Wat je even kwijt wilt #25

het was nog wel m’n lievelings knikker :sob::sob:

1 like

Kunnen jullie dit dan niet beter in jullie app uitpraten?

4 likes

Ja maar wat als ze googlen “Hoe steel ik al de spullen zonder dat ze het door hebben”

Even over een ander boeg, morgen met mijn vriend bij een huis kijken :smile:
Ben zo benieuwd of het aan onze verwachtingen gaat voldoen.
En daarna lekker bbqen met een groep vrienden

6 likes

Ik heb gister mijn zegje er al over gedaan buiten het forum om. Mij hoor je er verder niet over.

1 like

Ik vind het wel een beetje raar dat jij haar nu belachelijk maakt, terwijl je zelf schijnbaar indirect ook met de situatie te maken hebt.

4 likes

Jij weet zelf het beste of je een kitten “aankunt” of niet, daar kunnen anderen mensen niet over oordelen wat ze staan niet in jouw schoenen.

Als jij dat wilt en er een goed gevoel over hebt moet je het doen!

Mensen stop eens met oordelen als je niet weet hoe het is bij/met een ander, je hebt niet haar leven en kunt niet in haar hoofd kijken. :rage::rage::rage::rage:

1 like

citeer even waar ik dat heb gedaan.
Want ik heb verder niks over die situatie gezegd hier

1 like

Ik ben anoniem terug gekomen op het forum om dit te voorkomen… ik dacht dat ik dit wel kon delen maar krijg direct weer gezeur. Erg jammer. Vooral omdat flopsyunicorn mij een tijd geleden al probeerde te outen had ik beter moeten weten dat dit ging gebeuren…

Ik heb het nemen van een kitten erg goed besproken met meerdere mensen. Omdat ik op dit moment thuis zit, heb ik de tijd om het beestje op te voeden. Aangezien ik me de laatste tijd ook zo eenzaam voel, denk ik dat een kat mij ook veel liefde kan bieden. Verder wil ik hier niets meer over kwijt. Wilde alleen mijn vreugde delen dat ik ga KIJKEN naar een kitten.

5 likes

Oeh lijkt me nogal veel werk om elke x dat er iets in die app gebeurt en jij er op het forum over door gaat te citeren.

1 like

He shit ik heb het allemaal weer gemist

11 likes

Het staat er toch gewoon nog.

Edit: oh nee laat maar. Maar het idee is duidelijk geloof ik.

1 like

Een meer positieve noot, mijn kat heeft me echt heel erg geholpen toen ik mentaal in de knoop zat :slight_smile:

3 likes

Ho ho. Nu zeg je iets wat niet waar is.
Ik heb het er niet over gehad hier verder.
Dat ik er nu bij betrokken wordt is buiten mijn medeweten om gebeurd.
Zoals je terug kan lezen heb ik het 1e bericht niet naar haar gestuurd hierover en er verder ook niks over gezegd.
Enige opmerking die ik terug gaf was dat er meerder mensen in die appgroep zitten die ook op het forum zitten.
Ik heb hier verder niks over te zeggen aangezien ik buiten het forum al mijn mening hierover heb gegeven.

Nu ben ik heel erg benieuwd wie je was :yum:

Ze is niet voor niet anoniem hier, ik ben alleen nieuwschierig :yum:

1 like

:heart:

1 like

Wat een onrealistisch verzoek

3 likes

Nee jouw reactie was onnodig. Die gifjes zijn iets wat je zelf al had kunnen voorspellen als je zoiets gaat aanwakkeren

5 likes

Nee het stukje wat betreft vriendschappen buiten het forum houden. Dat is toch niet realistisch?

2 likes