Ik ook niet hoor, kan zelfs een kwarktaart laten mislukken. Maar gewoon goed lezen en alles klaarzetten en dan komt het wel goed! Klinkt heerlijk trouwens.
Het was te verwachten als er buikgriep heerst maar net ook gespuugd en ik voel me zo kut om me ziek te melden. Omdat er al zo erg personeel te kort is heb mijn baas al geappt maar ze reageert niet meer
Nou ik hoop het niet anders ga ik me tot en met de herfst opsluiten in Mn huis!
Nee dit lijkt wel weer zoān plaatje van anti limburgers en brabanders die ons uit NL willen zetten!!!1
Ja daarom twijfel ik hahahah maar als dit echt isā¦
Ja maar hoe kunnen mensen nou uberhaupt voorspellen waar al die miljoenen wespen dan heen gaan?
Zowel de tekst als de kaart komen niet erg wetenschappelijk over. Er worden ook nergens bronnen vermeld. Dus ik zou het niet al te serieus nemen.
Oops heb het al doorgestuurd naar 100 chats en groepschats
#paniekzaaier
Ik heb dat ook vaak bij mijn ouders hoor, blijf daarom ook nooit lang! En jaaa laten we wat leuks doen, tot wanneer ben je er? Ik ga de dag erna wel een paar dagen op vakantie (naar jouw thuishaven hahaha een soort ruilen)
Ik heb de wasmachine per ongeluk aangezet en wacht nu tot die klaar is. Wil de was er geen nacht in laten zitten
Ik was net een hapje eten met een vriendin en toen heeft een random guy verderop voor ons een nagerecht besteld en deze op zijn kosten
ā¦
Kan prima hoor, gebeurt niks mee
Ik dacht altijd dat dit alleen in series en films gebeurde
Had hij een lekker nagerecht gekozen?
Dit wordt toch niet nacht drie op rij wakker liggen door kutmuggen? Heb echt een slaaptekort en nu hoor ik verdomme weer die mug maar ik zie hem maar nergens. Word er echt leip van, ben kapot.
Edit: heb spijt nu dat ik niet zoān insecten dood spray heb gekocht, slecht voor het milieu en mān gezondheid maar totaal niet kunnen slapen is ook niet ok.
Edit 2: nou heb er eentje vermoord en hij had donker bloed in zich dus beter is het degene die ik al paar nachten zocht. Ook grappig hoe je eerst nog netjes met je geverfde muren omgaat en nu interesseert het me geen reet meer, als dat kut beest maar dood is.
Haha
Ik vond het eerlijk gezegd een beetje gek! En wist me ook geen houding aan te nemen daarna haha. En ik at het toch niet⦠maar nu voor hem wel dus. De bediening zijn dat het een vriendelijk gebaar was van die man verderop. Wij hebben bedankt maar verder niets eigenlijk, ja sorry het overviel ons en hadden er niet om gevraagd ofzo Hij heeft verder ook geen verwachting gehad dachten wij want hij āwildeā ook niks geen gesprek gehad of iets. Hij was al in de 40 gokten wij
Hoe vaak hyperventileren jullie?
Ik zat vanavond bij de HAP na een hyperventilatie-aanval met best wel serieuze verschijnselen (hyperventilatie dus, o.a. pols van 150, tintelingen in mijn linkerarm -en hand). En die huisarts vond het maar vreemd dat ik op 33jarige leeftijd nog nooit had gehyperventileerd?!
Ik heb een zevental lappen (meubel)stof van 2 bij 2 meter. Hele leuke stoffen, maar ik zou echt niet weten wat ik ermee kan, behalve kussenhoezen naaien. De stoffen zijn te dik om er echt kledingstukken van te maken. Jullie nog geniale ideeƫn wat ik ermee kan doen?
Ik adem chronisch verkeerd haha dus heb er best vaak last van. Ben je nu weer thuis?
Hm het is echt van dat gordijnstof, dus vrij stug. Ga het wel op mijn lijstje zetten voor ideeƫn haha, misschien in de winter wel fijn van die dikke stof.