Wat je even kwijt wilt #25

O, ik herken dit. Ik heb altijd die incheckangst (En heb het ook met deuren op slot doen, apparaten uit etc). Ben weleens een keer hijgend en piepend naar de conducteur gerend.
Spoiler: ik was ingecheckt.

De laatste tijd krijg ik dus alleen gemopper van mijn leidinggevende over me heen (Denk dat ik zijn ego een beetje aangetast heb), maar hij gaf me vandaag zowaar een compliment :open_mouth:
(En ik heb net ontdekt hoe je een lijn in je berichtje doet :partying_face:)

2 likes

Oeh een restaurantbon is wel een goeie! Thanks!

Omg hoe wat waar ik wil dit stiekem ook volgende week

Maar wat is dan de relevantie van haar grote appartement?

1 like

Heeft iemand gister trouwen in het buitenland? Die dame viel steeds weg door een aandoening. Maar ze ging ook auto rijden. Best gevaarlijk lijkt me.

Via tui maar je hebt nog heel veel andere sites, we hebben geselecteerd op 5 sterren en ratings niet lager dan een 9 :crazy_face:

1 like

Vakantiediscounter!! Vaker via geboekt en je kunt heel makkelijk zoeken op sterren, verzorging en recensies

1 like

@mikselke Thanks! Ik ga vanavond even een rondje doen op die sites. (En nog even dubbelchecken bij mn werk dat ik echt vrij krijg. Dat is ook nog wel handig haha)

2 likes

denk soms dat ik in m’n ooghoek een hond zie maar dan blijkt het een kind te zijn en ben ik lichtelijk teleurgesteld

15 likes

omg nee dit zijn de beste ijsjes!!!

33 likes

Net lekker een klacht ingediend bij PostNL. Kom ik echt weer even tot leven

16 likes

Geef je ring maar aan mij. Lof deze ijsjes

4 likes

I wish dat iemand met see ijsjes aan zou komen! Hou van deze ijsjes en zou ze de hele dag door kunnen eten

1 like

afritsbroek

5 likes

Als de zon schijnt kun je met 21-24 graden prima een korte broek aan maar als het regent is het wel fris hoor. Zou zeker een vest en lange broek meenemen. Laagjes!

2 likes

Ja, dat vind mijn moeder misschien fijner voor de katten. Bij een apartmentje in de hoofdstad kan je ook denken aan een kleine studio.

Ik moet zo 7 km heen en 7 km terug fietsen naar mijn psycholoog. Wat moet ik aan? Ik draag hier op kantoor een spijkerbroek, maar dat is me te warm.
Ik wil ook niet een te korte broek aan. Wat moet ik nu?

Is @njime weg?

Beste ijs ever. Ik wil dan wel je man hebben. Heb wel eens zo’n hele zak in 1 dag opgevreten. Er gaat niks boven vrieslollies. Hij mag me alleen geen schatje noemen gatver haha

1 like

Ik ben net gestoken door een wesp en dat doet pijn wajo.