Wat je even kwijt wilt #25

Clarel?

Ohja dankjewel! Ligt ook nog redelijk in de buurt. Had zelf ook nog druni gevonden maar volgens mij is dat alleen make up

Meestal hebben ze dat in Spanje gewoon in de supermarkt maar clarel zou kunnen. Maar daar hebben ze dan weer geen pillen oid dus een echte drogist is het niet.

Nee pillen genoeg in mn koffer! Alleen de borstel en wimperlijm vergeten :weary:

Hahahaha ik zat lekker maccie te tjappen werd er op de bel gedrukt van kom naar beneden. Dus ik ging boos naar beneden helemaal zn zegje klaar was het niet voor mij

3 likes

Ik heb net mijn kruidenkastje opgeruimd en alles wat nog in plastic potjes zat overgekiept naar glazen potjes van Ikea en het is nu zoo opgeruimd en leeg! Heerlijk!

Dus nu trakteer ik mezelf op een ijsje en kijk ik eindelijk een film op Netflix die ik al vet lang wilde zien :grin:

13 likes

Extra tip, bij mensen is dit ook zo. Wijst dan vaak op best wel gevorderde bloedarmoede en vooral bij oude mensen is de oorzaak meestal niet zo fraai.

Maar wat naar voor je zeg. Een hond is toch echt je maatje. Was hij/zij al oud?

Deze marktplaats noob heeft geen idee, maar iemand wil iets kopen van mij met de gelijk oversteken service. Is dat chill, of kan je dat beter niet doen?

Dit is zo lekker! Heb de films ook op dvd en eens in de zoveel tijd houd ik graag een marathon. Iedere avond een film :hugs:

1 like

Ja, bij de hond was het ook bloedarmoede, en toen moest ik ook aan mensen denken idd.

Ze wordt 10, maar cockers worden meestal toch wel wat ouder. Volgens de dierenarts kwam het meestal voor rond de middelbare leeftijd.

Ja is juist veilig en werkt heel goed!

Oke thanks dan ga ik dat eens regelen haha.

Jeetje dat is schrikken. Heel veel sterkte !!

1 like

SOS mijn vriend is kapot.
Hij vroeg: “mag ik zo even de koelkast schoonmaken?”



Nou vooruit dan maar schat.

38 likes

Dank je wel!

:sob: wat zielig, sterkte!!

Ooh nee dat is heel erg schrikken en onverwacht. Heel veel sterkte!

Ik voel me altijd zo nutteloos als ik 8 uur of zo niet op het forum ben geweest en dan al die polls in ga vullen in het Stel je persoonlijke vraag topic. Alsof iemand dat dan nog boeit :crazy_face: Maarja wel mijn favo topic

18 likes

Wat maakt het uit wie er aan wiens kruis zat

1 like

Er is een synode van de jehova’s bezig, vandaar