Hahaha ik ook! Love de mute functie haha
Pff net met mân hond naar de dierenarts geweest. Ik dacht, komt wel goed (ze at niet meer), maar de arts zei dat ze misschien de nacht niet gaat halen. Zo onverwacht dit.
En gelijk een tip, als je hond zich niet goed voelt, kijk dan naar het tandvlees. Is dit heel wit/bleek, dan is er iets niet goed.
Nee, volgens mij niet. Blokkeren zie ik wel met naam erbij haha.
Ah, dat is wel extra moelijk zon ndaar bericht opeens. Sterkte!
Ik heb net een mailtje gestuurd met daarin âik ben het hier niet mee eensâ. En dat zou heel normaal moeten zijn vind ik, maar het kostte me echt heel veel moeite.
Ja, heel moeilijk nu. Dank je wel, hopelijk gaat ze gewoon beter worden.
Ik ga voor jullie duimen!
Hahaha. Voor de knorr wereldgerechten oké, maar de pindakaas notabene!
Petitie om dit de Nederlandstalige âright in front of my saladâ te maken please.
Ik ben in Spanje en heb een winkel nodig zoals etos, kruidvat of de dm in Duitsland. Weet iemand een grote keten oid waar ik op kan zoeken?
Ik heb een borstel nodig en nepwimpers/wimperlijm
Clarel?
Ohja dankjewel! Ligt ook nog redelijk in de buurt. Had zelf ook nog druni gevonden maar volgens mij is dat alleen make up
Meestal hebben ze dat in Spanje gewoon in de supermarkt maar clarel zou kunnen. Maar daar hebben ze dan weer geen pillen oid dus een echte drogist is het niet.
Nee pillen genoeg in mn koffer! Alleen de borstel en wimperlijm vergeten
Hahahaha ik zat lekker maccie te tjappen werd er op de bel gedrukt van kom naar beneden. Dus ik ging boos naar beneden helemaal zn zegje klaar was het niet voor mij
Ik heb net mijn kruidenkastje opgeruimd en alles wat nog in plastic potjes zat overgekiept naar glazen potjes van Ikea en het is nu zoo opgeruimd en leeg! Heerlijk!
Dus nu trakteer ik mezelf op een ijsje en kijk ik eindelijk een film op Netflix die ik al vet lang wilde zien
Extra tip, bij mensen is dit ook zo. Wijst dan vaak op best wel gevorderde bloedarmoede en vooral bij oude mensen is de oorzaak meestal niet zo fraai.
Maar wat naar voor je zeg. Een hond is toch echt je maatje. Was hij/zij al oud?
Deze marktplaats noob heeft geen idee, maar iemand wil iets kopen van mij met de gelijk oversteken service. Is dat chill, of kan je dat beter niet doen?
Dit is zo lekker! Heb de films ook op dvd en eens in de zoveel tijd houd ik graag een marathon. Iedere avond een film
Ja, bij de hond was het ook bloedarmoede, en toen moest ik ook aan mensen denken idd.
Ze wordt 10, maar cockers worden meestal toch wel wat ouder. Volgens de dierenarts kwam het meestal voor rond de middelbare leeftijd.