Ik loef het als ff girls zo lief op mn insta story reageren.
Weet ik veel, ze vroeg aanraders, niet specifiek geen suv’s of soortgelijke modellen als een fiat panda.
Leuk! Welke?
Ik ben terug van vakantie, mijn planten hebben de afgelopen 2 weken geen water gehad en ze leven nog allemaal. Volgens mij doen ze het beter als ik er niet ben
Hebben ze zelfs die hittegolf zonder water overleefd? Bikkels, die planten van jou!
Strafwerk in Amsterdam!
Leuk! Have fun
Ik ben een paar weken geleden mijn portemonnee verloren met wat pasjes daarin. Net kwam ik thuis en er lag een envelop op de mat met alleen mijn straat en huisnummer en daar zat m’n rijbewijs in.
Ik begrijp niet hoe de vinder aan mijn adres is gekomen dus ik vind het echt een beetje creepy.
Ik kan wel mijn cursus onderzoeksmethodologiendoorsturen als je wil?
Daarin wordt ingegaan op hoe je een onderzoeksvraag opstelt en welke verschillende methoden er bestaan en wanneer je deze het beste gebruikt
(Is wel op hogeschool niveau)
Ja, je ziet wel dat ze het zwaar hebben gehad maar met een slokje water knappen ze zo weer op!
Oh. Zeker wel creepy. Het kan zijn dat het CBR je adres heeft gegeven? Lijkt me wel grensgevalletje van privacywet? Wel fijn dat je hem terughebt lijkt me! Scheelt weer veel geld en aanvraagtijd.
Ik heb zelf een kaartje met mn email en 06 in mn portemonnee zitten.
Ik denk dat de portemonnee is ingeleverd bij de gemeente en dat zij het rijbewijs naar het RDW hebben gestuurd of gewoon naar jouw adres? De gemeente kan in de BRP gewoon jouw adres opzoeken als ze je rijbewijs hebben, ik weet niet of RDW dat ook in kan zien.
Heh, wat raar. En je andere pasjes dan?
@Croky @Woodkid @Nivi
Lijkt me best gek als een instantie mijn adres heeft doorgegeven, dat mag helemaal niet, daarom vind ik het ook best creepy.
Mijn adres stond handgeschreven op de envelop (geen aanhef/postcode) en is door de vinder gewoon zo door de brievenbus gegooid. Was dus niet de gemeente of het RDW. Ik heb m’n rijbewijs daar een tijd geleden ook al als vermist opgegeven (en heb inmiddels een nieuwe). De andere pasjes heb ik niet terug.
Huh dat is wel echt heel vreemd… Ze mogen je adres bij de gemeente/RDW sowieso niet geven inderdaad en dat doen ze ook echt niet. Is je adres vindbaar op internet als je je voor- en achternaam intypt? Of stond ergens je adres in je portemonnee, misschien op een ander pasje? Alsnog wel raar dan dat ze alleen je rijbewijs terug sturen.
Oh wow dat zou nice zijn! Ik pb je even
Hmm nu je het zegt misschien op een ander pasje! Maar dan inderdaad wel heel raar dat ik alleen m’n rijbewijs terug heb gekregen.
Edit: ik denk trouwens toch niet dat m’n adres op een pasje staat (ik dacht Pathé unlimited, maar volgens mij is dat niet zo).
Niet relevant aan je vraag, maar ik vind het zo leuk dat er iemand op het forum is die even lang is als ik!!! Ik ben de langste vrouw die ik ken, dus voor mij is het als ik jouw posts lees, net of ik een mede zeldzame unicorn hoor praten. Want de meeste lange vrouwen die ik ken klagen over lange mensen problemen voor lange mensen van 1.80m ofzo, nooit over mijn range van lengteproblemen haha
Vraagje, asking for a friend: als iemand zich voordoet op FB, IG en Tinder als jouzelf, is er dan op de 1 of andere manier een manier om erachter te komen wie dat doet?
Ik ben nu als een echte nerd elke dag de Countries of the World quiz aan het doen op Sporcle en ik ben echt te excited dat ik nu in 7 min 50 alle landen ter wereld kan intypen, terwijl ik een paar dagen geleden echt heel weinig wist. Wil nu m’n skill aan iedereen laten zien, maar dat interesseert natuurlijk niemand. Dat is dan weer jammer.