Dit kan in het beauty topic 
Ohja… duh
Je moet je zaklamp van je telefoon dan aanzetten en even richting plafond zwaaien! Ik had dit zoooo vaak op Mn vorige werk en ging ook nooit zonder telefoon naar de wc
Leuk!
Oh noord Nederland. Ik las noord Holland
Via via kreeg ik een bericht onder ogen waarin mijn ex blijkbaar elk jaar vertelt hoe fantastisch het is dat wij uit elkaar zijn maar toen begon een bekende van mij te vertellen dat ze het maar vreemd vind dat iemand dat blijkbaar bijhoudt. En ik vind dat ie dat lekker allemaal zelf moet weten, ik heb niks meer met hem te maken en ik hou dit soort dingen ook niet bij. Maar nu zit het stom genoeg in mijn hoofd en vraag ik mij ook af waarom en dat wil ik dus niet.
@anon50122296 @TheOne @Rozecoupeschaar @August lief, dank jullie wel.
Ze heeft een soort auto-immuumziekte/ bloedarmoede, haar lichaam vecht tegen haar eigen rode bloedlichaampjes (zoals ik het begrepen heb). Ze heeft een spuit gekregen die haar hele immuunsysteem platlegt, hopelijk helpt dat. Ze wordt 10 jaar, niet super oud maar ook niet meer de jongste zullen we maar zegen.
OH hahahaha, ik bedoelde natuurlijk scheren
Nog 1 dag en dan ben ik vrij en dan is er volgende week een week chaos op t werk wss haha. Lof it kijk er naar uit
Ik wilde zaterdag gaan cheaten want Pride maar wodka met suikervrije tonic is vrij van koolhydraten
jammer dat ik toch ook frietjes moet gaan eten
Gewoon langsgaan, en ander zeggen dat je toch even iets moest halen uit je brievenbus/auto/berging etc en daarom het gelijk wel even op komt halen 
Dit is wel echt erg, maar ik moest wel lachen stiekem.
Ik had dus die gozer die tegenover ons werkt gegoogled want zo ben ik. Maar hij heeft vgm een vriendin. En onder een foto van hun had hij gereageerd met " Zei boft met my"
Compleet afgeknapt opgedroogd alles… misselijk zelfs.
Ik vind dit ook helemaal niet zo raar, als je je lichaam doneert voor de wetenschap kan dit toch gewoon nodig zijn?
Edit: wel naar dat ze hebben gelogen natuurlijk
Ware het niet dat ze had aangegeven niet voor explosieven gebruikt te willen worden.
Ja dat is zuur (had ik ook snel ge-edit haha)
Nee dat denk ik dus ook niet. Of ze nou je ogen eruit snijden, je armen oplossen in gif of je lichaam opblazen: het zal in de naam der wetenschap wel geoorloofd zijn.
Nou ik had echt nog nooit gehoord dat ze voor de wetenschap mensen opblazen, je helemaal open snijden en onderzoeken enzo wel, maar op een stoel binden en opblazen. Vond het zo droog klinken.
Bah super goor
“Ah het lichaam spat uit elkaar als het ontploft”
Goh.
Ik zat artikelen te lezen over hoe het bijna onmogelijk is om blijvend af te vallen en dat het serieus maar 5 procent van de mensen lukt? Blijkbaar zijn best veel wetenschappers al een flinke tijd tot die conclusie gekomen, maar is het zo omstreden om erover te praten dat ze het maar niet doen… Ik snap het wel. Er wordt gewoon te fucking veel geld aan verdiend. Als het nu algemene kennis zou worden dat blijvend afvallen bijna onmogelijk is zou de hele industrie instorten volgens mij. Wtf man… blows my mind.
Ik haat het zo erg dat ik dieet vrij probeer te leven, . gezonde gewoontes probeer aan te leren, puur omdat het goed voor me is (niet per se voor hoe ik eruit zie), en mezelf probeer te accepteren, maar dat ik er gewoon niet aan wil ofzo? Mijn zus is nu ook het keto dieet aan het doen, en is 9 kilo afgevallen in 5 weken ofzo, en dan wil ik eigenlijk ook gelijk weer, maar ik probeer mezelf eraan te herinneren dat ik het al twee keer gedaan heb en iedere keer alles ben aangekomen plus zo’n 13 kilo extra dan toen ik het voor het eerst deed… maar damn man het is moeilijk. Ik zie haar steeds een beetje slanker worden en dan word ik echt weer jaloers, ook al weet ik in mijn hart dat het waarschijnlijk maar tijdelijk is.
Ik schrok wel echt van die artikelen. Er stond ook in dat dieten vaak zorgt voor een hoger standaard gewicht dat je lichaam dan telkens weer probeert op te zoeken en te overtreffen. Ik had liever gehad dat ik dit 10 jaar geleden wist voor ik al die bullshit dieten ging volgen die ervoor gezorgd hebben dat ik nu zo dik ben. Ik wil hiermee trouwens niemand ontmoedigen om af te vallen, of om het eraf te houden. Maar denk ergens wel dat als zoveel wetenschappers tot deze conclusie komen dat het best weleens vaker gezegd mag worden in plaats van mensen maar telkens in te prenten dat het toch echt aan jezelf en aan je wilskracht ligt als je te dik bent en het gewicht er niet af kan houden ipv dat je biologie je daadwerkelijk tegenwerkt en dat het echt een zieke hoeveelheid aan doorzettingsvermogen en wilskracht vergt om het eraf te houden, gezien je lichaam zich aanpast aan de hoeveelheid kcal die je eet en alles.