Wat je even kwijt wilt #25

Ja maar iedereen is toen natuurlijk heel erg bang geworden. Die vloeistofregel is ook van later, maar na 9/11 werd na elke (gelukte of mislukte) poging tot kapen/aanslag weer iets verboden lijkt het wel. Een idioot met explosieve vloeistof? WEG MET JE SHAMPOO. Iemand een bom in zijn schoen? LEVENSGEVAARLIJK, SCHOENEN :joy:. En natuurlijk die nieuwe bodyscans waar je met je armen omhoog in moet staan, dat zou ook weer meer dingen kunnen opsporen en ‘veiliger’ zijn. Ik hoop natuurlijk dat het allemaal werkt maar ik vraag het me weleens af als ik weer douchegel in een miniflesje sta over te gieten omdat ik op reis ga.

Misschien is het wel een complot van de drogisten die dure mini’s willen verkopen :smiling_imp:

3 likes

Hoe weet jij dit haha

4 likes

Dankjewel, je hebt ook gelijk, alleen ik voel me dan schuldig terwijl het gewoon overmacht is. Ik ben weer onderweg naar huis
 doordat m’n collega die training nu geeft schuiven allerlei andere dingen ook op en we zijn niet zo’n groot bedrijf dus ik kreeg nu het gevoel alsof ik t hele bedrijf ophoud. Maar ik moet het loslaten, als het anders had gekund had ik dat sowieso gedaan, ik kruip thuis weer lekker in bed. Nogmaals bedankt :blush:

1 like

De AIVD dalijk op dit forum:
image

@grace haha ja ik word ook altijd chagrijnig van dat overgegiet en van die mini deo’s aanschaffen.

14 likes

Ja klopt, dat was 2006. Ik was met mijn ouders op vakantie in (bloedheet, want augustus) Californië en wij hadden een binnenlandse vlucht de eerste dag dat die nieuwe regel inging. Totaaaaale chaos op het vliegveld, iedereen had natuurlijk allemaal flesjes water mee want het was echt heel warm, dat mocht allemaal niet, ziek lange rijen omdat veel mensen gewoon naar het vliegveld gekomen waren en nog niet van deze regels gehoord hadden, echt feest.

Ik heb wel echt talent voor dit soort dingen op de eerste dag uitproberen, ik moest ook ooit de Deens-Zweedse grens over de eerste dag dat 'ie dicht was, toen heb ik daar ook twee uur in de rij gestaan om op het perron van de trein te komen.

3 likes

Ik wil even zeggen dat als je door de personeels controle van Schiphol gaat je wel meer mee mag nemen, zoals bijvoorbeeld grote deoflessen. Ik zet ook in op schijnveiligheid :+1:

Hahaha mijn moeder heeft een paar weken vrij en verveelt zich een beetje. Ze wil een verjaardagscadeau voor mijn vriend kopen en ik had gezegd dat hij wel een gereedschapskist wilde, dus daar heeft ze uitgebreid vooronderzoek naar gedaan want ja het moet wel een goeie zijn dan. Net krijg ik allemaal appjes van haar over wat voor gereedschap hij allemaal wel en niet heeft en ik app terug, dat weet ik allemaal niet precies. Hoor ik even later de telefoon van mijn vriend in de andere kamer afgaan en hoor ik hem opnemen, ‘Hee hallo! Uh ja ik heb een hamer, hoezo?’ :joy:

53 likes

Aivd als jullie dit lezen. Je mag 1 liter in allemaal kleine flesjes meenemen en je mag een lege water fles meenemen. Dus eigenlijk zou ik als ik wil alsnog kunnen D.I.Y bommen.

‘Die ene gif met die man die zo doet van euy slim he’

1 like

Wat respectloos! Wel knap van je dat je zo doorzet!

Meestal kan je wel iets kalmerends krijgen. Ik heb het nog nooit gedaan, maar veel vriendinnen van me wel. Anders gewoon iets uit de etos?

Ja dit snap ik ook niet inderdaad. Een aansteker mag je ook gewoon wel mee, tenminste die zijn er bij mij nog nooit uitgehaald, en dan kun je gewoon een fles wodka ofzo achter de douane kopen en dat aansteken.

Ben al weer helemaal klaar met werk. Moest een bestelling wegbrengen en ga echt kaulo langzaam teruglopen.

1 like

Hahaha ik zag dat je je verbeterde maar wou bijna zeggen hoe langzaam Frida?

1 like

Ik zag dat Memphis Depay nummers heeft uitgebracht. Ik dacht eerst van ehh typisch, houd je gewoon bij het voetballen. Maar het klinkt echt best ok? Valt me alles mee.

Hehe het is 11 uur en ik ben op weg naar huis

8 likes

Yes, heb ik gedaan voor inderdaad een lange vlucht! Ze deed bij mij totaal niet moeilijk, kon gewoon telefonisch. Volgens mij kreeg ik toen 2 pilletjes, een voor heen en een voor terug. Ik dacht Oxazepam, maar het kan ook best een andere -pam geweest zijn.

Ah wat stressvol :pensive: veel succes!!!

OMGG ik heb een koptelefoon waarbij mn muziek aangaat als ik hem opzet. Maar soms als ik hem op heb zonder muziek aan en beweeg dat gaat mn muziek weer aan.
Dus ik stond net voor de spiegel en ik zei iets van i am feeling myself. En toen ging mn muziek aan en het liedje zei “exuse me while i feel myself”

Toeval bestaat niet.

16 likes

Lief, dank je!!

Ik heb sojaeiwit van Holla.nd&Barr.ett eigen merk, ook niet zo graftakkeduur. Smaakt niet lekker maar ook niet naar krijtjes gelukkig. Ik mix hem altijd met sojamelk voor een supershake (lifehack omg).