofzo hoor haha… Mijn vriend vindt hem ook hoog, hoeft niet zo te bukken bij instappen etc.
Wat rot om zo slordig behandeld te worden zeg, je hebt inderdaad wel iets anders aan je hoofd. Wat @Moskou en @Evenveel zeggen over aanzegverplichting klopt normaliter wel, maar ik maak uit je bericht op dat je een uitzendcontract hebt? Dan gelden er weer andere regels namelijk, niet dezelfde als voor andere tijdelijke contracten.
Misschien heb je hier wat aan:
- https://www.juridischloket.nl/werk-en-inkomen/ziekte-en-zwangerschap/zwangerschapsverlof-uitzendkracht/
- https://www.juridischloket.nl/werk-en-inkomen/ontslag/ontslag-tijdens-zwangerschap/
- https://www.juridischloket.nl/werk-en-inkomen/arbeidsvoorwaarden/rechten-uitzendkracht/
Ik zou als ik jou was denk ik eerst even bellen met het juridisch loket over hoe het precies zit en je goed laten voorlichten over je rechten, en daarna pas contact opnemen met je werkgever/uitzendbureau. Dan sta je toch iets sterker. (Misschien is dat niet nodig en heb jij een heel aardige werkgever, maar dit gaat toch niet zo netjes en ik heb zelf niet zulke goede ervaringen met uitzendbureaus.) Succes, ik hoop dat het allemaal snel losloopt en jij je op je zwangerschap en kindje kunt gaan focussen!
Huhh ben jij zo lang? Mijn broertje van 2m zit prima in mijn Up.
Uit een honden bakje of uit een glas hahaha
Ouders van 2 meter rijden met veel plezier in hun Peugeot 2008
Een kattenmok!!’
Ik ga best wel onverwachts toch nog naar een festival dit jaar!
Festivals vind ik heel leuk maar ben de afgelopen twee jaar niet geweest omdat mijn vriendinnen dat niet leuk vinden en nu ga ik met iemand met wie ik een jaartje op school heb gezeten. Ben gelijk helemaal outfits bedenken enzo.
Ja dat is toch ook een suv niet echt fiat panda materiaal
Ik loef het als ff girls zo lief op mn insta story reageren.
Weet ik veel, ze vroeg aanraders, niet specifiek geen suv’s of soortgelijke modellen als een fiat panda.
Leuk! Welke?
Ik ben terug van vakantie, mijn planten hebben de afgelopen 2 weken geen water gehad en ze leven nog allemaal. Volgens mij doen ze het beter als ik er niet ben
Hebben ze zelfs die hittegolf zonder water overleefd? Bikkels, die planten van jou!
Strafwerk in Amsterdam!
Leuk! Have fun
Ik ben een paar weken geleden mijn portemonnee verloren met wat pasjes daarin. Net kwam ik thuis en er lag een envelop op de mat met alleen mijn straat en huisnummer en daar zat m’n rijbewijs in.
Ik begrijp niet hoe de vinder aan mijn adres is gekomen dus ik vind het echt een beetje creepy.
Ik kan wel mijn cursus onderzoeksmethodologiendoorsturen als je wil?
Daarin wordt ingegaan op hoe je een onderzoeksvraag opstelt en welke verschillende methoden er bestaan en wanneer je deze het beste gebruikt
(Is wel op hogeschool niveau)
Ja, je ziet wel dat ze het zwaar hebben gehad maar met een slokje water knappen ze zo weer op!
Oh. Zeker wel creepy. Het kan zijn dat het CBR je adres heeft gegeven? Lijkt me wel grensgevalletje van privacywet? Wel fijn dat je hem terughebt lijkt me! Scheelt weer veel geld en aanvraagtijd.
Ik heb zelf een kaartje met mn email en 06 in mn portemonnee zitten.