Wat je even kwijt wilt #25

Haha hoe laat was dat? Ja ben wel een nachtmens. Al heb ik pas bij een poll gestemd dat ik geen nacht- en geen ochtendmens ben omdat ik altijd mezelf brak en niet energiek voel. Maar ben eigenlijk wel meer een nachtmens. Maar dan moet ik wel kunnen slapen als ik wil slapen, zeker als er een wekker staat 7 uur daarna :@ Ben nu echt kapot door amper te hebben geslapen. Merk dat meteen in m’n concentratie en geheugen. Kwam niet heel scherp over net tijdens een afspraak denk ik.

Zie hem trouwens vanmiddag. Nu helemaal zenuwachtig al :frowning: Ga maar ff op papier zetten wat m’n punt nu precies is, heeft me vaker wel geholpen.

2 likes

Ik ga vrijdag kijken voor een kitten! Hopelijk brengt die wat liefde hier in huis zodat ik me minder eenzaam voel…

27 likes

Was er op dit forum een lhbtq+ topic? Ik kan het niet vinden.

Pfff ik ben mijn onderzoek aan het verbeteren en ben er even een interventie protocol uit aan het persen. Kost me echt heel veel moeite zeg, niet normaal. Maar goed, ik ben over de helft dus ben lekker bezig! Misschien daarna nog even de afweging naar onderzoeksvraag verbeteren en dan ben ik trots op mezelf.

1 like

Ik had gisteren opeens zin om tweede gaatjes in mijn oren te laten schieten, dus dat ga ik zo maar even doen denk ik? Ik weet totaal niet meer hoe dat voelt en hoe lang dat nog pijn doet, maar dat valt wel mee toch?

10 likes

Doet 3 sec pijn en genezen duurt ongeveer 1 tot 1,5 maand, valt echt heel erg mee!

1 like

Ik denk dat het rond half 1 was? Heb niet op de klok gekeken haha.
En op papier zetten helpt echt heel erg ja, soort houvast.

@VeresPalne In dat zachte gedeelte voel je echt niks van!

@Dommel Goed idee, mijn katten geven me ook altijd zoveel liefde en een kitten is zoooooo leuk!

2 likes

Mijn moeder praat vijf minuten tegen me over kerst en ze sluit af met ‘maar ik ga me daar nu niet druk om maken’.
Maar dat doe je dus wel :joy: my god

11 likes

Ik heb twee maanden geleden een tweede (oké en de dag erna een derde) gaatje laten schieten en was best bang voor de ‘pijn’ omdat het al super lang geleden was. Daarom stelde in het al een halfjaar uit :woman_facepalming:t2:. Maar het viel echt mee en je voelt er bijna niks van! Qua genezing heb ik er ook totaal geen last van gehad haha

1 like

https://www.forumfeminarum.nl/t/het-lbgtq-topic/3324

:slight_smile:

1 like

Maar dus je wilt haar katten naar die vriendin brengen?
Ik vind dat niet met normen en waarde te maken heeft.
Ik zou het ook niet waarderen als iemand die op mijn katten past de katten naar een onbekend huis wil brengen.
Maar misschien begrijp ik het verkeerd.

5 likes

Huh, hoezo andere normen en waarden? Ik zou het ook niet op prijs stellen als ik op vakantie ben en iemand gaat mijn katten verhuizen omdat dat makkelijker is. Iemand anders dan het baasje die dagelijks komt verzorgen is al stressvol, laat staan naar een ander huis met andere geuren en mensen. Vind de gedachte lief van je en snap dat het vervelend kan zijn om elke dag langs te moeten gaan, maar voor de katten zelf is het echt het beste om ze thuis te laten. Dat ze dan iets minder aandacht krijgen dan normaal/bij je vriendin overleven ze wel.

1 like

Alsof de hema wist dat ik deze reep ging kopen…

67 likes

Het valt heel erg mee, ik heb het ook lang uitgesteld omdat ik bang was. Het doet maar 3 seconden pijn. Het idee is erger dan de werkelijkheid. Je oren voelen erna even warm aan, maar als je er geen aandacht aan besteed gaat het snel over.

Genezing vond ik easy, daar heb ik helemaal geen last van gehad.

1 like

@keekie

Ja, jullie begrijpen het verkeerd! Ik zou nooit ongevraagd die katten ergens anders heen brengen.

Mijn moeder heeft een kattenoppas nodig en ik dacht aan een vriendin(die mijn moeder goed kent) dat zij dat graag zou doen en ze daar veel aandacht krijgen. Bijvoorbeeld voor een keer in de toekomst.

Mijn zusje begrijpt het zoals jullie het begrijpen, terwijl ik al 20 keer heb uitgelegd dat ik dat niet zomaar zou doen. Nou die vind het hele idee dus al raar (komt van de gedachte dat je andere mensen niet met je problemen moet opzadelen, dat is het gedeelte normen en waarden dat zo verschilt) en verteld het verkeerde verhaal tegen mijn moeder en die vind het dus een vreemd? Maar als ik doorvraag vindt ze het ineens super lief.

Nouja lang en ingewikkeld verhaal, maar ik wilde alleen maar helpen.

2 likes

Ik ga vier weken op een huis passen en die mevrouw had nog nooit een oppas gehad dus ze vond het allemaal een beetje moeilijk, ook qua gas water licht enzo. Maar ik heb dat nog nooit zelf betaald dus ik heb geen idee wat dat kost. Wat zou zoiets kosten voor een maand met 1 persoon die overdag werkt? (Ik hoef niet te betalen maar ben gewoon benieuwd)

Gewoon het bedrag dat zij per maand betaald? Wel dom trouwens dat jij dat moet betalen, als zij gewoon op vakantie gaat zonder oppas in dr huis moet ze ook gewoon betalen. Is niet ineens goedkoper omdat zij niet thuis zou zijn ofzo.

1 like

Huh jij moet betalen omdat je op haar huis past?

Nee nee ik moet niet betalen!! Maar omdat ze zich zorgen maakte vroeg ik me af wat zoiets kost, gewoon uit nieuwsgierigheid @grace @Bubbless @Spaarlamp

Oh zo, ehm ja wij zitten op gwl bij elkaar op €180 per maand.