Heb je misschien ook een link naar dat artikel?
Sorry, volwassen huizenpraat coming up.
Achter ons huis ligt een soort wandelpark en dit grenst direct aan onze tuin. Eigenlijk is het een soort veredelde hondentoilet. Vorig jaar hebben we een aanvraag bij de gemeente gedaan om een stuk van deze grond te kopen. Uiteindelijk melde de gemeente dat we met de hele straat die lap grond moesten kopen (ieder zijn eigen stuk achter de tuin). Vervolgens hebben ze besloten om toch niet door te gaan met de verkoop omdat dit het gevoel voor veiligheid omlaag zou kunnen brengenâŠ
Het enige huis in de straat dat nog verkocht diende te worden, grenst aan ons huis (2onder1-kap). Inmiddels zitten er nieuwe bewoners en die hebben meteen bij de aankoop van het huis weer een aanvraag gedaan bij de gemeente om dat stuk grond te kopen. En vandaag kwam de buurvrouw langs om te vertellen dat er een ambtenaar langs is gekomen en de aanvraag goedgekeurd heeft! En de ambtenaar heeft doorgegeven dat wij ook dat stuk ook mogen kopen. Zo blij! We krijgen echt 100m2 erbij!
Dit zijn wat van de artikelen die ii gelezen heb!
En ik heb ook nog een paar abstracts zitten lezen om te kijken of het echt een beetje wetenschappelijk onderbouwd is. Zoals deze.
https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1002/j.1550-8528.1995.tb00144.x
Ik ga binnenkort intern van functie wisselen en heb binnenkort dus een gesprek waarom ze mij voor die functie moeten aannemen, aan de ene kant maak ik me geen zorgen en denk ik dat het wel goed komt, aan de andere kant slaap ik er al dagen slecht van en heb ik het gesprek al 1000 keer in mijn hoofd geboerd.
Iemand tips hoe je zoân gesprek het beste kunt voeren? Vind het heel moeilijk om te benoemen waarom ze mij moeten nemen, ik ben (heel) goed in mijn werk maar ben helemaal niet zo dat ik dat van de daken schreeuw of goed kan beargumenteren waarom.
De ambtenaar gaf aan dat het 25⏠per m2 zou kosten.
Ik kijk dr pimple popper op tv en het is zooooo ranzig maar ik kan niet stoppen met kijken
Dronken, morgen vroeg op en een vriendin heeft mân ex uitgenodigd voor een feestje binnenkort. Weet nog niet wat ik van de ontwikkelingen van deze avond vind. En dat feestje kan ik maar beter vermijden denk ik.
Ben gewoon echt klaarwakker en kom maar niet in slaap. Verschrikkelijk
Ik kan maar niet slapen, wat is dit???
Ja hier ook iemand die wakker ligt 
Ook maar 4 uur geslapen, altijd fijn voor een druk weekend!
Goedemorgen allemaal. Wat een rust hier om 6:00u. Ik mag extra vroeg weg vandaag omdat ik op het week nog moet opruimen van gisteren. Eigen schuld noemen ze dat.
Wow net toen ik dit plaatste lag het forum er uit (bij mij?).
Stond gemeld gisteravond. Onderhoud om 06:00u.
Ja hoor volgende week ben ik vrij en dan regenf het de hele week. Dit weekend is het wel mooi weer want dan werk ik.
Ew ja die vrouw met een soort paardenhoef uit dr hoofd 
Ah jeetje wat sneu
Gaat het een beetje met je?
Jaaa wtf
Misschien moet ik vaker te veel drinken, heb voor mijn doen echt prima geslapen. Alleen te kort.
Ik ben het helemaal met je eens! Dit bedoel ik eigenlijk ook. Ik vind dat iedereen moet zoeken naar een manier om goed en gezond te leven op een manier die vol te houden is. Ik vind het dan ook heel irritant dat ik zo gefocust ben op mijn uiterlijk, en het âschoonheidsideaalâ, dat slechts gezond leven niet genoeg voldoening geeft als ik er geen 30 kilo mee afval, en dat vind ik zo vervelend die continue strijd. En om 30 kilo af te vallen moet ik echt super grote veranderingen aan brengen in mijn leven die waarschijnlijk gewoon niet vol te houden zijn op de lange termijn. Zeker niet als je stofwisseling ook nog eens tegen je gaat werken tijdens dat proces waardoor je alles sowieso gaat aankomen als het fout gaat plus extra. Daarom accepteer ik denk ik liever maar gewoon mezelf zoals ik ben dan dat ik mijn leven uitstel om deze droom na te jagen die tot nu toe nooit gerealiseerd is bij mij. Ik wil gewoon dat risico niet meer nemen dat ik nog dikker word met nog een tragere stofwisseling. Althans dat heb ik nu wel ondervonden in de afgelopen 15 jaar haha. Eigenlijk zeggen we gewoon hetzelfde geloof ik. Ik denk ook niet zozeer dat het een conspiracy is hoor haha, maar er zit zeker wel geld in om mensen een droom na te laten jagen die echt suuuper moeilijk permanent te realiseren valt, en het afvte doen als iets wat echt wel kan als je maar de wilskracht ervoor hebt etc. Ik kan je trouwens niet genoeg vertellen hoe vaak nou juist net die gedachtegang mijn pogingen om slechts gezonder te leven hebben gedwarsboomd, puur omdat ik er niet slank van werd of me nog steeds te dik voelde, en het dus niet goed genoeg âwerkteâ naar mijn gevoel.
Volgens mij doe ik iets verkeerd. Sowieso heb ik nu alleen even filterkoffie en is de âcold brewâ die ik maak met grof gemalen bonen lekkerder. Maar ik vind het gewoon koude filterkoffie. Ik snap het niet. Laatst smaakte het zelfs een beetje zurig, zoals hele slechte filterkoffie zuur kan smaken.