Wat je even kwijt wilt #25

Zijn er mensen die ben als provider voor telefoon hebben? Ik kan overstappen voor een vrij aantrekkelijke prijs maar ben bang dat het tegenvalt. Zit nu bij Tele2 en dat bevalt prima maar kom soms niet uit met mb’s en bijkopen is duur en vind ik zonde.

Ik zit ook bij Ben, net zoals @Mhysa nooit problemen gehad

1 like

Vandaag wilde ik met mijn moeder een NS wandeling doen maar we waren helaas te dom voor deze wereld. Dus de route klopte niet en zijn we op 4/5 ofzo maar teruggewandeld. 20 km in de benen en ben echt moeeeee van die warmte. Maar wel lekker voldaan en zal vast vannacht heel diep slapen

8 likes

Ik vind het zo onhandig als uitgevers geen ebook uitgeven.

Ja ik heb duidelijk vermeld waar ik last van heb. Maar het helpt ook niet dat ik volgens haar een dubbele afspraak nodig heb.

Ik ga zondag cruisen en heb er zoooooo veeeel zin in. Ik ga dan ook allemaal reviews lezen van de reis en de boot. Ben wel benieuwd omdat het de eerste keer als vegetariër is op zo’n boot.

4 likes

Jaloers! Heb afgelopen november een cruise gemaakt, en het was echt het beste ooit! Waar ga je heen?

Mijn oom heeft een vriend met een frituur. Nu heeft die vriend een grote opruiming gehouden en heeft mijn oom 3 kilo friet, verschillende soorten kroketten, een doos vol andere snacks, zuurvlees, sate saus en goulash gekregen (en misschien nog wel meer). Dus ik ga me daar straks volproppen met vette hap :sunglasses:

17 likes

Haha ja die kunnen soms best lastig zijn, al heb ik vaak na wandelingen gedaan waar ook steeds stickers waren!

Mijn planning was vroeg opstaan. Kamer opruimen omdat het een enorme zooi is.

Wat er werkelijk gebeurde: op bed gelegen de hele ochtend en middag :woman_shrugging:t2:

8 likes

Ik las laatst ergens de tip om druiven in de diepvries te leggen, net geprobeerd, zo lekker🤤

2 likes

Ik heb ook nog nooit nep nagels gehad en ik vind nep nagels meestal heel lelijk zelfs. Dat kan toch niet goed zijn? Maar dit is wel next nevel ja

Oh en ff een ander ding, mijn vader lijkt vaak te vergeten hoe hij mij "moet "aanspreken op de telefoon, niet dat het mij boeit maar dan gaat het van “Hallo jumpsuit je spreekt met ehh papa”. Dit blijft al jarenlang doorgaan :joy: en we bellen tegenwoordig vaak. Maar hij kan dat niet ofzo?! Niet dat ik dat tegen hem zeg maar ik ben geen zakenpartner van hem oid. En zo klinkt het dan echt :sweat_smile:

1 like

Mijn huisarts zit juist nooit “vol”, want als je een afspraak hebt loopt het gerust 2 uur (geen grap) uit omdat ze altijd zegt ja kom maar langs. Zo kut altijd :hot_face: ben zelfs in de tussen tijd een keer naar huis gelopen lol. heb dan liever dat ze zegt kom vrijdag maar, al plan ik vanaf nu m’n afspraken wel alleen om 8u ‘s ochtends of zo (= geen uitloop)

Vandaag voel ik me een oma, ik werd ineens superduizeling op m’n werk! Terwijl ik in een redelijk koele ruimte stond, genoeg had gegeten en gedronken. Echt alsof ik weer 14 was, fucking irritant.

Hahaha thanks voor deze bevestiging!

Oh leuk, universal studios!

1 like

Heb bij de h&m jurkjes gekocht in de sale en had nog een club bon voor 4 euro, dus kreeg nu 1 jurkje “gratis”, super chill!

2 likes

Ik heb een dilemma, ik krijg mijn medicijnen bij mijn huisarts in BE, maar ik ben nu in NL. Komend jaar ga ik weer half in NL wonen en ik heb niet genoeg medicijnen nu. Maar mijn huisarts in NL weet niet wat ik slik, dus ik weet niet of ik nu terug moet naar BE voor enkel de huisarts, of dat ik het gewoon bij mijn huisarts in NL ga proberen. Ik denk het laatste

Ik heb dus geen baan en ben nu thuisthuis bij mn ouders en ik word daar altijd zo lamlendig van het niksen (er is hier ook echt niks te doen en heb hier geen vriendinnen nu). Altijd dezelfde ‘klachten’ en dan ben ik weer bang dat het iets ergs is. Ben blij als ik vrijdag weer in Amsterdam ben. @vitaminwater nu echt afspreken!!

1 like

Heeft je dorp een facebookgroep? Daar kan je misschien naar kijken? Of een briefje ophangen in de supermarkt?