Buhhh lig al bijna 3 uren wakker (bijna 4:00u hier). We gaan vanmorgen naar Universal Studios, dat wordt een lange dag, dus wil zo graag nog even slapen haha.
Oh balen! Lig je ergens om wakker of âgewoon wakkerâ? Ik hoop dat je zo nog even kunt slapen.
Nee, niet omdat ik pieker. Ik denk door de maagzuur van het vreselijke vieze vette vreten in dit land haha. Nou, ik zal mijn telefoon weer een keer wegleggen en nog een poging doen haha. Nog drie uren tot de wekker.
Om nieuwe mensen te leren kennen in mijn woonplaats ben ik van plan om me aan te sluiten bij een eetclub of zelf een eetclub te beginnen. Zit er hier iemand al bij een eetclub? Hoe vind je dat? Ben even benieuwd naar ervaringen omdat ik verder niemand in mijn omgeving ken die bij een eetclub zit.
Ik heb geleerd dat zeggen dat je druk bent niet helpt, want iedereen is druk. Maar heel specifiek benoemen waarmee.
Bijv. Ik moet taak x,y en z nog afronden en daarmee ben ik tot xx bezig.
Elke ochtend zit ik weer op de bank te bedenken wat ik ga ontbijten, haal ik allemaal dingen in mijn hoofd waar ik zin in heb en heb dat vervolgens niet in huis. Echt een teleurstelling elke keer.
Ik haal dat expres ook niet in huis want ongezond blabla, maar baal elke dag weer haha.
Ik ben een skivakantie aan het plannen en shiit wat is dat duur eigenlijk. Voor die prijs kun je anderhalve maand reizen joh
@Lentex Fijne vakantie!
@ellegirltalk Jij bent echt een nachtuil he haha. Altijd als ik 's avonds/'s nachts niet kan slapen en ik nog effe maar op het forum ga scrollen zie ik wel dat jij online bent haha. Succes vanavond trouwens.
Ik was gisteren naar de film en een stel was gewoon aan het bijkletsen. Eerst dacht ik nog: ze stoppen wel met praten als ik een paar keer omkijk. Ben maar gaan verzitten. De film duurde ook bijna 2,5 uur en heb geen zin om mij zolang te ergeren. Sowieso, waarom kom je bij mij zitten al 1/20ste van de kaartjes zijn verkocht. NEEM EEN EIGEN RIJ.
Haha hoe laat was dat? Ja ben wel een nachtmens. Al heb ik pas bij een poll gestemd dat ik geen nacht- en geen ochtendmens ben omdat ik altijd mezelf brak en niet energiek voel. Maar ben eigenlijk wel meer een nachtmens. Maar dan moet ik wel kunnen slapen als ik wil slapen, zeker als er een wekker staat 7 uur daarna :@ Ben nu echt kapot door amper te hebben geslapen. Merk dat meteen in mân concentratie en geheugen. Kwam niet heel scherp over net tijdens een afspraak denk ik.
Zie hem trouwens vanmiddag. Nu helemaal zenuwachtig al Ga maar ff op papier zetten wat mân punt nu precies is, heeft me vaker wel geholpen.
Ik ga vrijdag kijken voor een kitten! Hopelijk brengt die wat liefde hier in huis zodat ik me minder eenzaam voelâŠ
Was er op dit forum een lhbtq+ topic? Ik kan het niet vinden.
Pfff ik ben mijn onderzoek aan het verbeteren en ben er even een interventie protocol uit aan het persen. Kost me echt heel veel moeite zeg, niet normaal. Maar goed, ik ben over de helft dus ben lekker bezig! Misschien daarna nog even de afweging naar onderzoeksvraag verbeteren en dan ben ik trots op mezelf.
Ik had gisteren opeens zin om tweede gaatjes in mijn oren te laten schieten, dus dat ga ik zo maar even doen denk ik? Ik weet totaal niet meer hoe dat voelt en hoe lang dat nog pijn doet, maar dat valt wel mee toch?
Doet 3 sec pijn en genezen duurt ongeveer 1 tot 1,5 maand, valt echt heel erg mee!
Ik denk dat het rond half 1 was? Heb niet op de klok gekeken haha.
En op papier zetten helpt echt heel erg ja, soort houvast.
@VeresPalne In dat zachte gedeelte voel je echt niks van!
@Dommel Goed idee, mijn katten geven me ook altijd zoveel liefde en een kitten is zoooooo leuk!
Mijn moeder praat vijf minuten tegen me over kerst en ze sluit af met âmaar ik ga me daar nu niet druk om makenâ.
Maar dat doe je dus wel my god
Ik heb twee maanden geleden een tweede (okĂ© en de dag erna een derde) gaatje laten schieten en was best bang voor de âpijnâ omdat het al super lang geleden was. Daarom stelde in het al een halfjaar uit . Maar het viel echt mee en je voelt er bijna niks van! Qua genezing heb ik er ook totaal geen last van gehad haha
Maar dus je wilt haar katten naar die vriendin brengen?
Ik vind dat niet met normen en waarde te maken heeft.
Ik zou het ook niet waarderen als iemand die op mijn katten past de katten naar een onbekend huis wil brengen.
Maar misschien begrijp ik het verkeerd.