Wat je even kwijt wilt #25

Ik wil een chromecast kopen, maar er zijn blijkbaar verschillende? Ik heb geen smart tv en wil Netflix en spotify streamen. Welke heb ik dan nodig?

Ik ging net in mijn eigen auto op de achterbank zitten terwijl ik degene ben die moest rijden

44 likes

Gewoon de Google Chromecast kopen? De mijne was 35 euro destijds. Een chromecast is een chromecast, dus je kan er niet veel anders mee dan dingen mee casten/streamen.

Ik zou huisarts NL doen, en hem dan de contactinfo van je huisarts in BE geven. Dan kan hij het nog altijd navragen moest het nodig zijn.

1 like

Als iemand je op Insta geblokt heeft, kun je dat account dan wel zien maar niet volgen? Of zie je het hele account niet als je zoekt?

Je vind het account niet makkelijk en diegene heeft dan volgens mij 0 volgers en 0 berichten enz

Weet iemand nog iets leuks te doen in omgeving Nijmegen? Wil morgen een dagje wat leuks doen met mn vriend, maar echt geen idee wat!

Haha ok! Via mijn eigen account zie ik het profiel wel, maar via mijn werk insta niet. Zo triest, is een concurrent :joy::sob:

1 like

Rond Engeland, Schotland en Ierland met Holland america lijn. Het is niet de eerste cruise die ik maak met ze, maar wel de eerste als vegetarier

1 like

Sauna? Die nieuwe Thermen bij de Berendonck schijnt heel goed te zijn!

Daar gaan we volgende week al naartoe haha! Ben heel benieuwd!

Laat je weten hoe je het vond? Deze staat ook op mijn lijstje!

1 like

zal ik doen!

1 like

Kan ik iemand blij maken met de messenzegels van de jumbo?

1 like

Echt weird dat ik de afgelopen weken constant aan een persoon uit het verleden denk.

Oh haha toevallig! Ik heb nog twee vrijkaarten, ben erg benieuwd. Wil je laten weten hoe het was?

Ik ga bijna op vakantie en het plan is om naar Noorwegen te gaan, maar de weersvoorspellingen zijn tot nu toe best wel ruk. Nu zit ik al allerlei back-up plannen te maken in m’n hoofd, lekker naar Spanje of Italië ofzo, lekker eten in het zonnetje in plaats van zelf wat koken in het bos. Inmiddels heb ik daar dus bijna meer zin in dan Noorwegen, terwijl ik daar ook heel benieuwd naar ben. Weet nu niet zo goed of ik hoop dat het weer beter wordt of zo blijft :sweat_smile:

1 like

Ja ! Ik heb 3 kaarten vol maar wil er nog 3 hahah

1 like

Jaa, gewoon die van Google. Maar er is er een van 80 euro en een van 40, vandaar dat ik dacht huh?

1 like

Die van 40 is helemaal prima! :slight_smile:

1 like