Heb je al ingelogd bij het CJIB? Daar zie je sneller boetes dan de briefen.
Nou ik ga me toch maar wagen aan de zalm⦠Wens me succes
Eet smakelijk!
Ik ben zelfgemaakte pannenkoeken aan het bakken en ben als een kind zo blij dat we dit eten
Ik snap het wel hoor, als ik een open pak in de vriezer tegen kom gooi ik het ook wegā¦
@Acculader Thanks! haha
@Totoro Nee daarom ga ik het ook gewoon opeten. Ik rook er ook niks aan ofzo, dus het zou zonde zijn om het weg te gooien. Ik heb alleen een beetje een kronkel in mijn hoofd met dit soort dingen dat ik het dan niet meer vertrouw en het het liefst zou weggooien, maar ik probeer dit te veranderen op dit moment haha
Yes! Had alleen nog nooit een boete gehad dus heb niet kunnen checken hoeveel eerder ik de digitale versie kreeg. Ik hoopte dus dat je de boete daar na een paar dagen al zou zien, maar dat was dus ijdele hoop, te oordelen aan de posts van @Lovepink
Ahhh ik ging net na mijn werk een pakje ophalen in een soort loods. Bij het naar binnen stappen kwam er heel vrolijk zoān jack russell hondje met een balletje op me afgerend en dropte hem zo voor mijn voeten. Dus ik dat balletje weggooien en hondje heel hard erachter aan. Bij het weggaan stond hij er weer, dus nog maar een keer weggegooid. Zo leuk joh, echt mijn dag helemaal gemaakt
Zijn hier meer lange dames die aanraders hebben voor autoās? Ik probeerde me net met mān 1.93 in een fiat panda te proppen maar dat ging dus nietš
Afraders zijn ook welkom ja haha
Ik ben 1.85 en rijd in een Fiat Punto Evo. Mijn vriend ging laatst met zijn vrienden, allemaal 1.90m en eentje zelfs langer dan 2 meter, naar een festival in mijn auto en ze hadden ruimte genoeg zei hij!
Ik ben niet lang maar mān vriend wel: een Volkswagen Up
Ik heb zelf een Hyundai i10 en die is heel hoog. Als ik hem zie staan in de wijk steekt het dak altijd boven alle autos uit. Niet belachelijk uitziend ofzo hoor haha⦠Mijn vriend vindt hem ook hoog, hoeft niet zo te bukken bij instappen etc.
Wat rot om zo slordig behandeld te worden zeg, je hebt inderdaad wel iets anders aan je hoofd. Wat @Moskou en @Evenveel zeggen over aanzegverplichting klopt normaliter wel, maar ik maak uit je bericht op dat je een uitzendcontract hebt? Dan gelden er weer andere regels namelijk, niet dezelfde als voor andere tijdelijke contracten.
Misschien heb je hier wat aan:
- https://www.juridischloket.nl/werk-en-inkomen/ziekte-en-zwangerschap/zwangerschapsverlof-uitzendkracht/
- https://www.juridischloket.nl/werk-en-inkomen/ontslag/ontslag-tijdens-zwangerschap/
- https://www.juridischloket.nl/werk-en-inkomen/arbeidsvoorwaarden/rechten-uitzendkracht/
Ik zou als ik jou was denk ik eerst even bellen met het juridisch loket over hoe het precies zit en je goed laten voorlichten over je rechten, en daarna pas contact opnemen met je werkgever/uitzendbureau. Dan sta je toch iets sterker. (Misschien is dat niet nodig en heb jij een heel aardige werkgever, maar dit gaat toch niet zo netjes en ik heb zelf niet zulke goede ervaringen met uitzendbureaus.) Succes, ik hoop dat het allemaal snel losloopt en jij je op je zwangerschap en kindje kunt gaan focussen!
Huhh ben jij zo lang? Mijn broertje van 2m zit prima in mijn Up.
Uit een honden bakje of uit een glas hahaha
Ouders van 2 meter rijden met veel plezier in hun Peugeot 2008
Een kattenmok!!ā
Ik ga best wel onverwachts toch nog naar een festival dit jaar!
Festivals vind ik heel leuk maar ben de afgelopen twee jaar niet geweest omdat mijn vriendinnen dat niet leuk vinden en nu ga ik met iemand met wie ik een jaartje op school heb gezeten. Ben gelijk helemaal outfits bedenken enzo.
Ja dat is toch ook een suv niet echt fiat panda materiaal