Ja! Ik hou van die ijsjes <3 (En ook wel van Raketjes en zo)
haha ik eet ook echt 5 van zo’n ijsjes per dag
Zometeen naar Celeste Barber!
Heb er onwijs veel zin in.
Al was ik het bijna vergeten.
Nu snap ik het helemaal niet meer. Het was toch niet de bedoeling dat die katten daarheen gingen?
Ahh mijn broertje was al een tijdje met een meisje aan het daten en nu heeft ze hem uit het niets overal geblokkeerd. Zo sneu
Edit: ik vind het wel leuk/schattig dat mijn broertje mij hierover appt met het hele verhaal
Jawel. Niet deze keer, maar mogelijke een keer in de toekomst als het nodig is.
Gaat het maken van een afspraak bij de huisarts jullie wel soepel af?
Ik probeer dus al een tijdje een afspraak te maken, maar alleen de ochtenden zijn beschikbaar. Ik heb niet een baan dat ik er een halfuurtje even tussenuit kan. Dus toen zei ze dat ik ‘s ochtends om 8:00 moet bellen voor een dagafspraak, dan zou ik wel evt in de middag terecht kunnen. Alleen dat kan echt nooit En ik bel ook niet voor een verkoudheid ofzo.
Ik moet inderdaad om 08:00 bellen en dan kan ik meestal tussen 10 en 2 wel terecht
Mijn hondje is net gestoken door een wesp, in zijn pootje
Harde huil en toen liep hij mank. Ik kan geen angel vinden en het wordt ook niet dik ofzo… maar vind t wel vet zielig
Ja ik dus niet. En ik kan op vrijdag altijd wel in de ochtend alleen mijn huisarts is op vrijdag dicht
Maar als je in de ochtend belt wat voor tijden bieden ze je dan aan? De volgende ochtend? Dat is wel heel kut
Mijn huisarts zit ook altijd vol. Kun je niet wat verder vooruit een afspraak op een later tijdstip plannen? Ik weet natuurlijk niet hoe dringend je afspraak is.
Ja echt tot 10:30 ofzo. Normaal ben ik wel flexibeler op m’n werk maar door de vakantie gaat het nu echt niet lukken.
Oh dat is wel heel karig ook
Ik woon er bijna naast. Dus ik loop altijd binnen van hoi ik ga dood help. En dan ben ik vaak gelijk aan de beurt. Moet wel zeggen dat ik sochtens of tegen het eind van de middag ga.
Ik kan me inschrijven via internet en dan zien welke afspraken er beschikbaar zijn, maar dat is in België. Bij mijn ouders is het ook moeilijk ja
Ah nee, ik vind het altijd zo kut als mensen dat doen. Zeg dan op z’n minst dat je iemand niet meer ziet zitten, maar niet zomaar verdwijnen als je aan het daten bent
Ja kan bij mij ook, maar daar staan dus alleen tijden in de ochtend op.
Ja alleen de komende tijd begin ik elke dag om 7:00, dus ‘s ochtends is gewoon niet mogelijk. Maar ik bel gewoon elke dag om 8:00 en hopelijk is er een keer een plekje vrij.