Ah zo. Ik woon alleen en heb even gekeken naar mijn vorige verbruiksoverzicht (van mei, in juni was ik amper thuis) en toen heb in gas + stroom samen ± €40 verbruikt. Voor water betaal ik €10 per maand.
Wtf is dat
Zijn dit slangen embryo’s?
zou goed kunnen ja
Het bedrag wat zij per maand betaald is niet het bedrag wat ze ook daadwerkelijk verbruikt! Dat is een schatting wat gemaakt word. Vooral nu in de zomer verbruik je een stuk minder omdat het warm is en je geen verwarming aan hebt, langer licht dus minder stroom nodig etc. Áls ze al wil dat je betaald, zou ik de meterstand bijhouden en uitrekenen. Ik betaal namelijk ook €114 per maand maar verbruik misschien voor €20 aan stroom en €5 aan gas.
Dan snap ik niet zo goed waar ze zich zorgen over maakt. Maar ze was ook nerveus over de wifi. Het zal vast goedkomen!!
Wat een gek mens, hoezo ben je daar nerveus over?
ja ik denk dat dat een goed idee is met de ene vogel die ik nog heb. Zit momenteel thuis van werk dis genoeg tijd om de kitten op te voeden en krijg genoeg tips van een vriendin die bij een dierenpraktijk werkt
Ik werk dus op de klantenservice van een energieleverancier en krijg zo vaak mensen die niet snappen dat het bedrag wat ze per maand betalen een “voorschot” is. Ik zou het haar op de manier uitleggen zoals ik net zei en aangeven dat áls je al iets moet betalen, je de meterstanden op wilt schrijven. Ik vind het sowieso dom dat jij moet betalen want je levert haar een gunst door in huis te komen. Als er niemand in huis kwam had ze net zo goed door moeten betalen.
Eh wat gebeurt hier.
Als er iemand op mn huis zou passen die ik niet ken zou ik ook overal panisch over zijn. Zeker als het de eerste x is. Maar goed ik dwnk altijd in doem scenarios
Keine anhung.
Vanavond naar Celeste Barber in de melkweg.
Loove it
Ja ik ook hoor, maar toch niet over de WiFi? Wat kun je daar in hemelsnaam nou mee doen, behalve internetten
Jullie mogen elkaar niet maar zitten wel in een app samen?
Nope zitten ze niet.
@Dommel haalt mij en een ander door elkaar.
Heb haar dit gister ook al gezegd wat @Nidorina zegt
Welkom op het schoolplein.
Wil je met mijn krijtjes spelen?
Maken we een groot gekleurd vlak van de tegels.
Iedereen in de app zit hier op het forum
Geef mn knikkers terug!!