Nieuwe bekleding voor je eetkamerstoelen of een fauteuil?
Ik had het in eerste instantie gekocht als grand foulard voor over mijn bankje, maar mijn bankje bleek toch te groot te zijn haha. En heb geen eetkamerstoelen (woon vrij klein). Zit wel nu te denken aan van die katoenen tasjes.
Ja ik! Lees het nu pas en moet verder even bijlezen dus ik weet niet of je al veel reacties hebt, maar ik ben er vorig jaar geweest en ik vond het een leuke en mooie stad! Wij zijn er toen 3 dagen geweest en dat was wel echt genoeg, dus ik zou het niet aanraden om veel langer dan dat erheen te gaan.
Ja mocht gelijk naar huis. Zou vanzelf over gaan. Zo niet dan kon ik morgen de huisarts bellen, hardlopen, naar de psychosomatische fysio, hardlopen, yoga, hardlopen of hardlopen. Aan het einde zei hij nogmaals dat sporten het allerbeste was. Dus toen vroeg ik of hij sportte. Nou je raadt nooooooit wat voor sport hij deed (hardlopen dus). Vond het een hele bijzondere vent want een van de eerste vragen was of ik lachgas had gebruikt.
Heb haar video niet gezien maar ik heb hetzelfde! Ik krijg zoveel complimenten over mijn assige haar maar na 3 jaar bleken heb ik besloten om er toch mee te stoppen. Na de laatste keer voelt m’n haar echt zieliger dan voorheen, ondanks dat m’n kapper zei dat m’n haar het echt goed volhield. Dan maar gewoon weer highlights zetten en minder complimenten krijgen
Ik had er vorig jaar best wel last van. Op veel terrasjes enzo . Ik heb t gevoel dat er toen veel meer incesten waren dan nu.
Ik heb in oktober een heel groot event van mijn werkgever. Voor de event mag ik 3 personen meenemen.
Nu HAAT ik het onwijs dat mijn ouders gescheiden zijn en beide een nieuwe relatie hebben.
Ik wil ook liever niet dat mijn ouders samen komen.
Ik kan het niet opsplitsen, want ik mag maar 1 keer naar binnen.
Vliegenwereld 0 - 1 Jon
Ik moet een uur wachten in Tilburg voordat m’n favo ontbijtplek open is dus nu zit ik een soort van ongemakkelijk in mn oude huis te wachten
Wat is je favo ontbijtplek dan??
Ben je wel eens bij Bikken en Bakken geweest? Daar hebben ze echt heel lekker brood enzo en die is al om 8u open!
Buutvrij! Ik ga meteen op de kaart kijken.
Ik heb een jurkje met blote benen aan(wel lange mouwen) zonder jas, maar het is eigenlijk helemaal geen lekker weer…
Uuugh ik heb een training van mn werk vandaag en ik ben iets te laat. Ik haat het om te laat te komen, maar tis mn eigen schuld want ik heb verkeerd naar de tijd gekeken. Maar ik haat het zo om dan te laat binnen te komen en dat iedereen dan zo naar je kijkt en je het hele verhaal van de trainer even komt interrupten
Ooooh ik ben veel te warm gekleed, het is nog steeds zo benauwd op kantoor. De klimaatbeheersing kan het niet meer aan volgens mij.
Ja wtf wanneer gaat het nou regenen/afkoelen. Ik ben ook veel te warm gekleed. Ik had niet verwacht dat ik dit ooit zou zeggen maar ik wil regennnn. Het is maar goed dat ik morgen naar Ierland ga.
Heb zoveel zin in mn weekendje Antwerpen ben er al 1000x geweest maar lof it zo. Plus ik vind Belgen zo lief. Wisten jullie trouwens dat ze een mes mee nemen in de auto om de weg af te snijden?
( Waarom pretty… hoe kom je op een flauwe belgen mop als je het over je weekendje weg hebt…)
Ik heb dus zo vaak blaren onder mijn tenen en dat is dus echt pijnlijk gewoon. En ik moet zo werken
Had mooie lange nagels gespaard op vakantie, één tel terug op stal en ik buig er al een dubbel