@Hatsmetflats wat een heftige situatie. Ik hoop dat je even wat rust kan vinden in het huis van je vrienden! En dan stapje voor stapje alles bekijken en wat je er aan kan doen. Dikke knuffel <3
@Hatsmetflats Wat heftig allemaal! Ik snap dat je er even doorheen zit als die allemaal tegelijk gebeurt. Ook van die vrienden van je ouders die in 7 weken tijd twee van hun kinderen verliezen? Hoeveel pech kunnen sommigen mensen hebben. Goed dat je even rust voor jezelf neemt van je scriptie, je hebt genoeg op je bordje.
Ja zo chill. Ik heb nog steeds geen kleine garderobe maar wel maar een klein actief bestand haha
Gelukkig is het je buurman en zal hij je nog weel een keer zien als je er zo fabulous uitziet als dat je bent. Daarnaast heb je hem al eerder gezien (toch?) en heb je dus geen eerste indruk verpest. Tot slot wijst zijn reactie er ook op dat hij ook weet dat je er normaal niet zo uitziet.
Er is dus hoop. Amen.
Mijn moeder heeft nog maar een borst en ze heeft dus een prothesebadpak nodig en die zijn súper duur. Ze had er laatst eentje gekocht maar die was helemaal dun geworden aan de achterkant, echt na een maand. Dus toen heeft ze hem teruggestuurd met een briefje erbij en ze heeft net een mail gehad dat ze een nieuwe mag uitkiezen met een speciale tip er bij voor uit welke lijn omdat ze veel zwemt en ik vind het zo lief is natuurlijk gewoon normaal maar ik ben gewoon blij dat ze het zo makkelijk voor haar maken
Nahw! Ik vind het altijd zo mooi om te zien als mensen echt hart hebben voor hun klanten en voor wat ze doen! Wat lief
Mn manager had mij met mijn bday niet eens gefeliciteerd. Ze wist dat ik jarig zou zijn die week want ze zeurde om tractatie. Mn collegas feliciteerde me waar zij bij was. (Iets verderop maar toch) er was taart en shit.
Maar van sommige mensen heb ik een cadeau gekregen en diegene geef ik ook wat terug. En nu was gister iemand jarig van wie ik een cadeau had gekregen dus ik had wat voor haar mee.
Zegt mn manager ik ben zaterdag jarig he !! Zo van ik wil ook een cadeau.
Ik dacht ja daaag pleur op. Maar dat wou ik natuurlijk niet zeggen dus ik lachte een beetje mee. Maar nu bedacht ik me dat zij dit weekend er niet is en ik daarna een week vrij ben haha girl bye.
( Het is niet dat ze niks krijgt we hebben zon systeem dat mensen die jarig zijn diegene die na hun jarig zijn een cadeau moet geven. Maar goed ik werk voor een uitzendbureau en die tellen zogenaamd niet mee ofzo)
Ik heb een poging gedaan tot nailart. Resultaat: de nagel op de ene hand heeft een goed gelukte driehoek, de nagel op de andere hand heeft een dikke streep met een vingerafdruk
Ik ga nu naar de kringloop, Lidl voor planten, Tuinland en als afsluiter naar de AH om (Belgische/zure) mayo te halen. Wholesome 11/10.
Ik heb hier ook nog een paar zakken met kleding staan en ga die naar de kledingbank brengen. Daar zitten ook wat leuke jurkjes en nettere dingen bij en vind dat iemand die het echt nodig heeft, dit ook gratis moet kunnen krijgen dan. Nu nog kijken wanneer ik het in kan leveren want was het even vergeten dus thanks!
Ik wil dit…
Mijn kat is vandaag 5 jaar geworden. Dat betekend dat ik haar al bijna 5 jaar in leven weet te houden, doe ik beter dan met planten.
Zoveel ergernissen op het vliegveld.
327.53 en het is voor jou
T past niet door mn brievenbus. Echt geen zin om open te doen en dan uit te leggen wat er in godnaam in het pakketje zit.
aangepaste urban art… niemand die iets doorheeft
Thanks voor de tip, vanavond even kijken. Ik vakantie stories juist echt heerlijk!
Ze zijn jaloers!! Hahah
zie je ook mensen die je muten?
ik begrijp het overigens wel, vind veel stories irritant maar ik mute mensen dan altijd haha