Wat je even kwijt wilt #25

Jaa, ik had het ook vandaag geprobeerd na het hier te hebben gelezen! Ik dacht dat ze keihard zouden zijn maar het was heel lekker.

2 likes

Volgens mij heeft mijn moeder ook nog een paar kaarten! Zal haar morgen eens vragen

1 like

Voor mijn middelbare school uitwisseling ben ik daar geweest! Mooi historisch centrum maar verder… :see_no_evil: geen idee want we waren vooral veel op school & bij het gastgezin

1 like

Jeeeej ik ga alvast mn massa moord plannen. Eeeh ik bedoel recepten zoeken om ts koken enzo.

1 like

Er zit een gast ballonnen te doen aan tafel bij Art.

Vier keer ging zo’n zoemende kutvlieg bij m’n oor zitten lawaai maken, vier keer lichten aan en vlieg niet te vinden. Vijfde keer dacht ik: fuck it en heb ik toen ik 'm weer hoorde bij m’n oor heel hard op m’n gezicht geslagen. Hij is dood mensen. Yeheeees

5 likes

Au bain marie is echt heel makkelijk. Dan zet je een pan op een pan heet/kokend water (of ja je hangt hem erin) en dan smelt je dus iets!!

1 like

Wat zit tie met die ballonnen te doen…

Ik ook niet hoor, kan zelfs een kwarktaart laten mislukken. Maar gewoon goed lezen en alles klaarzetten en dan komt het wel goed! Klinkt heerlijk trouwens.

1 like

Het was te verwachten als er buikgriep heerst maar net ook gespuugd en ik voel me zo kut om me ziek te melden. Omdat er al zo erg personeel te kort is :frowning: heb mijn baas al geappt maar ze reageert niet meer

Is dit echt? Omg

:honeybee: :sob:

Nou ik hoop het niet anders ga ik me tot en met de herfst opsluiten in Mn huis! :sob:

Nee dit lijkt wel weer zo’n plaatje van anti limburgers en brabanders die ons uit NL willen zetten!!!1

21 likes

Ja daarom twijfel ik hahahah maar als dit echt is… :hot_face:

Ja maar hoe kunnen mensen nou uberhaupt voorspellen waar al die miljoenen wespen dan heen gaan?

Zowel de tekst als de kaart komen niet erg wetenschappelijk over. Er worden ook nergens bronnen vermeld. Dus ik zou het niet al te serieus nemen.

3 likes

Oops heb het al doorgestuurd naar 100 chats en groepschats :upside_down_face: :slightly_smiling_face: #paniekzaaier

8 likes

Ik heb dat ook vaak bij mijn ouders hoor, blijf daarom ook nooit lang! En jaaa laten we wat leuks doen, tot wanneer ben je er? Ik ga de dag erna wel een paar dagen op vakantie (naar jouw thuishaven hahaha een soort ruilen)

1 like

Ik heb de wasmachine per ongeluk aangezet en wacht nu tot die klaar is. Wil de was er geen nacht in laten zitten

Ik was net een hapje eten met een vriendin en toen heeft een random guy verderop voor ons een nagerecht besteld en deze op zijn kosten
…

16 likes