Vriendschappen buiten het forum houden lijkt me lastig. Maar persoonlijke vetes hier uitvechten lijkt me dan weer niet de bedoeling. Al geef ik eerlijk toe dat ik leef voor de tea.
Gaat t goed hier?
Ik zit buiten met een boekje. In SPANJE
Ik vind taggwn altijd schattig ala mensen zeggen omg ik kwam @penny ineens tegen of naar 100 jaar praten ga ik eindelijk wat leuks doen met @Penny maar 100x ben met penny ben weer met penny kijk jongens ben met penny joe joe ben met penny. Wisten jullie al dat ik met penny ben. Ohja trouwens ben met penny.
Ik vind het jammer dat dit door mijn berichtje nu gebeurt. Na mijn negatievere posts van de afgelopen dagen wilde ik ook iets positiefs delen. Dat is in mijn geval dus dat ik ga kijken voor een maatje in huis wat ik ook echt kan knuffelen, aangezien dit met een vogel niet gaat. Dat er meteen zoān reactie op mij gegeven moet worden is voor mij ook weer een grote deceptie en maakt me ook weer verdrietig. Ik hoop dat zij mij vanaf nu gewoon lekker negeren, dat ga ik namelijk wel bij hen doen. Ik zit hier voor plezier en om van me af te kunnen schrijven en da ga ik niet door een paar mensen laten verpesten.
Het klinkt alsof je het al doet, maar toch: geniet ervan
Ik denk dat het beide kanten op werkt. Als je geen negatieve reacties wil op X moet je niet posten. Maar persoonlijke vetes uitvechten hier lijkt me ook niet de bedoeling
Wil je aub niet op me reageren, ik mot je nie
Snap ik ook, maar zij zet haar huis zelf op een huizenoppas site. Als je dat eng vindt moet je dat niet doen⦠maar het komt vast helemaal goed!
Hallo, ik heb je in vertrouwen verteld dat ik een veenmol ben. Exposen is tegen de regelz
En dan die party poopers die mensen geen ruzie reconstrutie gunnen.
grapje geen heel opstel please
Okeeee mijn gaatjes zitten erin (in mijn oren dus) en het viel goed mee! Bedankt voor de moral support meiden
Ik heb van huis uit meegekregen dat all inclusive op vakantie gaan voor sukkels is, want: burgerlijk!!! Zo wil je niet zijn!!! Je moet op blote voeten met een backpack de wereld rondreizen!!! Maar nu heb ik me laten verleiden tot het boeken van een ultra all inclusive vakantie in een 5 sterren resort met onbeperkt cocktails en ik heb er echt zin in
Omg jaloers en lekker!!!
Dit wil ik ook zo graag!
Love goede all inclusive hotels met unlimited eten, koekjes, snacks en cocktails
Probleem van de dag: ik dacht dat het woensdag was, en nu heb ik per ongeluk mijn haar gewassen op dinsdag
Love love backpacken, maar soms mot je gewoon een week lang elke paar uur jezelf langs een buffet slepen, spelletjes doen, animatie kijken, zwemmen en uitvinden welke gratis dranken het best mixen, vooral als alleen locale drank gratis is of idd cocktails.
Veel plezier!
Omgg can“t wait
Iemand nog een idee voor een kleinigheidje dat ik kan kopen voor de verjaardag van mijn broer? Hij wordt 28. Wilde eerst een bierpakketje doen, maar dat vind ik zo standaard en krijgt ie zeker weten al wel.