Mijn huisarts zit ook altijd vol. Kun je niet wat verder vooruit een afspraak op een later tijdstip plannen? Ik weet natuurlijk niet hoe dringend je afspraak is.
Ja echt tot 10:30 ofzo. Normaal ben ik wel flexibeler op mān werk maar door de vakantie gaat het nu echt niet lukken.
Oh dat is wel heel karig ook
Ik woon er bijna naast. Dus ik loop altijd binnen van hoi ik ga dood help. En dan ben ik vaak gelijk aan de beurt. Moet wel zeggen dat ik sochtens of tegen het eind van de middag ga.
Ik kan me inschrijven via internet en dan zien welke afspraken er beschikbaar zijn, maar dat is in Belgiƫ. Bij mijn ouders is het ook moeilijk ja
Ah nee, ik vind het altijd zo kut als mensen dat doen. Zeg dan op zān minst dat je iemand niet meer ziet zitten, maar niet zomaar verdwijnen als je aan het daten bent
Ja kan bij mij ook, maar daar staan dus alleen tijden in de ochtend op.
Ja alleen de komende tijd begin ik elke dag om 7:00, dus ās ochtends is gewoon niet mogelijk. Maar ik bel gewoon elke dag om 8:00 en hopelijk is er een keer een plekje vrij.
Zijn er mensen die ben als provider voor telefoon hebben? Ik kan overstappen voor een vrij aantrekkelijke prijs maar ben bang dat het tegenvalt. Zit nu bij Tele2 en dat bevalt prima maar kom soms niet uit met mbās en bijkopen is duur en vind ik zonde.
Vandaag wilde ik met mijn moeder een NS wandeling doen maar we waren helaas te dom voor deze wereld. Dus de route klopte niet en zijn we op 4/5 ofzo maar teruggewandeld. 20 km in de benen en ben echt moeeeee van die warmte. Maar wel lekker voldaan en zal vast vannacht heel diep slapen
Ik vind het zo onhandig als uitgevers geen ebook uitgeven.
Ja ik heb duidelijk vermeld waar ik last van heb. Maar het helpt ook niet dat ik volgens haar een dubbele afspraak nodig heb.
Ik ga zondag cruisen en heb er zoooooo veeeel zin in. Ik ga dan ook allemaal reviews lezen van de reis en de boot. Ben wel benieuwd omdat het de eerste keer als vegetariĆ«r is op zoān boot.
Jaloers! Heb afgelopen november een cruise gemaakt, en het was echt het beste ooit! Waar ga je heen?
Mijn oom heeft een vriend met een frituur. Nu heeft die vriend een grote opruiming gehouden en heeft mijn oom 3 kilo friet, verschillende soorten kroketten, een doos vol andere snacks, zuurvlees, sate saus en goulash gekregen (en misschien nog wel meer). Dus ik ga me daar straks volproppen met vette hap
Haha ja die kunnen soms best lastig zijn, al heb ik vaak na wandelingen gedaan waar ook steeds stickers waren!
Mijn planning was vroeg opstaan. Kamer opruimen omdat het een enorme zooi is.
Wat er werkelijk gebeurde: op bed gelegen de hele ochtend en middag
Ik las laatst ergens de tip om druiven in de diepvries te leggen, net geprobeerd, zo lekkerš¤¤
Ik heb ook nog nooit nep nagels gehad en ik vind nep nagels meestal heel lelijk zelfs. Dat kan toch niet goed zijn? Maar dit is wel next nevel ja
Oh en ff een ander ding, mijn vader lijkt vaak te vergeten hoe hij mij "moet "aanspreken op de telefoon, niet dat het mij boeit maar dan gaat het van āHallo jumpsuit je spreekt met ehh papaā. Dit blijft al jarenlang doorgaan en we bellen tegenwoordig vaak. Maar hij kan dat niet ofzo?! Niet dat ik dat tegen hem zeg maar ik ben geen zakenpartner van hem oid. En zo klinkt het dan echt