Hier ook maar vreemd genoeg voel ik de intense behoefte om naar buiten te rennen en door de regen te dansen hahaha wat is dit voor kronkel in mijn hoofd
Ik stapte net op de fiets naar het station toen het begon te miezeren en dacht âZal ik de bus pakken? Neh, stopt zo wel weerâ. Inmiddels sta ik met een doorweekte onderbroek op het station 
Bij mij zwakte het af na een maand of twee denk ik! Al had ik vorige maand voor het eerst doorgeslikt en toen kreeg ik er wel weer last van.
Ik las hier op het forum ergens dat inspreken voor recepten mis ging. Nou ik deed het net ben de helft vergeten volgens mij. Normaal kan het online maar die site is weg.
En hoe weet ik nu dat het besteld is. Stom om nu weer te bellen en in te spreken.
Ik weet dat er niet iets bestaat zoals teveel knoflook, maar ik ben wel toch ook bang voor de walm die ik inmiddels om me heen heb hangen.
Haha, ik dacht zo ook, maar ik durf het niet meer zo goed, nadat de beveiliging de avond na een maaltijd met een goede hoeveelheid knoflook me thee kwam brengen en gelijk zo ging snuiven. âWat ruikt je spreekkamer naar knoflook!â Heb toen kauwgom gekauwd voor mn leven, maar hij bleef het ruiken en voelde me daar wel echt ongemakkelijk bij als ik de halve dag met mensen moet praten.
Ik geniet zo van thuiswerken. Krijg ik net zo veel gedaan als op werk? Nee. Geniet ik ervan en breekt dit heerlijk mijn week? Absoluut.
Ik werk ook veel thuis en vanuit huis, maar ik heb sinds ik terug ben van vakantie nergens zin in? Het enige wat ik vandaag heb gedaan is mijn onkosten formulier van de afgelopen 2 maanden in orde gemaakt.
Ben echt waardeloos nu en voel me ook schuldig, maar het is ook gewoon zo rustig, ik kan ook gewoon niet zoveel nuttigs doen.
Na een bezoek aan de Koreaanse metro kan ik je zeggen dat dit inderdaad bestaat 
Ik vind teensokken vreselijk haha.
denk trouwens dat mijn schoenen te afgetrapt zijn en een te dun zooltje hebben.
Had vandaag nieuwe aan en geen last.
â-
Ik heb mijn zwembadje maar weer opgeruimd. Alleen het luchtbed loopt nauwelijks leeg
O, en mijn katten kunnen het balkon even niet op zonder dat ze natte pootjes krijgen. Zie nu dat ik net op tijd was met opruimen, want het regent nu best hard 
Een pot met âhet zit dropâ en dan drop
Ben net terug van afspraak, helemaal nat geregend. Maar vanmiddag weer een afspraak. Dus moet ik straks al die natte dingen weer aan. Voor nu even met koffie op de bank.
Dit!
Normaal ben ik thuis juist heel erg productief, maarwerk nooit thuis als de kinderen er zijn want kan me niet concentreren en word 1000x gestoord.
Maarja, vakantie en vriend moest onverwachts werken.
Dus een dagje thuiswerken tussendoor.
Heb met een schuin oog al 3 films gezien 
HA ik heb geen weerbericht gekeken en heb geen jas mee vandaag.
Dit overkomt me elke keer als het regent. Geen jas mee. Geen eten mee. En dan of doorweekt regenen of verhongeren.
Dus ik heb nu de koekjes voorraad maar aangevallen. En ik hoop dat het nog droog wordt.
Bij mij zijn ze nu aan het verbouwen en vanuit de aannemer kwam er een tegelzetter en iemand voor beton cire, maar ik kwam binnen en rook enorm naar rook.
Heb toen de externe tegelzetter en beton cire er voor aangesproken, maar ligt het aan mij of is dat echt not done om in iemands huis te gaan roken? Heb ook bij de aannemer gemeld, maar dacht echt: dit is mega onbeleefd??? Of ben ik nu onbeleefd om naar hen te vragen of ze niet binnen willen roken?
Nee, ik vind niet dat je onbeleefd bent. Het is jouw huis en als jij niet wil dat er gerookt wordt is dat jouw goed recht. Hij had het ten minste eerst kunnen vragen.
Ik zet ook aaaaaltijd tv aan, iets van Love Island of zo haha!
Ik ben echt een puinhoop. Vanmorgen moest ik huilen omdat ik niet zo gelukkig ben op mijn werk en mezelf elke ochtend uit bed moet slepen.
Toen bedacht ik dat als ik dit over een maand nog heb, ik dan gewoon mijn baan opzeg, mijn huur opzeg en vertrek naar Zuid Amerika.
Vervolgens moest ik nog harder huilen omdat ik opeens besefte hoe ontzettend veel ik mijn vrienden dan ga missen.
Wat een onmogelijkheden.
Haha mijn collega " Ahw jij bent echt zon meisje van 12 als je iemand leuk vind."
So true