Wat je even kwijt wilt #25

Iemand had laatst iets gepost van een site waarbij allemaal van die geldverhalen stonden zoals ‘NY on a $50.000 salary’

Ik kom niet meer op die site en ik wil het lezen :sob: iemand hier een idee??

Dat zijn ze niet, dit waren echt geschreven verhalen (ik haat youtube stiekem hahaha)

HELL YEAH GEVONDEN. refinery29

2 likes

Ohh zo leuk! :heart: Schotland en Engeland! Ik heb even gegoogled naar die cruise, ga je ook naar Isle of Skye? Dat vond ik namelijk het prachtigste van alles daar!

1 like

Ja! En heb alles van outlander gezien dus nog meer excited :grimacing:

3 likes

Ik was benieuwd dus ik lees de meest recnete money diary en voel me nu echt heel arm en calvinistisch/sober hahaha

2 likes

Oh my ik heb vandaag Flipz ontdekt: pretzels met chocola. Zoooo lekker. Ben het nu ook met iedereen aan het delen want iedereen moet het weten natuurlijk :see_no_evil:

3 likes

Ik heb na het eten even geslapen en ik ben zo slecht wakker geworden. Ben zo suf en ik zit nu ook met buikpijn op de wc. En er heerst buikgriep op werk dus ik ben echt bang

Ik heb 1 kaart vol, stuur me anders in een pb je adres dan stuur ik ze je op.

Zo lekker zijn die!

Ik wil heel graag nog eens naar het MuZIEum, daar kan je ervaren hoe het is om blind/slechtziend te zijn. Ik hoorde eens op de radio dat dat een erg leuk ‘museum’ is!

Heb hem besteld! Thanksss

Is hier ooit iemand in Wroclaw (Polen) geweest? En wat vond je er van?

Jaa, ik had het ook vandaag geprobeerd na het hier te hebben gelezen! Ik dacht dat ze keihard zouden zijn maar het was heel lekker.

2 likes

Volgens mij heeft mijn moeder ook nog een paar kaarten! Zal haar morgen eens vragen

1 like

Voor mijn middelbare school uitwisseling ben ik daar geweest! Mooi historisch centrum maar verder… :see_no_evil: geen idee want we waren vooral veel op school & bij het gastgezin

1 like

Jeeeej ik ga alvast mn massa moord plannen. Eeeh ik bedoel recepten zoeken om ts koken enzo.

1 like

Er zit een gast ballonnen te doen aan tafel bij Art.

Vier keer ging zo’n zoemende kutvlieg bij m’n oor zitten lawaai maken, vier keer lichten aan en vlieg niet te vinden. Vijfde keer dacht ik: fuck it en heb ik toen ik 'm weer hoorde bij m’n oor heel hard op m’n gezicht geslagen. Hij is dood mensen. Yeheeees

5 likes

Au bain marie is echt heel makkelijk. Dan zet je een pan op een pan heet/kokend water (of ja je hangt hem erin) en dan smelt je dus iets!!

1 like

Wat zit tie met die ballonnen te doen…