Ik heb van huis uit meegekregen dat all inclusive op vakantie gaan voor sukkels is, want: burgerlijk!!! Zo wil je niet zijn!!! Je moet op blote voeten met een backpack de wereld rondreizen!!! Maar nu heb ik me laten verleiden tot het boeken van een ultra all inclusive vakantie in een 5 sterren resort met onbeperkt cocktails en ik heb er echt zin in
Omg jaloers en lekker!!!
Dit wil ik ook zo graag!
Love goede all inclusive hotels met unlimited eten, koekjes, snacks en cocktails
Probleem van de dag: ik dacht dat het woensdag was, en nu heb ik per ongeluk mijn haar gewassen op dinsdag
Love love backpacken, maar soms mot je gewoon een week lang elke paar uur jezelf langs een buffet slepen, spelletjes doen, animatie kijken, zwemmen en uitvinden welke gratis dranken het best mixen, vooral als alleen locale drank gratis is of idd cocktails.
Veel plezier!
Omgg can“t wait
Iemand nog een idee voor een kleinigheidje dat ik kan kopen voor de verjaardag van mijn broer? Hij wordt 28. Wilde eerst een bierpakketje doen, maar dat vind ik zo standaard en krijgt ie zeker weten al wel.
O, ik herken dit. Ik heb altijd die incheckangst (En heb het ook met deuren op slot doen, apparaten uit etc). Ben weleens een keer hijgend en piepend naar de conducteur gerend.
Spoiler: ik was ingecheckt.
De laatste tijd krijg ik dus alleen gemopper van mijn leidinggevende over me heen (Denk dat ik zijn ego een beetje aangetast heb), maar hij gaf me vandaag zowaar een compliment
(En ik heb net ontdekt hoe je een lijn in je berichtje doet )
Oeh een restaurantbon is wel een goeie! Thanks!
Omg hoe wat waar ik wil dit stiekem ook volgende week
Maar wat is dan de relevantie van haar grote appartement?
Heeft iemand gister trouwen in het buitenland? Die dame viel steeds weg door een aandoening. Maar ze ging ook auto rijden. Best gevaarlijk lijkt me.
Via tui maar je hebt nog heel veel andere sites, we hebben geselecteerd op 5 sterren en ratings niet lager dan een 9
Vakantiediscounter!! Vaker via geboekt en je kunt heel makkelijk zoeken op sterren, verzorging en recensies
@mikselke Thanks! Ik ga vanavond even een rondje doen op die sites. (En nog even dubbelchecken bij mn werk dat ik echt vrij krijg. Dat is ook nog wel handig haha)
denk soms dat ik in mān ooghoek een hond zie maar dan blijkt het een kind te zijn en ben ik lichtelijk teleurgesteld
omg nee dit zijn de beste ijsjes!!!
Net lekker een klacht ingediend bij PostNL. Kom ik echt weer even tot leven
Geef je ring maar aan mij. Lof deze ijsjes