Ik denk dat de portemonnee is ingeleverd bij de gemeente en dat zij het rijbewijs naar het RDW hebben gestuurd of gewoon naar jouw adres? De gemeente kan in de BRP gewoon jouw adres opzoeken als ze je rijbewijs hebben, ik weet niet of RDW dat ook in kan zien.
Heh, wat raar. En je andere pasjes dan?
@Croky @Woodkid @Nivi
Lijkt me best gek als een instantie mijn adres heeft doorgegeven, dat mag helemaal niet, daarom vind ik het ook best creepy.
Mijn adres stond handgeschreven op de envelop (geen aanhef/postcode) en is door de vinder gewoon zo door de brievenbus gegooid. Was dus niet de gemeente of het RDW. Ik heb mān rijbewijs daar een tijd geleden ook al als vermist opgegeven (en heb inmiddels een nieuwe). De andere pasjes heb ik niet terug.
Huh dat is wel echt heel vreemd⦠Ze mogen je adres bij de gemeente/RDW sowieso niet geven inderdaad en dat doen ze ook echt niet. Is je adres vindbaar op internet als je je voor- en achternaam intypt? Of stond ergens je adres in je portemonnee, misschien op een ander pasje? Alsnog wel raar dan dat ze alleen je rijbewijs terug sturen.
Oh wow dat zou nice zijn! Ik pb je even
Hmm nu je het zegt misschien op een ander pasje! Maar dan inderdaad wel heel raar dat ik alleen mān rijbewijs terug heb gekregen.
Edit: ik denk trouwens toch niet dat mān adres op een pasje staat (ik dacht PathĆ© unlimited, maar volgens mij is dat niet zo).
Niet relevant aan je vraag, maar ik vind het zo leuk dat er iemand op het forum is die even lang is als ik!!! Ik ben de langste vrouw die ik ken, dus voor mij is het als ik jouw posts lees, net of ik een mede zeldzame unicorn hoor praten. Want de meeste lange vrouwen die ik ken klagen over lange mensen problemen voor lange mensen van 1.80m ofzo, nooit over mijn range van lengteproblemen haha
Vraagje, asking for a friend: als iemand zich voordoet op FB, IG en Tinder als jouzelf, is er dan op de 1 of andere manier een manier om erachter te komen wie dat doet?
Ik ben nu als een echte nerd elke dag de Countries of the World quiz aan het doen op Sporcle en ik ben echt te excited dat ik nu in 7 min 50 alle landen ter wereld kan intypen, terwijl ik een paar dagen geleden echt heel weinig wist. Wil nu mān skill aan iedereen laten zien, maar dat interesseert natuurlijk niemand. Dat is dan weer jammer.
Hahaha een unicornš ik houd van mān lengte juist. Soms lastig met broeken kopen of in dit geval een auto, maar over het algemeen ben ik juist heel blij met mijn lengte!
Diegene catfishen met fotos van iemand anders en dan proberen af te spreken.
Ik ook! Behalve in treinen en bussen etc. maar verder vind ik het leuk om zo groot te zijn
Doen alsof je jouw vriendin bent en met ājouā in gesprek gaan.
Thanks voor de tips allen! Nee iemand doet zich echt voor als haar, fotoās gejat en ook echt aan het chatten met haar vrienden. Super raar!
Het is nog geen bedtijd en ben toch al twee keer geprikt door die mofo van een mug. En al twee keer poging gedaan hem te pakken maar neeee. Ik word gek als ik hem niet heb voor ik naar bed ga.
Ik heb thong song al 20 minuten op repeat in de trein.
Heerlijk.
Waarom kan ik geen stoel voor mijn make up tafel vinden? Genoeg groene en roze stoelen te vinden met een velvet look, maar geen een met wieltjes. Oja wel een maar die was gelijk 1000 euro
En eentje die draait ? Of vind je dat niet fijn.
Waarom droom ik al drie dagen over Zlatan Ibrahimovic? Heb uit het niets ineens een crush?
Ik vind Zomer met Art heel grappig. 2 nogal zelfingenomen gasten die gestopt zijn met drinken en nu ongeveer de dalai lama zijn. En Katja Schuurman die Ɣlles tegenspreekt.
Zij zegt: āMensen werden hysterisch toen mijn boek uitkwamā. Echt wie is zij. Serieuze vraag.
Hahah Katja sluit af met: ik heb hier heel erg dorst van gekregen