Alleen een beetje jammer dat het zakje zo snel leeg is
Oh wat schattig
Ik heb na vandaag al weekend, wat ga ik met al die vrije tijd doen? Heb nog niet zoveel gepland. Misschien pak ik vrijdag ergens de trein heen ofzo⦠luxeprobleem I know
Ik ben zo geirriteerd. Dje jongen van de winkel tegenover ons heeft nooit geappt . Maar ze kijken steeds als ik langs loop en net deed hij zon telefoon handje naar mij⦠APP GEWOON OF LAAT ME MET RUST
Ah ja dat is een goeie ter inspiratie! Thanks
Bleeegh dit is zo kinderachtig!
Ik heb vannacht over jullie gedroomd. We gingen met zn alle op een soort verrassingsreis en toen bleek dat we een weekend naar Lapland gingen om het noorderlicht te bekijken
En @Zemraluani en ik wilde nog afsluiten met een feest als we dan terugkwamen.
Helaas weet ik niet hoe het noorderlicht eruit gezien zou hebben, want we stapten net in de trein en toen werd ik wakkerš
Morgen laatste werkdag voor mijn vakantie en deze week kruipt echt voorbij. Staar ook maar wat voor me uit. Gelukkig nog 2 afspraken vandaag maar verder hoeft er echt niets meer per se af.
Onze hond is vanochtend aangevallen door een andere hond ⦠zn neus bloedt, als we t beetje schoonmaken met water geeft ie verder geen kik. Moeten we nog iets anders doen dan alleen schoonmaken? Het bloedt nu al niet meer zo erg, dus dat scheelt. Maar goed dat hij niets heeft teruggedaan, want hij is kruising pitbull, dus dan weet je wel wat er gebeurd/gezegd wordt ā¦
even de dierenarts bellen en advies vragen.
Ik kreeg gisteravond laat zoveel kiespijn rechtsboven, heb ās nachts een pijnstiller gepakt en nu heb ik nergens meer last van?
Hoop echt dat dit eenmalig was. Anders ga ik maar even langs de tandarts want die pijn was niet te doen. Heb daar een maand geleden 2 gaatjes laten vullen dus het zou in ieder geval geen gaatje moeten zijn.
Oh wat schrikken zou inderdaad even de dierenarts bellen. Arm beestje
Ik ben iets meer dan een maand geleden (weer) begonnen met de pil en ik heb me een aantal weken zo ontzettend kut gevoeld mentaal. Er was wel het een en ander aan de hand, maar niet zodanig dat ik dat kon rijmen met de mate van hoe slecht ik me voelde. Dus ik heb er ook aan gedacht dat het misschien de pil was die erin meespeelde. Weet natuurlijk niet 100% of dat zo is, maar ik voel me nu sinds een week weer een stuk beter, terwijl er qua omstandigheden niet veel veranderd is. Hoop dat dat bij jou ook zo zal zijn.
Een goede vriendin van mij is ook een directe collega en normaal gesproken appen we constant over het werk, maar omdat ze nu een paar weken met vakantie is en ik haar niet wil lastigvallen met saaie kantoorpraat ben ik alles aan het bijhouden in een aparte app.
Op Facebook werd zoān nieuwsbericht gedeeld over iemand van 19 die zich genderneutraal voelt en X in het paspoort heeft staan i.p.v. M of V en gelijk bij de reacties lees ik al āAfschietenā staan. En nog meer van zulke reacties. Ik heb zin om die mensen te verklikken bij hun werkgever want ik vind het echt misselijkmakend dat mensen dit gewoon onder hun eigen naam schrijven. Alsof je je niet hoeft te schamen voor zulke reacties. Ik lees normaal expres geen reacties trouwens maar ik drukte per ongeluk op een verkeerde knop.
Dit heb ik ook vaak 1e luisteren meh en daarna oke i like this.
Hier ook maar vreemd genoeg voel ik de intense behoefte om naar buiten te rennen en door de regen te dansen hahaha wat is dit voor kronkel in mijn hoofd
Ik stapte net op de fiets naar het station toen het begon te miezeren en dacht āZal ik de bus pakken? Neh, stopt zo wel weerā. Inmiddels sta ik met een doorweekte onderbroek op het station
Bij mij zwakte het af na een maand of twee denk ik! Al had ik vorige maand voor het eerst doorgeslikt en toen kreeg ik er wel weer last van.
Ik las hier op het forum ergens dat inspreken voor recepten mis ging. Nou ik deed het net ben de helft vergeten volgens mij. Normaal kan het online maar die site is weg.
En hoe weet ik nu dat het besteld is. Stom om nu weer te bellen en in te spreken.