Ik ben vanavond laat thuis van werk dus heb vanochtend zo’n skinny salami pizza van Magioni gekocht want die is in de bonus en wilde ik een keer proberen. Maar nu baal ik hier echt van want wil gewoon een echte pizza
Gister erachter gekomen dat ik op dezelfde dag jarig ben als @Banananana en dat vind ik dus echt super leuk. Ik ben gek op alles wat met bananen te maken heeft, dit is echt meant to be haha.
hoe weet je dat.
In het interessante feitjes topic staat een link naar een soort kalander
Ohhh hahah nice! Sws mtb
Huh nee super aso om te gaan roken in iemands anders huis. Dat trekt ook in muren etc., doe je toch niet? En sowieso; je bent aan het werk. Als je pauze hebt en wilt roken ga je toch naar buiten :s
Ik heb gesport vanmorgen, maar in plaats van dat ik nu lekker energiek de dag kan beginnen ben ik echt super slaperig sindsdien. Helemaal leeg. Het ging ook echt super slecht, ik was heel chaotisch en onhandig bezig met verkeerde gewichten etc. Mijn armen voelen nu ook super slap.
Op zich heb ik wel een betere nacht gehad dan de rest van afgelopen nachten, maar misschien was het toch te kort ofzo. Hopelijk vannacht wat langer.
Oh en ik wilde nog kwijt dat ik zo blij ben met dit weer! 19 graden, bewolkt, regen en wind. Wie had dat gedacht, ik word normaal gesproken chagrijnig van dit weer. Maar het voelt echt alsof de lucht weer wat meer open is en ik normaal kan ademhalen, love it.
Wat balen dat je je werk zo stom vindt. Wil niet de positiviteitsguru uithangen, maar als je eens denkt in mogelijkheden: baan opzeggen, tijdelijk onderhuur en dan reizen naar Zuid Amerika? Of baan opzeggen, vakantie en daarna een andere baan zoeken? Er is meer mogelijk dan je denkt.
Hooooly moly, ik heb een keileuke opdracht binnengehaald.
Het is een beetje lastminute, maar ik mag morgen 6 raamtekeningen maken bij een heel bekend café hier in de omgeving, in mijn stijl. Ik werk heel abstract en typografisch dus dat gaat echt kei nice worden en afsteken van wat men normaal verwacht.
Zin in.
Ik moet sparen, maar het enige waar ik aan kan denken is dat ik naar de stad wil om dingen te kopen
Pffff lekker natgeregend onderweg naar huis… Zat ook nog 2 minuten “vast” met een vrouw op een bepaald punt op de stoep, anders werden we echt compleet onder gesplasht door voorbijrijdende auto’s
Misschien zelf iets bakken? Dat zou ik doen, is niet zo moeilijk, maar toch persoonlijk
Wat tof! Succes morgen
Nou, ik heb geprobeerd ze over te halen maar de poes gaat morgen terug. Vind het zó rot, t is zo’n leuk beestje. Als het samen zou gaan met mijn eigen twee katten had ik haar bij ons in huis genomen, maar dat kan helaas niet
Ik heb er een, nog nooit gebruikt, die je voor de helft van de prijs mag hebben!
Het regent en ik lig in bed. Zo fijn
ik heb een minpunt aan mijn vriend ontdekt! ik vind het eigenlijk best jammer dat mijn vriend niet leest (boeken)
als je een partner hebt, leest hij of zij boeken? ja =ook af en toe of eens in het jaar, dus, ook soms.
nee is gewoon nee en nooit.
- ja
- nee
0 stemmers
Nee en ik vind dat ook jammer… Mannen die boeken lezen vind ik vaak ook sexy haha
ja ik zag het in een vlog voorbij komen en toen dacht ik echt voor het eerst: hey wat jammer dat die van mij dat niet doet
Haha ja, als die deuren opengaan slaat de kimchi-soju-knoflook walm je keihard op je neus.