Wat je even kwijt wilt #25

Ik heb een poging gedaan tot nailart. Resultaat: de nagel op de ene hand heeft een goed gelukte driehoek, de nagel op de andere hand heeft een dikke streep met een vingerafdruk :thumbsup:

5 likes

5 cent voor degene die nog vreemdere aanraders krijgt op aliexpress

30 likes

Ik ga nu naar de kringloop, Lidl voor planten, Tuinland en als afsluiter naar de AH om (Belgische/zure) mayo te halen. Wholesome 11/10.

13 likes

Ik heb hier ook nog een paar zakken met kleding staan en ga die naar de kledingbank brengen. Daar zitten ook wat leuke jurkjes en nettere dingen bij en vind dat iemand die het echt nodig heeft, dit ook gratis moet kunnen krijgen dan. Nu nog kijken wanneer ik het in kan leveren want was het even vergeten dus thanks!

Ik wil dit…

Mijn kat is vandaag 5 jaar geworden. Dat betekend dat ik haar al bijna 5 jaar in leven weet te houden, doe ik beter dan met planten. :ok_hand:

19 likes

Zoveel ergernissen op het vliegveld.

327.53 en het is voor jou

1 like

T past niet door mn brievenbus. Echt geen zin om open te doen en dan uit te leggen wat er in godnaam in het pakketje zit.

1 like

aangepaste urban art… niemand die iets doorheeft

1 like

Thanks voor de tip, vanavond even kijken. Ik vakantie stories juist echt heerlijk!

1 like

Ze zijn jaloers!! Hahah

1 like

zie je ook mensen die je muten?

ik begrijp het overigens wel, vind veel stories irritant maar ik mute mensen dan altijd haha

Hahaha ik ook! Love de mute functie haha

Pff net met m’n hond naar de dierenarts geweest. Ik dacht, komt wel goed (ze at niet meer), maar de arts zei dat ze misschien de nacht niet gaat halen. Zo onverwacht dit.
En gelijk een tip, als je hond zich niet goed voelt, kijk dan naar het tandvlees. Is dit heel wit/bleek, dan is er iets niet goed.

Nee, volgens mij niet. Blokkeren zie ik wel met naam erbij haha.

Ah, dat is wel extra moelijk zon ndaar bericht opeens. Sterkte!

1 like

Ik heb net een mailtje gestuurd met daarin “ik ben het hier niet mee eens”. En dat zou heel normaal moeten zijn vind ik, maar het kostte me echt heel veel moeite.

5 likes

Ja, heel moeilijk nu. Dank je wel, hopelijk gaat ze gewoon beter worden.

2 likes

Ik ga voor jullie duimen!

1 like