Wat je even kwijt wilt #25

Een meer positieve noot, mijn kat heeft me echt heel erg geholpen toen ik mentaal in de knoop zat :slight_smile:

3 likes

Ho ho. Nu zeg je iets wat niet waar is.
Ik heb het er niet over gehad hier verder.
Dat ik er nu bij betrokken wordt is buiten mijn medeweten om gebeurd.
Zoals je terug kan lezen heb ik het 1e bericht niet naar haar gestuurd hierover en er verder ook niks over gezegd.
Enige opmerking die ik terug gaf was dat er meerder mensen in die appgroep zitten die ook op het forum zitten.
Ik heb hier verder niks over te zeggen aangezien ik buiten het forum al mijn mening hierover heb gegeven.

Nu ben ik heel erg benieuwd wie je was :yum:

Ze is niet voor niet anoniem hier, ik ben alleen nieuwschierig :yum:

1 like

:heart:

1 like

Wat een onrealistisch verzoek

3 likes

Nee jouw reactie was onnodig. Die gifjes zijn iets wat je zelf al had kunnen voorspellen als je zoiets gaat aanwakkeren

5 likes

Nee het stukje wat betreft vriendschappen buiten het forum houden. Dat is toch niet realistisch?

2 likes

Vriendschappen buiten het forum houden lijkt me lastig. Maar persoonlijke vetes hier uitvechten lijkt me dan weer niet de bedoeling. Al geef ik eerlijk toe dat ik leef voor de tea.

3 likes

Gaat t goed hier?

Ik zit buiten met een boekje. In SPANJE :heart::heart::heart::heart:

44 likes

Ik vind taggwn altijd schattig ala mensen zeggen omg ik kwam @penny ineens tegen of naar 100 jaar praten ga ik eindelijk wat leuks doen met @Penny maar 100x ben met penny ben weer met penny kijk jongens ben met penny joe joe ben met penny. Wisten jullie al dat ik met penny ben. Ohja trouwens ben met penny.

15 likes

Ik vind het jammer dat dit door mijn berichtje nu gebeurt. Na mijn negatievere posts van de afgelopen dagen wilde ik ook iets positiefs delen. Dat is in mijn geval dus dat ik ga kijken voor een maatje in huis wat ik ook echt kan knuffelen, aangezien dit met een vogel niet gaat. Dat er meteen zo’n reactie op mij gegeven moet worden is voor mij ook weer een grote deceptie en maakt me ook weer verdrietig. Ik hoop dat zij mij vanaf nu gewoon lekker negeren, dat ga ik namelijk wel bij hen doen. Ik zit hier voor plezier en om van me af te kunnen schrijven en da ga ik niet door een paar mensen laten verpesten.

6 likes

Het klinkt alsof je het al doet, maar toch: geniet ervan :blush:

1 like

Ik denk dat het beide kanten op werkt. Als je geen negatieve reacties wil op X moet je niet posten. Maar persoonlijke vetes uitvechten hier lijkt me ook niet de bedoeling

1 like

Wil je aub niet op me reageren, ik mot je nie

2 likes

Snap ik ook, maar zij zet haar huis zelf op een huizenoppas site. Als je dat eng vindt moet je dat niet doen… maar het komt vast helemaal goed!

Hallo, ik heb je in vertrouwen verteld dat ik een veenmol ben. Exposen is tegen de regelz

1 like

@anon42289517 @Khoshekh zullen we dit in de app uitvechten.

1 like

En dan die party poopers die mensen geen ruzie reconstrutie gunnen.

grapje geen heel opstel please

10 likes

Okeeee mijn gaatjes zitten erin (in mijn oren dus) en het viel goed mee! Bedankt voor de moral support meiden :grin:

43 likes