3,5 kilo in 3 weken is echt super goed!! Als je vriend in één week meer dan dat afvalt is dat wel heel veel hoor. Ieder zijn eigen tempo toch. Goed bezig!
Denk dat ik zojuist mijn persoonlijke zomerhit van het jaar heb ontdekt.
Jeetje wat heftig zo opeens. Ik hoop dat het meevalt en dat je nog langer van haar kan genieten sterkte!!
HAIM
Heb je dt echt alleen chili poeder op gedaan?
Ahh wat heftig zeg! Veel sterkte. Is ze al ouder? En weten ze wat ze heeft? Knuffel!
Ik leerde op studie altijd: meer dan een kilo afvallen per week kan eigenlijk niet. Meer dan dat is waarschijnlijk vocht. Dus jij staat precies gelijk met hem.
Mijn vriend is zn baard er af aan het spreken dus ik heb straks weer een relatie met een 12-jarige.
Ik heb de perfecte tip voor huisdierbezitters en haren op je kleding:
Veeg met een oude raamwisser over je kleding, je veegt alles er zo af!
Hahahahaha giiiirl.
Anyhow als ik mn vlees kruid doe ik dat als een klein theelepeltje erbij. Probeer sws verschillend3 kruiden uit en doe er altijd een beetje zout bij om de smaken van de kruiden op te halen. Paprika poeder zout en peper zijn goede basis kruiden.
Je kan ook je vlees marineren met bepaalde verse dingen zoals knoflook en citroen of verse kruiden. En sausjes zoals ketjap en hoisin saus.
In de mean time zif ik zo lang op de wc dat het licht uit is. Nu moet ik in mn blote reet zwaaien
Geen idee in welk topic dit hoort…
maar heeft er iemand ervaring met Paula’s choice? Dit icm met acne/rode plekken en of ontstekingen. Thanks
Dit kan in het beauty topic
Ohja… duh
Je moet je zaklamp van je telefoon dan aanzetten en even richting plafond zwaaien! Ik had dit zoooo vaak op Mn vorige werk en ging ook nooit zonder telefoon naar de wc
Leuk!
Oh noord Nederland. Ik las noord Holland
Via via kreeg ik een bericht onder ogen waarin mijn ex blijkbaar elk jaar vertelt hoe fantastisch het is dat wij uit elkaar zijn maar toen begon een bekende van mij te vertellen dat ze het maar vreemd vind dat iemand dat blijkbaar bijhoudt. En ik vind dat ie dat lekker allemaal zelf moet weten, ik heb niks meer met hem te maken en ik hou dit soort dingen ook niet bij. Maar nu zit het stom genoeg in mijn hoofd en vraag ik mij ook af waarom en dat wil ik dus niet.
@anon50122296 @TheOne @Rozecoupeschaar @August lief, dank jullie wel.
Ze heeft een soort auto-immuumziekte/ bloedarmoede, haar lichaam vecht tegen haar eigen rode bloedlichaampjes (zoals ik het begrepen heb). Ze heeft een spuit gekregen die haar hele immuunsysteem platlegt, hopelijk helpt dat. Ze wordt 10 jaar, niet super oud maar ook niet meer de jongste zullen we maar zegen.
OH hahahaha, ik bedoelde natuurlijk scheren
Nog 1 dag en dan ben ik vrij en dan is er volgende week een week chaos op t werk wss haha. Lof it kijk er naar uit
Ik wilde zaterdag gaan cheaten want Pride maar wodka met suikervrije tonic is vrij van koolhydraten jammer dat ik toch ook frietjes moet gaan eten