Ik ga t gewoon weer maken met bonen. De filterkoffie die ik heb is van de hema, geen succes dus.
Hahah ja ik wil er nog #snob bijzetten 
Een tijdje geleden had ik eindelijk cruesli gevonden waar ik tegen kan (mag geen tarwe en honing). Was 6 euro nog wat voor 500 gram. Had mijn vriend echt in twee dagen de halve zak leeg gegeten. Was ik superboos omdat we letterlijk ook normale cruesli hadden liggen⊠zegt hij: oh ja ik proefde het niet eens. Hoe zou zoân opmerking t beter maken? Het boeit je niet en je vreet t gewoon op. Eet dan droge havermout als het je toch niet uitmaakt.
En nu heeft hij het gewoon weer gedaan.
Terwijl ik altijd zo zuunig ermee doe. Vind het echt zo stom.
Dik drama om cruesli maar ik vind het veel te duur dus als een zak dan binnen een week leeg is door iemand die de smaak niet eens waardeert enz vind ik echt treurig
Dankjewel!
Misschien kun je opnieuw die dure variant kopen en dan de zak van de goedkope en van de dure variant wisselen als je vriend er niet bij is, en kijken wat er dan gebeurt 
Ik zou dat ook zonde vinden. Ik zou de zak gewoon heel kinderachtig verstoppen 
Hij kijkt er gewoon niet naar. Gisteren wel een labelmaker besteld dus miss dat in t label met AFBLIJVEN ipv wat er in zit. Misschien dat dat helpt. Of wat hij mag met zijn naam er op ofzo. @mieek
@Booklover vorige keer was ik ook echt boos maar ben nu gewoon een beetje down ervan. In rouw om mijn cruesli
en is ook gewoon niet leuk als je vriend zo lomp doet
Ben wel heel blij dat ik niet de enige ben die dit echt niet leuk vindt haha want het voelt ook wel gewoon als stom van mij
Maaaaarrrgoed het is uiteindelijk maar cruesli en we kunnen prima een nieuwe zak betalen ookal is het zo duur en is het ver fietsen
Ooh ik voel de ergernis!
Niet hetzelfde, maar doet me denken aan een situatie met collega X op het werk laatst. Collega A koopt dure pralines om te trakteren. Iedereen echt bewust gaan opzoeken in het bijbehorende boekje welke praline welke smaak heeft om er helemaal van te genieten. OkĂ© misschien beetje overdreven. Komt collega A bij de bewuste collega X (die in gesprek is), die zonder nadenken zoân praline neemt en zelfs maar zonder zijn zin te onderbreken dat ding in minder dan een seconde heeft doorgeslikt. Man toch.
Ik kauw echt niet op alles zo mindfull maar hoe kun je nou zo dingen eten zonder er 1 sec over na te denken of het te proeven. Dan kun je dus net zo goed een hap broccoli nemen ofzo ipv een praline
Maar hij mag op de fiets de cruesli gaan halen. Sowieso. Hij moet
Ik heb vanochtend mijn splint (= bitje tegen het knarsen) opgehaald bij de tandarts. Er zijn vast meer FFâers die zoân bitje hebben. Hadden jullie er veel last van in het begin? Went het snel? Ik heb er een voor de bovenkaak.
ik heb er ook eentje voor de bovenkaak en voor dezelfde reden. Mijne zat goed toen ik hem paste bij de tandarts maar toen ik er eenmaal mee sliep viel hij de hele tijd uit mân mond. Ik supersad want dacht dat het niet werkte en het koste me toch wel wat. Dus heb ik die metalen dingetjes wat geplooid en nu past hij perfect.
Ik heb de eerste paar weken veel gekwijld op mân kussen omdat mijn mond niet echt wendde aan dat ding. Maar nu is dat opgelost. In het begin voelt het ook echt als een gigantisch ding, maar je wend er echt aan. Ik slaap er goed mee, merk niet dat het in mijn mond zit en vind het zelfs onwennig om zonder te slapen.
Misschien vond die collega gewoon alle smaken lekker? Kan toch haha. Dat van die cruesli vind ik wel aso.
Mijn moeder heeft de diagnose gekregen dat haar verwijderde darmpoliep toch kwaadaardig blijkt te zijn en ik ben er echt zo van slag van. Heel mijn wereld stort gewoon even in.
Wat erg
Veel sterkte
Jeetje, heel veel sterkte 
Sterkte Keesie! 
Sterkte 
Sterkte, dikke knuffel 
Mehhhh mijn lens heeft vannacht denk ik verkeerd gezeten, in mân linkeroog zit nu een vlek in mân beeld ofzo. Krijg het maar niet weg en het is echt rete irritant, mân halve zicht is helemaal wazig