Wat je even kwijt wilt #25

Ah thanks maar ben allergisch voor soja dus die is geen optie. Vandaar dat ik rijsteiwit gekocht heb.

Lol ik denk dat ik mn aannemer leuk begin te vinden hahahaha

1 like

Volgens de kaart heb ik bereik bij Tele2 in mijn thuisdorp maar in het echt valt dat tegen (altijd maar 1 streepje bereik). Zou ik daarover kunnen bellen?

Huel misschien?

1 like

Nee want je hebt geen bereik heheh. Graphe gewoon doen

35 likes

Yesssss, ik heb zo goed als nieuwe docs kunnen scoren voor een leuke prijs. Blaren incoming!

4 likes

Nee Noorwegen is zelfs in de stromende regen fantastisch!

3 likes

Orangefit bevalt mij supergoed! Kan ook niet tegen soya. Smaakt prima.

1 like

Ik krijg een dik bedrag van de verzekering, ben echt blij!!

Ik wist niet eens dat ik het kon claimen. Het huis moet geverfd worden dus er kwam een schilder langs, en hij zei toen dat de schade door het weer komt en dat je dat kan claimen.
Dus dat heb ik gedaan en nu krijg ik 2000 euro (=vrijwel alle kosten)! :grin:

28 likes

Bleh. Ik zou naar lowlands gaan dit jaar maar ik weet niet of ik er eigenlijk nog zo’n zin in heb? Ik wil heel graag, al een aantal jaar maar opeens heb ik er niet zo’n zin meer in en ik weet niet waarom?

En nu ben ik heel erg aan het twijfelen.

Ah jammer! Ik ken het gevoel wel, dat je heel lang naar iets uitkijkt en als het bijna zover is geen zin meer hebt. Ik zou wel gaan, wordt vast leuk en anders weet je ook dat het niks voor je is toch? En ik zou ws spijt krijgen als ik niet zou gaan. Oh ja en ik ga ook dus dan kunnen we meeten :grin:

(Als je niet gaat, weet ik nog wel iemand die je kaartje wil hebben :stuck_out_tongue: Maar zou gewoon gaan!)

Ja het was eerst ook zo dat ik heel lang niet wist of ik vrij zou kunnen krijgen en nu heb ik vrij en nu weet ik het niet? Ik denk vooral ook door de mensen waarmee ik ga. Ik ga met een vriendin + 2 vriendinnen van haar dus ik weet niet echt of de klik er is en hoe het onderling gaat zijn.

Ik kreeg net deze advertentie te zien:
image
:joy:

18 likes

Ik heb echt een dip :cry:
Ik heb lang vakantie (onderwijs) en ben vrijwel op m’n eerste vrije dag vertrokken óp vakantie, waar ik nu vier dagen van terug ben en ik doe letterlijk niks. Ik lig in bed en op de bank en heb wat boodschappen gedaan. Ik verveel me, terwijl ik zoveel zou kunnen doen (lezen schrijven studiedingen regelen voorbereiden voor werk naar de stad kasten uitruimen leuke dingen doen), maar kan me er niet toe zetten. Alles voelt als ‘too much’. Ik heb altijd wel even een baaldag als ik terug kom van vakantie, want opeens ben ik weer alleen en is hetgeen waar ik zolang naar uitkeek voorbij, maar dagenlang? Nee.
Ik wil eigenlijk gewoon weer werken? Structuur, druk zijn, en kunnen genieten van een uurtje niksen.

Ik realiseer me dat dit echt een enorm ‘luxe probleem’ is maar ik voel me echt kut en leeg en bah.

Heb dit weekend wel een festival maar daarna nog heeel veeel niet ingevulde tijd. Iemand tips?

2 likes

Shit mijn fiets hangt zo ongeveer aan elkaar met (haar-)elastiekjes en tie-rips, en nu heb ik net ook nog mijn achterband kapot gereden. Er kwamen allemaal belletjes uit aan de zijkant van de buitenband, dus dat zou een leuke opknapbeurt worden. En nu denk ik dat ik maar een swapfiets ga halen. Tenzij iemand nu een retegoed argument heeft om me tegen te houden (of een fatsoenlijke tweedehands fiets van onder de 80 euro waar ik met mijn lange lijf op pas en die het langer dan een jaar volhoudt)

Wat een goed concept! Dit ga ik ook proberen.

2 likes

Wat een geniale oplossing. Ik ga dit ook een keer doen als ik zo’n niksige dag heb.

1 like

Mijn innerlijke hyper-beloningsgevoelige kleuter wordt hier helemaal enthousiast van. Dit ga ik voortaan ook proberen :smiley:

5 likes

Ik weet niet of het een argument voor of tegen is maar ik zag wel dit stuk net wat ik hier toch nog wilde delen na het gesprek over swapfietsen eerder deze week https://www.groene.nl/artikel/swap-bewoners

Qua fiets van onder de 80 euro… Je zou bij ASVA kunnen kijken als je student bent maar ik gok dat die nu geen verkoop doen omdat het zomer is. Achterband vervangen zodat je iets meer tijd hebt om uit te kijken naar een nieuwe fiets? Want als je een fiets van 80 euro wil kun je daar ook maar 4/5 maanden voor swapfietsen

1 like

Dit is inderdaad zooo lekker! Kan ze alleen niet meer vinden :frowning: ben echt verslaafd aan die met pure chocolade.