Gelukkig!
Met mij op en af, ben beter, maar het is niet meer als vroeger. Nu lekker op vakantie bijkomen, vooral mentaal
Wat balen dat er zo vaak iets aan de hand is! Maar je moet je er echt niet stom om voelen dat je âweerâ moet bellen. Er zijn zoveel mensen die laks met hun huisdieren omgaan en niet zo oplettend zijn als jij. Ik hoop voor je dat het meevalt!
Jij was ook nog zo jong. Denk dat de klap dan ook harder aankomt. Mijn moeder werkt nu 24 uur en zwemt en wandelt veel. Vind het knap hoor, hoe jij het doet.
Lief
Oh wat interessant dat je er ook heen gaat! Ik vind het echt intrigerend dat ik er de laatste week zoveel over gehoord heb, terwijl ik normaal nooit met jehovaâs getuigen in aanraking kom (echt nooit). Nu een man op de camping, een man in Urk (of all places haha) en iemand voor de deur in Utrecht. Heb er zelf niets mee maar vind het wel mooi dat het zoân enorm congres is met mensen over heeel de wereld die samenkomen.
Take caređ
Ja, dat is ook zo! Ik merk alleen dat je je er steeds druk om maakt als het niet lekker loopt. En ik kan er natuurlijk ook niks aan doen dat ze die kwaaltjes hebben.
Mwahh misschien klinkt het een beetje conspiracy achtig maar zo bedoel ik het niet helemaal haha. Zoân gek idee vind ik het niet dat die informatie niet echt volop gebroadcast wordt omdat het idd best wel eens een effect zou kunnen hebben op de hele weight loss industry. In dat artikel stond trouwens ook dat artsen/ wetenschappers het er liever niet over hebben omdat ze idd bang zijn dat het mensen ontmoedigt om gezonder te leven. Dit komt omdat veel mensen niet per se gezond gaan leven en sporten slechts omdat het goed voor ze is, maar dat âafvallenâ en er goed uitzien helaas veel motiverender lijkt te werken (dat hadden onderzoeken dus ook aangetoond haha).
Ik quote het stukje wel gewoon even want ik ben gewoon minder duidelijk haha
Samenvatting
Tim Caulfield says his fellow obesity academics tend to tiptoe around the truth. âYou go to these meetings and you talk to researchers, you get a sense there is almost a political correctness around it, that we donât want this message to get out there,â he said.
âYouâll be in a room with very knowledgeable individuals, and everyone in the room will know what the data says and still the message doesnât seem to get out.â
In part, thatâs because itâs such a harsh message. âYou have to be careful about the stigmatizing nature of that kind of image,â Caulfield says. âThatâs one of the reasons why this myth of weight loss lives on.â
Health experts are also afraid people will abandon all efforts to exercise and eat a nutritious diet â behaviour that is important for health and longevity â even if it doesnât result in much weight loss.
Traci Mann says the emphasis should be on measuring health, not weight. âYou should still eat right, you should still exercise, doing healthy stuff is still healthy,â she said. âIt just doesnât make you thin.â
Ik wil ook niet overkomen alsof ik mensen wil ontmoedigen, maar ja ik snap dat dit eigenlijk onvermijdelijk is met dit soort theorieen/info. Maar als ik nou bijvoorbeeld mijn leven inricht op een manier dat ik goed kan volhouden, met genoeg beweging, en gezond eten, en ik val er bijvoorbeeld 10 kilo mee af, niet meer, of misschien zelfs helemaal niks. Dan is het eigenlijk gewoon bizar dat je daar dan niet âtevredenâ mee mag zijn, omdat ik voor de âmooiigheidâ er eigenlijk wel 30 kwijt mag. En eigenlijk ⊠ja ik weet niet⊠ik ben daar gewoon zo klaar mee?
Heb je misschien ook een link naar dat artikel?
Sorry, volwassen huizenpraat coming up.
Achter ons huis ligt een soort wandelpark en dit grenst direct aan onze tuin. Eigenlijk is het een soort veredelde hondentoilet. Vorig jaar hebben we een aanvraag bij de gemeente gedaan om een stuk van deze grond te kopen. Uiteindelijk melde de gemeente dat we met de hele straat die lap grond moesten kopen (ieder zijn eigen stuk achter de tuin). Vervolgens hebben ze besloten om toch niet door te gaan met de verkoop omdat dit het gevoel voor veiligheid omlaag zou kunnen brengenâŠ
Het enige huis in de straat dat nog verkocht diende te worden, grenst aan ons huis (2onder1-kap). Inmiddels zitten er nieuwe bewoners en die hebben meteen bij de aankoop van het huis weer een aanvraag gedaan bij de gemeente om dat stuk grond te kopen. En vandaag kwam de buurvrouw langs om te vertellen dat er een ambtenaar langs is gekomen en de aanvraag goedgekeurd heeft! En de ambtenaar heeft doorgegeven dat wij ook dat stuk ook mogen kopen. Zo blij! We krijgen echt 100m2 erbij!
Shit ik heb een mug op mn kamer (eerste dit jaar). Kan m niet vinden dus heb nu mn ventilator maar aangezet, beetje onzinnig.
Ben afgelopen nacht ook al 3 gestoken, het jeukt totaal niet eigenlijk. Gek.
Dit zijn wat van de artikelen die ii gelezen heb!
En ik heb ook nog een paar abstracts zitten lezen om te kijken of het echt een beetje wetenschappelijk onderbouwd is. Zoals deze.
https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1002/j.1550-8528.1995.tb00144.x
Ik ga binnenkort intern van functie wisselen en heb binnenkort dus een gesprek waarom ze mij voor die functie moeten aannemen, aan de ene kant maak ik me geen zorgen en denk ik dat het wel goed komt, aan de andere kant slaap ik er al dagen slecht van en heb ik het gesprek al 1000 keer in mijn hoofd geboerd.
Iemand tips hoe je zoân gesprek het beste kunt voeren? Vind het heel moeilijk om te benoemen waarom ze mij moeten nemen, ik ben (heel) goed in mijn werk maar ben helemaal niet zo dat ik dat van de daken schreeuw of goed kan beargumenteren waarom.
De ambtenaar gaf aan dat het 25⏠per m2 zou kosten.
Edit: weg, ik snap de artikelen nu wel goed
Ik kijk dr pimple popper op tv en het is zooooo ranzig maar ik kan niet stoppen met kijken
Dronken, morgen vroeg op en een vriendin heeft mân ex uitgenodigd voor een feestje binnenkort. Weet nog niet wat ik van de ontwikkelingen van deze avond vind. En dat feestje kan ik maar beter vermijden denk ik.
Ben gewoon echt klaarwakker en kom maar niet in slaap. Verschrikkelijk
Ik kan maar niet slapen, wat is dit???
Ja hier ook iemand die wakker ligt