Hahaha een unicornš ik houd van mān lengte juist. Soms lastig met broeken kopen of in dit geval een auto, maar over het algemeen ben ik juist heel blij met mijn lengte!
Diegene catfishen met fotos van iemand anders en dan proberen af te spreken.
Ik ook! Behalve in treinen en bussen etc. maar verder vind ik het leuk om zo groot te zijn
Doen alsof je jouw vriendin bent en met ājouā in gesprek gaan.
Thanks voor de tips allen! Nee iemand doet zich echt voor als haar, fotoās gejat en ook echt aan het chatten met haar vrienden. Super raar!
Het is nog geen bedtijd en ben toch al twee keer geprikt door die mofo van een mug. En al twee keer poging gedaan hem te pakken maar neeee. Ik word gek als ik hem niet heb voor ik naar bed ga.
Ik heb thong song al 20 minuten op repeat in de trein.
Heerlijk.
Waarom kan ik geen stoel voor mijn make up tafel vinden? Genoeg groene en roze stoelen te vinden met een velvet look, maar geen een met wieltjes. Oja wel een maar die was gelijk 1000 euro
En eentje die draait ? Of vind je dat niet fijn.
Waarom droom ik al drie dagen over Zlatan Ibrahimovic? Heb uit het niets ineens een crush?
Ik vind Zomer met Art heel grappig. 2 nogal zelfingenomen gasten die gestopt zijn met drinken en nu ongeveer de dalai lama zijn. En Katja Schuurman die Ɣlles tegenspreekt.
Zij zegt: āMensen werden hysterisch toen mijn boek uitkwamā. Echt wie is zij. Serieuze vraag.
Hahah Katja sluit af met: ik heb hier heel erg dorst van gekregen
Je zou evt kunnen kijken naar een gewone stoel en daar zelf wieltjes onder zetten?
Nee wil er juist mee naar voor en achter kunnen rollen.
Hahaha dit werkt, dankjewel! Er zoemde net een mug bij mijn oor, ik mep in mijn eigen gezicht en ik heb hem meteen te pakken.
Eerste mug die ik doodsla in jaren, vind het ergens zielig. Jammer dat je niet met ze kunt onderhandelen, ze mogen me 1x steken als ze me daarna maar met rust laten.
Ik heb ook rijangst gehad (ik reed helemaal niet meer) en na 4 lessen van anderhalf uur durf ik weer te rijden mocht je de stap om zelf / alleen met het rijden op de snelweg te oefenen, dan zou je ook een rijschool kunnen benaderen voor een opfrisles oid. ik vond het erg fijn om eerst met de instructrice in haar auto te rijden zodat zij eventueel kon ingrijpen. Daarna hebben we ook samen in mijn auto gereden.
Ik vind je wel heel coulant hiermee. Ik zou gewoon zeggen dat ze kunnen kiezen tussen binnen een straal van 5 meter bij me in de buurt komen of de dood.
Veel te vroeg toen om 1.45 uur de wekker ging⦠maar ik ben op schiphol
Lichte jetlag hier. Heb echt een fantastische vakantie gehad. Voel nu ook echt die after-holiday-dip. Opeens alleen wakker worden, geen plannen voor de dag, niet meer dat vooruitzicht. Maar hoort er allemaal bij.
Ik wil echt zo graag stoppen met stage vind het echt niet meer leuk. Ik moet nog 6 weken dus het einde is in zicht maar de dagen gaan zo langzaam
Ah, dan is zes weken nog lang. Wat vind je er niet leuk aan? Kan dat veranderen?